Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Seat ibiza f1 2020 1.0


אלעד1211
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סמלים של קופרה ותוסף דלק שמשפר ביצועים.

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

תוכנה תביא לך את המקסימום "חוזק" פר שקל... מעבר זו השקעה מיותרת בנפח הנ"ל

 

בכל מקרה ביצועים מסחררים לא יהיו כאן..

Chevrolet aveo 2006 - sold, Seat leon fr 2014- sold, abarth 500c 2015

פורסם

הכי משתלם כמו שנאמר לבצע עדכון תוכנת ניהול מנוע (STAGE1) שיביא את ההספק לכ-140 כ"ס בערך.

אני לא הייתי מעדכן את התוכנה כל עוד הרכב באחריות, מכיוון שיש סיכוי גבוה שיגלו את העדכון ולכן ייתכן שאחריות היצרן תבוטל.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תתחיל בקורס נהיגה מתקדמת אבל אמיתי ולא כזה של שעתיים זריקות תחת על המסלול,

יתן לך להוציא הרבה יותר מהאוטו ממה שאתה חושב שהוא יכול לעשות ובצורה בטוחה יותר והכי חשוב זה לא יפגע לך באחריות יצרן...

 

 

פורסם

חברים קודם כל תודה רבה על התשובות.

אני אחרי קורס של שנה נהיגה מתקדמת 

ואני לגמרי מחזק לכל נהג לקחת קורס כזה.

מחיר קצת יקר אבל שווה כול שקל ..

 

אני לא מחפש לעשות את הרכב רכב תחרות או בסגנון פשוט קצת לחזק את את חווית הנהיגה שלי 

ולשפר אותה למראה יפה שאני התלהב ואוהב

לפני 2 שעות, חולגי כתב:

שאלה שצריך לשאול לפני רכישה.

מישהו הציע לפניי פה קורס נהיגה - מצטרף להמלצה זו בחום - זה ילווה אותך (הידע) גם לרכבים הבאים.

 

לפני 9 שעות, nadavd4 כתב:

לשפר את הנהג (אני רציני, תיקח הדרכת נהיגה מתקדמת)

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
חברים קודם כל תודה רבה על התשובות.
אני אחרי קורס של שנה נהיגה מתקדמת 
ואני לגמרי מחזק לכל נהג לקחת קורס כזה.
מחיר קצת יקר אבל שווה כול שקל ..
 
אני לא מחפש לעשות את הרכב רכב תחרות או בסגנון פשוט קצת לחזק את את חווית הנהיגה שלי 
ולשפר אותה למראה יפה שאני התלהב ואוהב
 
קורס של שנה? היכן?
לגבי השיפור במנוע, אני לא יודע כמה כוח תוכנה תיתן על המנוע הזה ומה תהיה ההשפעה על האמינות - אז אשאיר את זה לוואגיסטים, שיענו.
לגבי שיפור ברכב באופן כללי - מאוד תלוי מה חסר לך או שאתה מרגיש שמגביל אותך (וברכב הזה לא חסר..).
שאל את עצמך האם מה שחסר לך הוא החיבור לכביש? הכוח? אחיזה? בודי רול וכו'? אולי הנהיגה בו סבבה לך אבל המראה לא משהו?
אם התשובה על יותר מאחד היא חיובית, הייתי פשוט ממליץ להחליף רכב. זה יותר כלכלי מכל שיפור מעבר לאלפים בודדים.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

מנסיוני מי שביצע תוכנה - ההבדל מורגש אך ורק בסל"ד גבוה ואני בספק אם יש תוכנה למנוע 1.0. אם יש, הוא כנראה קטן וזניח שאתה לא תרגיש בהבדל.

 

אם אתה מחפש כוח, להבא הייתי ממליץ לשקול מנוע ולא לחפש סמלים ולדים.  

2016 BMW M235i.

פורסם

אני רק שאלה - ממתי סיאט משתתפת בפורמולה 1?

או שאולי הכוונה ל-FR - ואז מיותר לרשום את זה כיוון ש-FR היא רמת גימור ותו לא (בעבר הייתה דגם ביניים מתחת לקופרה, ב-2020 לא).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לגבי שיפורים - אין פה סיכון ביטוחי?

כלומר, אם חס וחלילה תהיה תאונה, חברת הביטוח תוכל להתנער מתשלום בטענה שהרכב שופר בצורה לא חוקית, ואז יהיה צורך לגרור אותה לבית המשפט?

 

ומה לגבי חוקיות ? יכולה להיות תביעה פלילית שבה עלולים להאשים את השדרוג בגרימה לתאונה?(למשל, השדרוג למנוע גרם לרכב לעומס רב יותר על מערכת הבלמים, לשחיקה מוגברת שלה , וכתוצאה מכך עלול לגרום בעקיפין לתאונה).

×
×
  • תוכן חדש...