Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירה מוקדמת של גרסת ה-PHEV של ה-3008,


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האאוטלנדר ההיברידי נטען עולה 30 אלף פחות.

כלמוביל לא נשמעים מודאגים לאור המחיר הצפוי של הפיג'ו.

 

אני מנחש שלאופל גרנדלנד יהיה מחיר נמוך יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
הפרש המחירים בין ה-3008 לוולוו ברור וגם המפרט הטכני.
הפיג'ו ברמה הגבוהה, 300 כ"ס, הנעה כפולה, 5.9 שניות למאה קמ"ש, 8 הילוכים, 61 ק"מ על חשמל.
תשווה את זה לנתוני הוולוו וגם את האבזור.

גילוי נאות- אני עובד בחברת ״מאיר״.
ה-3008 ממש לא מתחרה ב-xc40 עם כל הכבוד לאכויות שלה (מאוד אהבתי את גרסת ה-1.2). וכל השוואה כזו לא רצינית.
פורסם

גרסת ההנעה הכפולה לרכב הזה עם המנוע החשמלי בסרן האחורי ונתון ההאצה הזה נשמע מעולה.

 

אמנם הרכב הזה הוא חגיגה טכנולוגית, אבל הפרש מחיר הרכישה כאן גדול מאוד מהגרסאות הרגילות וזה יוצר פער שהחסכון בעלויות השוטפות בחוסר התדלוקים לא יוכל לפצות.

 

 

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
לפני 11 שעות, asafasraf כתב:


גילוי נאות- אני עובד בחברת ״מאיר״.
ה-3008 ממש לא מתחרה ב-xc40 עם כל הכבוד לאכויות שלה (מאוד אהבתי את גרסת ה-1.2). וכל השוואה כזו לא רצינית.

ואם מותר שאלת תם ממי שלא מכיר את שתי המכוניות הללו, למה בעצם, מה יש ב XC40 שהופך אותה למשהו ברמה כל כך שונה מאשר ה 3008, עד כדי כך שאפילו עצם הרעיון מצביע על העדר רצינות של המשווה. מידות להבנתי די דומות, מחיר צפוי לא במיוחד רחוק, נתוני הנעה וביצועים איכשהוא לא בספירה אחרת, נדמה לי אפילו די בסביבה וככל שאני לפחות יודע הוולוו לא עשויה מפלטינה או משהו כזה, בדיוק כפי שה 3008 לא עשויה מקרטון ממוחזר. 

  • מעניין 1
פורסם

מה לעשות שבעולם שלנו יש מיצוב ומיתוג?
ה-3008 אוטו מעולה (נסעתי רק בגרסת הבנזין), אבל קונה פוטנציאלי לא יתלבט באמת בין שתיהן.
לפי התפיסה הזו, למה האאוטלנדר לא נכנסת למשוואה מול הוולוו?
בוא נכניס גם את הנירו ההיברידית למשוואה- קרובה במידות, מאובזרת ובטיחותית, וגם תשאיר עודף של כמה עשרות אלפי ₪.
ברמות המחירים של ה-3008 ההיברידית, לא רואה אותה נמכרת בכמויות (את אותו הדבר ניתן לראות עם ה-508 או הקיה סטינגר).

פורסם

תשובה קצרה ומוחצת, אין ספק, אבל יונדאי כזו לא קיימת בסביבת המחיר של סידרה 3, אלא אם כן הקוריאנים החליטו לשלש מחיר ולא סיפרו לי. שתי הגירסאות ההיברידיות נטענות, גם הוולוו גם הפז'ו כן מתנדנדות באותה סביבה של כסף, יכולות ואיבזור  ולכן השאלה לטעמי נשארת רלבנטית. אם ההבדל היה כה מובהק כמו בדוגמה שהבאת באמת לא היה טעם להשוואה, אבל נדמה לי שהוא לא. ואגב יונדאי וב.מ.וו, אם תביא גרמניה כזו וקוריאנית זו באותה רמת איבזור, מכללים מכניים, גימור ומחיר, אני לא אתבייש לשאול את אותה שאלה בדיוק. 

