Jump to content

הגולש778

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי הגולש778

  1. ולפי מה שאתה רואה הרכב שמור והוחלף לו הכל?
  2. איך להתנהל להבא ? חצי חצי ?
  3. כמה עלות תיקון ... לדעתכם?
  4. שלום לכולם, הבוקר הלכתי לראות פיאט פנדה והאמת שיצאתי קצת ילד, המוכר שהיה נראה לי מאוד ישר "העלים" במכוון או שלא במכוון, לא מעט לקויים ברכב - מפה לשם עלות בדיקה של כמה מאות שקלים על חשבוני שהוא צילם לעצמו אח"כ. אני מצרף את תוצאות הבדיקה ומנסה להבין יחד איתכם, עד כמה הן קריטיות (מה נזק סביר ומה אמור להעלות נורה אדומה) ? כמה העלות המשוערת של התיקונים המצויינים ? והאם זה בכלל שווה או חתול בשק ? מדובר ברכב שהייתי מאוד רוצה לרכוש. לפני התיקונים הוא רוצה עליו 15 אלף, אנא עזרו לי להחליט - זה כסף רב עבורי ואני מנסה לקבל החלטה כמה שיותר טובה. שבת שלום לכולם. CamScanner 08-21-2020 14.00.49.pdf
  5. מדובר בגרסת 5 מקומות. תוכל לייעץ אם זה מחיר טוב ?
  6. רכב אמין ? שווה לקנות כאוטו ראשון ?
  7. מה אתה חושב בכללי על העסקה?
  8. שלום לכולם, לאחר הרבה זמן של חיסכון מעוניין לקנות רכב ראשון לצרכים הבאים: נסיעה בין עירונית ת"א - באר שבע ע"ב דו שבועי, אמינות והכי חשוב שתהיה חסכונית. מצאתי מוכר שמועניין למכור פיאט פנדה 2014, 130 אלף ק"מ ידנית, יד 1, עם קצת מכות ושריטות שלא עברה החלפות מהותיות למעט פלסטיקה חיצונית באזור הגלגל. רציתי לשאול אם 15,000 זה מחיר הוגן ? כמו כן הוא טוען שמה שנהוג זה שקונה הרכב נושא בעלות הבדיקה דעתכם ? נסעתי עליה ונראה שהיא בסדר (מזגן ואורות תקינים).
×
×
  • תוכן חדש...