שלום לכולם,
לאחר הרבה זמן של חיסכון מעוניין לקנות רכב ראשון לצרכים הבאים: נסיעה בין עירונית ת"א - באר שבע ע"ב דו שבועי, אמינות והכי חשוב שתהיה חסכונית.
מצאתי מוכר שמועניין למכור פיאט פנדה 2014, 130 אלף ק"מ ידנית, יד 1, עם קצת מכות ושריטות שלא עברה החלפות מהותיות למעט פלסטיקה חיצונית באזור הגלגל.
רציתי לשאול אם 15,000 זה מחיר הוגן ?
כמו כן הוא טוען שמה שנהוג זה שקונה הרכב נושא בעלות הבדיקה דעתכם ?
נסעתי עליה ונראה שהיא בסדר (מזגן ואורות תקינים).