Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירה מוקדמת של גרסת ה-PHEV של ה-3008,


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפיג'ו 3008 PHEV תגיע לארץ בחודש ספטמבר 2020,
מחיר גרסת ה- 225 כ"ס - 219,990 שקל (רמת אבזור פרימיום).
מחיר גרסת ה- 300 כ"ס הנעת 4*4 - 254,990 שקל (רמת איבזור GT).

 

  • אהבתי 1
פורסם

הפרש המחירים בין ה-3008 לוולוו ברור וגם המפרט הטכני.

הפיג'ו ברמה הגבוהה, 300 כ"ס, הנעה כפולה, 5.9 שניות למאה קמ"ש, 8 הילוכים, 61 ק"מ על חשמל.

תשווה את זה לנתוני הוולוו וגם את האבזור.

פורסם

קובי,

בתור זה שפתח את השרשור,

בתגובתך באתר המכובד -  carsforum,
רצוי היה שתציין את תפקידך בקבוצת לובינסקי.

כמובן אתה מוזמן לידע את קוראי הפורם בכל הידוע לך על הרכב.

פורסם

חיכיתי מאוד לגרסאות ההיברידיות, אבל אני מאוכזב מרמת הגימור לפי מה שאני שומע עד כה. צריך קבל יותר פרטים מהסוכנות.

תמורת מעל 30 אלף ש"ח יותר מגרסת הדיזל, הייתי מצפה לפחות לתוספת תאורת לד או משהו. אני גם תוהה אם מערכות הבטיחות עברו עדכון כדי להתיישר עם ה-C5, אבל איכשהו יש לי ספק. (בקרת שיוט אדפטיבית מ-0 קמ"ש ושמירת מרכז נתיב)

 

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/S1RgJKMMw

 

פורסם

במחירים הרשמיים האלה, אולי נתחיל לראות אותם בייבוא מקביל או אישי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 35 דקות, מלטבשי כתב:

במחירים הרשמיים האלה, אולי נתחיל לראות אותם בייבוא מקביל או אישי

 

לא ממש - הביקוש עולה על ההיצע, ולכן סוכנים בחו"ל לא יוכלו לתת ליבואנים מקבילים/זעירים מחירים שיוכלו לאפשר להם למכור ולהרוויח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בייבוא אישי מותר לייבא עד גיל שנתיים.

נהיה חכמים נראה איך מתנהג השוק במשך הזמן הזה.

 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

רכב ליחסי ציבור, בודדים הפראיירים שיקנו.

וכרגיל עם הזמן יתנו הנחות גדולות יותר ויותר.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לפני 23 שעות, TheArcane כתב:

חיכיתי מאוד לגרסאות ההיברידיות, אבל אני מאוכזב מרמת הגימור לפי מה שאני שומע עד כה. צריך קבל יותר פרטים מהסוכנות.

תמורת מעל 30 אלף ש"ח יותר מגרסת הדיזל, הייתי מצפה לפחות לתוספת תאורת לד או משהו. אני גם תוהה אם מערכות הבטיחות עברו עדכון כדי להתיישר עם ה-C5, אבל איכשהו יש לי ספק. (בקרת שיוט אדפטיבית מ-0 קמ"ש ושמירת מרכז נתיב)

 

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/S1RgJKMMw

 

המערכות בטיחות שציינת נמצאות כבר עכשיו בבנזין פרמיום.

 

לGT יש לד ומשהו.

בתאריך 13.8.2020 בשעה 12:56, Fraysa כתב:

חברי קבוצת "אבא פגום" שרוכשים 3008 במעל 200,000 ש"ח אינם מתים, רק מתחלפים. 

הם כבר מזמן התחלפו באלו שקונים פולו ב130000 ש"ח בלי אבזור ואלה שקונים סופרב 2.0 ב240000ש"ח..אתה עושה הרבה רעש אבל לא מעודכן ...:sleeping:

×
×
  • תוכן חדש...