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, asafasraf כתב:

מה לעשות שבעולם שלנו יש מיצוב ומיתוג?
ה-3008 אוטו מעולה (נסעתי רק בגרסת הבנזין), אבל קונה פוטנציאלי לא יתלבט באמת בין שתיהן.
לפי התפיסה הזו, למה האאוטלנדר לא נכנסת למשוואה מול הוולוו?
בוא נכניס גם את הנירו ההיברידית למשוואה- קרובה במידות, מאובזרת ובטיחותית, וגם תשאיר עודף של כמה עשרות אלפי ₪.
ברמות המחירים של ה-3008 ההיברידית, לא רואה אותה נמכרת בכמויות (את אותו הדבר ניתן לראות עם ה-508 או הקיה סטינגר).

מיצוב אמנם בארץ,בחול אין שום הבדל בין מיצוב של 3008 לXC40 למאזדה CX5.

 

ועובדה שהדגמים מתחרים במחירים,השוואות במגזיני רכב נחשבים,ודעת קהל.

 

למרות שאני מאד אוהב את דגמי וולבו ,אחרי שנהגתי ברכב וב3008שלי למעט הביצועים שיותר טובים בוולבו {לא מרגישים ממש} דווקא הפיגו דינמי יותר ומהנה יותר לנהיגה מבלי לוותר על בידוד רעשים מסיבי ואיכות סביבת נהג.

 

קח בחשבון של3008 GT ההיברידית מנוע 300כ"ס ו 53 קג"מ ומערכת הנעה 4X4 ,כמו כן רשימת אבזור רצינית מאד.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
  • רעיון טוב! 1
פורסם
תשובה קצרה ומוחצת, אין ספק, אבל יונדאי כזו לא קיימת בסביבת המחיר של סידרה 3, אלא אם כן הקוריאנים החליטו לשלש מחיר ולא סיפרו לי. שתי הגירסאות ההיברידיות נטענות, גם הוולוו גם הפז'ו כן מתנדנדות באותה סביבה של כסף, יכולות ואיבזור  ולכן השאלה לטעמי נשארת רלבנטית. אם ההבדל היה כה מובהק כמו בדוגמה שהבאת באמת לא היה טעם להשוואה, אבל נדמה לי שהוא לא. ואגב יונדאי וב.מ.וו, אם תביא גרמניה כזו וקוריאנית זו באותה רמת איבזור, מכללים מכניים, גימור ומחיר, אני לא אתבייש לשאול את אותה שאלה בדיוק. 

שאלות תמיד אפשר לשאול, אבל צריך גם חיבור למציאות.
נתתי לך את הדוגמא של הקיה סטינגר.
כמה רוכשי סדרה 3, אודי A4, מרצדס C class, וולוו s60 לקסוס Is ושות׳ לקח אותה בחשבון בזמן שהתלבט?
אתה מבין שיש עוד דברים מעבר לנתונים היבשים?
אני אתן דוגמא הפוכה- וולוו xc60 או אודי Q5 בגרסאות הבנזין מאוד קרובות לפורשה מקאן מבחינת מימדים, ביצועים ואבזור ואפילו ישאירו עודף יפה בכיס. האם הן ברות השוואה? לדעתי, לא.
האם מי שחושב לרכוש את הפורשה יחשוב על הוולוו או האודי? לא חושב.
דוגמא למיצוב- בחו״ל הריינג׳ רובר איווק מתחרה ישירות בקטגוריה של ה-xc40 Q3 X1 ושות׳ כי הוא קרוב אליהם במימדים, ביחידות ההנעה ובאבזור, אבל בארץ הוא ממוצב בקטגוריה גבוהה יותר.
פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, asafasraf כתב:

מה לעשות שבעולם שלנו יש מיצוב ומיתוג?
ה-3008 אוטו מעולה (נסעתי רק בגרסת הבנזין), אבל קונה פוטנציאלי לא יתלבט באמת בין שתיהן.
לפי התפיסה הזו, למה האאוטלנדר לא נכנסת למשוואה מול הוולוו?
בוא נכניס גם את הנירו ההיברידית למשוואה- קרובה במידות, מאובזרת ובטיחותית, וגם תשאיר עודף של כמה עשרות אלפי ₪.
ברמות המחירים של ה-3008 ההיברידית, לא רואה אותה נמכרת בכמויות (את אותו הדבר ניתן לראות עם ה-508 או הקיה סטינגר).

