Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Seat ibiza f1 2020 1.0


אלעד1211
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יצא לי לשמוע על חברת ביטוח שהתנערה מכיסוי בגלל סטייג' 1. מה גם שאלא אם כן מדובר בתאונה סופר מורכבת לא חושב שירדו לפרטים כאלו. 

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 23 דקות, ntd כתב:

לגבי שיפורים - אין פה סיכון ביטוחי?

כלומר, אם חס וחלילה תהיה תאונה, חברת הביטוח תוכל להתנער מתשלום בטענה שהרכב שופר בצורה לא חוקית, ואז יהיה צורך לגרור אותה לבית המשפט?

 

ומה לגבי חוקיות ? יכולה להיות תביעה פלילית שבה עלולים להאשים את השדרוג בגרימה לתאונה?(למשל, השדרוג למנוע גרם לרכב לעומס רב יותר על מערכת הבלמים, לשחיקה מוגברת שלה , וכתוצאה מכך עלול לגרום בעקיפין לתאונה).

לגבי חברת הביטוח מעולם לא שמעתי על משהו כזה, חברת הביטוח צריכה לנסות להוכיח קשר בין הדברים ואני לא מאמין שהיא תלך לכיוון הזה ועוד כשאין לה שום יד מכוונת לחפור שם, לגבי הנושא הפלילי נדע בקרוב. לפני כמה חודשים הייתה תאונה בשרון שבא נהג עם גולף GTI משודרגת הרג כמה רוכבי אופניים בצד הכביש כשלכאורה הוא נכנס לעיקול במעל 150 קמ"ש, לא אכנס להאם יש קשר בין השדרוג לתאונה כיוון שהוא יכול להגיע לאותו עיקול באותה מהירות גם אם נהג על קיה פיקנטו אבל המשטרה נתנה תשומת לב לנושא השדרוגים (מאוד נוח ליפול על רכבים משודרגים ולעשות כותרות) כיוון שניתן היה בפירוש לקראות את קיט האינבוקס קרבון שהיה לו מתחת למכסה מנוע והדודים הפתוחים שהסבו את תשומת ליבם. אז האם ישתמשו בשדרוגים הלא חוקיים כטריגר לתאונה ואז יכנס הפן הפלילי זאת שאלה שנקבל עליה תשובה בזמן הקרוב.

בכל מקרה אף אחד לא יחפש לך את הסטייג 1 באוטו...

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...