Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגם/גרסה נדירה/בודדת בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

QUOTE=dbdfu]טוב אז הרכב הראשון שמודגש הוא של בעלה של אמא שלי והוא עובד בשגרירות ביקדן..כל אלה שתיצפתו אותה בירושליים תנסו לזכור עם המספר היה ממש מלוכלך.....ומוברג עם פרפרים.....כי המספר האמיתי הוא ירדני זה מספר סתמי שאפילו לא קיים במשטרה.....

 

ולגבי האוטו השני זה רק אני או שזה החניה של מישהו בכיר בעיתון מעריב(לא אגיד את שמו כדי שלו יצנזרו אותי..) שגר בסביון?

וCC זה מה שהיה לאדם הזה בקאדילק הקודמת שלו ולפי מה שאניט מבין זה תואר כבוד למישהו שהוא קונסול במדינה אחרת..אך חיי בארץ(בדרך כלל מדינות זעירות וחסרות חשיבות לישראל).

כך שזה בכלל לא אוטו של שגרירות....לגבי הסמסונג

אני לא זוכר איך נראה המספר אבל אני זוכר שהוא היה עם סיומת 11 ולוחית צהובה, מה שבאמת עורר בי תמיהה

זיהיתי שזה סמסונג כי היה כתוב מאחורה SM5 ולא היה מצויין את השם סמסונג, אבל אני ידעתי שזה דגם של סמסונג לפי השם

והיא היתה לבנה

וראיתי אותה שהלכתי בירושלים ממכון לב לקניון מלחה דרך שכונה כזאת של וילות

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 796
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא, לא.

5 טורבו II היא עם מנוע מרכזי , מפשק רחב יותר מאחור וכל החלק האחורי של האוטו החל מהכונסים הצדדיים רחב יותר מהקדמי.

בתמונה 5 GT כנראה

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

לגבי הסמסונג

אני לא זוכר איך נראה המספר אבל אני זוכר שהוא היה עם סיומת 11 ולוחית צהובה, מה שבאמת עורר בי תמיהה

זיהיתי שזה סמסונג כי היה כתוב מאחורה SM5 ולא היה מצויין את השם סמסונג, אבל אני ידעתי שזה דגם של סמסונג לפי השם

והיא היתה לבנה

וראיתי אותה שהלכתי בירושלים ממכון לב לקניון מלחה דרך שכונה כזאת של וילותהאמת שהסמסונג שאני מדבר עליה היא בדרך כלל כחולה או לפעמים שחורה..לבנה היא אולי של בן אדם אחר משם....בכל מקרה פעם הבאה שתראה אותה תראה שגם רשום SM5 בצד שמאל ועל ההגה רשום רנו-סמסונג.....

נ.ב

מה עם הקאדילק מאיפה היא?

דרך אגב נהגתי על הסמסונג..אוטו נחמד עם מנוע 2000 ובערך 150 כוח סוס(אני ממש לא בטוח לגבי הכוחות סוס..) בקיצור זה אוטו טוב אבל ההילוכים האוטומטיים הם מכה... למרותץ שהאוטו מגיע בלי בעיה ל140-150......(לא אני נהגתי במהירויות האלה...)

Polo GTI 2013 APR stage 1

 

פורסם

היום ראיתי WRX סטיישן, הרכב נדיר? אם כן אעלה תמונה...

 

*** עריכה - לא נדיר ואל תעלה תמונה ***

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם
יניב בובי יודע מה ?, עזוב אני לא יודע מה זה האוטו הזה שראיתי כRS4 ,בוא אני אצלם אותו ואתה תגיד לי מתאים?

אההה וגם גרשוןה משפר ראה אחת תחזור דף אחורה.

שתיל,

בא נבהיר דבר אחד... אין ביננו ויכוח. אם ראיתי, אז ראית.

השאלה היא בסה"כ, מה ראית!

RS4 מקורית נראית כמו אודי 80 סטיישן!

RS4 חדשה, לא ראית כי אתה אומר שהוא יבא אותה בעצמו לפני כמה שנים וה RS4 רק הוצגה לפני כמה חודשים!

בין שתי הגרסאות האלה לא הייתה אף RS4, פשוט לא יוצרה!

אני חושב שאתה מתבלבל בשם וראית אוודי S4.

כאלו אני מכיר (מקוריות) 2. יכול להיות שראית אחת מהן או אפילו אחת שלישית, אין לי בעיה עם זה, בכבוד.

אבל לא RS4!

בברכה,ידידות ואהבה,

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

המממ , תראה גם לי זה לא הגיוני כי היא מרכב 4 דלתות אבל יש עליה סמלי RS4 למינהם ודיברנו עם הבנאדם והוא אמר שהוא ייבא אותה אישית ,אתה אומר הוא חירטט ?

GTA זה הכי אחי .

פורסם
המממ , תראה גם לי זה לא הגיוני כי היא מרכב 4 דלתות אבל יש עליה סמלי RS4 למינהם ודיברנו עם הבנאדם והוא אמר שהוא ייבא אותה אישית ,אתה אומר הוא חירטט ?

אני הייתי אומר איפה התמונות עם אין תמונות או הוחכות חבל על כל הוויכוך....

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

תקראו לי סוטה...

אבל אני ממש אוהב את הרכב הזה:

309 GTI

במקור מנוע 1900

 

יש דגם שמגיע עם MI

 

בזאת ספציפית שוכן T16...

 

normal_19175.JPG

פורסם
ממש לא בגיוני שזאת RS4 התמונות שהעלית

כפי שידוע לי היא בין השנים 1999-2001 יוצרה בגרסת סטיישן בלבד ואז הייצור שלה הופסק עד לחשיפה בתערוכת ז'נבה האחרונה

האאודי הזאת היא בין השנתונים 2002-2005 ורואים שהיא לא מקורית כי במקורית, על ה-RS4 המקורית השם של הדגם מתנוסס גם על הגריל הקדמי כמו שאפשר לראות בתמונה הזאת:

http://www.ultimatecarpage.com/images/large/36-3.jpg

 

לדעתי זאת סתם A4 רגילה שהבעלים שלה כמו הרבה ישראלים טיפוסיים ניפח אותה בקיטים

כמו שידוע לי גם אצל ייבואני ומרצדס וב.מ.וו. ניתן להזמין קיטים של AMG למרצדס ו-M ל-BMW

 

הנה מה שאמרתי תקרא ותבין למה זה לא RS4
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

תשמעו אחים שלי לשכן שלי יש אוטו ביאנקי טורבו יחידה בארץ בוודאות

 

עריכה:

*** יותר עדיף - תשמעו שכנים שלי לאחים שלי יש ביאנקי טורבו ***

פורסם

אח שלי מדבר על אוטוביאנקי אבארת' במקרה? כי לאבא שלי (באמת אבא שלי

:???:) היו שתיים.. מעניין אותי לאן הן התגלגלו...

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
ראיתי פעם סובארו SVX שחורה.

ראית רק פעם אחת את הדגם הזה,נראה לי בין היחידם בארץ אם לא היחיד

יש גם לבנה אחת, ואלי עוד כמה בודדות בארץ

1.8T 8)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...