לא יפה. תגובה 21 שלי התייחסה לתגובה הקצרה מאוד שלך שקבעה שמידות דומות של יונדאי I35 וב.מ.וו סידרה 3 לא הופכות אותן לברות השוואה. התגובה הנ"ל נמחקה כנראה על ידך ובמקומה הגיעה כזו שהשאירה את התגובה הנזכרת שלי מנותקת הקשר. אז למרות שלא אדרש לשינויים מבניים רציניים אצלי בעסקים בשל כך, לא מנומס להטריח אותי שוב להבהרות בשל פעולה כזו שלך. לגוף הפוסט החדש יותר שלך, הקריטריון המקובל לקיום התלבטות בכלל בין כלי רכב, הוא התאמתם לצרכי המתלבט ומחירם שממילא כולל את כל מה שסיפרת על ההבדלים בין אוטו אחד לשני לרבות בתחום האיכות והמיתוג, כך עובד יצרן נורמלי, ובדיוק בשל כך יצרן יונדאי שישלש מחיר של אוטו נחות שלו בכדי להתחרות בב.מ.וו יגיע לחידלון מהר מאוד. העובדה שהמחיר של הפז'ו הזו קרוב למחיר של הוולוו שלך בתוספת נתוניהם האחרים הדומים, מביאים למסקנה שלפחות היצרן חושב שהם ברי תחרות. ולמרות שעבורך מדובר בהשוואה מופרכת ולא רואה כאן מקום להכנס לשאלה למה, סביר שהוא מתמצא קצת יותר משנינו בשאלה איך הוא משווק מה. אני סברתי לתומי שאתה יודע משהו שאני לא, לכן שאלתי, קלישאות והשוואות לא ממש רלבנטיות אינן תשובה מספקת.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם

ניתן לנתוני המכירות לדבר, ואז נהיה יותר חכמים.
לדעתי, ה-3008 ההיברידית תימכר במספרים נמוכים מאוד, וזה חבל.
גם הסטינגר (רכב מצוין בפני עצמו) לא מצליח בעולם, כי קיה לא נתפסת כאחת שיכולה להתחרות במותגי הפרימיום.
זה שיצרן/ יבואן מחליט למצב רכב מסוים מול מתחרים ממותגים יוקרתיים יותר (בתפיסה לפחות), לא אומר שההחלטה נכונה.
דוגמא פשוטה נוספת- המכשיר הטוב ביותר של שיואמי/ וואיי/ וואן פלוס יש נתונים טובים מאוד ושווים לאלה של האייפון/ גלאקסי, ועדיין, לא מעט אנשים רוכשים את הגלקסי והאייפון, למרות המחיר הגבוה יותר.
מה לדעתך היה קורה אם היו מקפיצים את מחיר השיואמי לרמות של האייפון? בטוח שהמכירות של השיואמי יהיו זניחות.

פורסם

לצערנו מדינת ישראל  מדינת עולם שלישי בתחום הרכב והתחבורה.
לכן קנה המידה שלנו ביחס לעולם ובעיקר לאירופה אינו רלוונטי ליצרני הרכבים.

המיצוב של דגמי הרכבים ויצרני הרכבים בחו"ל שונה לחלוטין.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 6 שעות, asafasraf כתב:

לדעתי, ה-3008 ההיברידית תימכר במספרים נמוכים מאוד

היכן ?

פורסם

בזימבבואה 😜 

 

בהנתן התמחור הגבוה, היא כנראה מגיעה רק כמקדמת תדמית, ותמכור יחידות ספורות בלבד (רובן למקורבים ובני משפחה במחיר נמוך מהרשמי בהרבה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

סביר להניח שאתה צודק.  רק שנראה לי שמקום ההשוואה הנכון בין ה 3008 ל xc40 הוא באירופה ולא בזימבבוואה (או, אפילו, בישראל) - והשאלה היא איך המיצוב והמכירות שם.

 

את המיצוב - אפשר להבין כבר עכשיו.  את מכירות הדגם ההיברידי אפשר יהיה לדעת בשנים הקרובות.

פורסם

בתור מי שנוסע בוולוו באופן רציף כבר 29 שנים, לפחות בארץ המיצוב של הוולוו הוא לפלח אוכלוסיה אחר מאשר ל-3008.

 

גם בעולם במבחנים השוואתיים ה-XC40  מתמודד  BMW X1, ו-Audi Q3 ולא מול 3008, אופל גרנדלנד, או פולקסווגן טיגואן.

 

אם מדברים על תוצרת PSA ההשוואה הנכונה היא בין DS7 ל-XC40.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...