Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתמש בשמן זה בסקודה פיווריט שלי כבר 9000K והכל נראה לי בסדר (לא אוכל שמן).

המנוע קצת רועש בהשוואה לרכבים אחרים , במוסך אמרו לי כי הטיימינג הוא שרשרת וזה מרעיש קצת.

אמרו לי שלא צריך להחליף אצלי טיימינג כי זה נשמע תקין בנוסף לעובדה שהרכב עבר 90000K בלבד.

אני עושה טיפול עכשיו ולא יודע אם להמשיך בשמן הנ"ל או לא.

הכל נראה לי תקין אך אין לי נקודת התיחסות או השוואה.

עד כמה שאני יודע ישנם רכבים אם מעברי שמן צרים שמצריכים שמן דליל יותר10-40

וישנם כאלו ש 20-50.

מה ההיתרון של 10-40 אני יודע (שומר על האיכות שלו זמן רב יותר ובגלל שהוא דליל מגיע לכל "חור" במנוע.

 

-אבל מה ההיתרון של 20-50?

-האם 20-50 יגרום למנוע להיות שקט יותר? (יותר צמיגי)?

-האם למישהו יש ניסיון אם שמן מתוצרת AGIP 10-40?

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

חבר'ה מחר יש לי יום חופש לביצוע הטיפול

השמח לתגובות.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

מבחינת שמן הוא מעולה, אבל יש בעייה אחת.

שים לב לתאריך הייצור שלו בתחתית המיכל, רוב הAGIP שמיובאים לארץ הם שנת ייצור 2002 ,2003

קח בחשבון התחמצנות של שמן בערך לוקחת 3 שנים.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

חבר נכבד,

 

כבעלים של החברה היבואנית הבלעדית של שימני אג'יפ בישראל, נדהמתי לראות את התיחסותך

בנוגע לאיכות השמנים המיובאים לישראל.

לצערי הידע השלך לוקה בחסר( למרות שלכאורה רצית להפגין ידע).

הסימון בתחתית האריזה הינו של תקן למיכלי הפלסטיק בלבד ולראייה תסתובב בחנויות ותראה אצל חברות נוספות מכובדות בעולם כמו קסטרול, ליקוימולי , אסו, ובדוק את תחתית המיכלים ומצא שם את אותו שעון תקן שנת 99 או 01 .זה מתייחס רק למיכלי הפלסטיק ועונה על תקנים בתחום.

שם לב לדוגמא שבאג'יפ ובקסטרול יש סימון אחר כמו הטבעה של סדרת יצור ולפעמים תאריך על גבי התוית מקדימה.

...אני מוותר על התנצלותך בנושא ומקווה שלהבא לא תשמיץ ללא כיסוי.

 

בכבוד רב

איציק

חברת אי.אי.ג'י

יבואנית אג'יפ בישראל.

 

אגב אשמח להתייחס לכל שאלה מקצועית שלך.

פורסם
אני משתמש בשמן זה בסקודה פיווריט שלי כבר 9000K והכל נראה לי בסדר (לא אוכל שמן).

המנוע קצת רועש בהשוואה לרכבים אחרים , במוסך אמרו לי כי הטיימינג הוא שרשרת וזה מרעיש קצת.

אמרו לי שלא צריך להחליף אצלי טיימינג כי זה נשמע תקין בנוסף לעובדה שהרכב עבר 90000K בלבד.

אני עושה טיפול עכשיו ולא יודע אם להמשיך בשמן הנ"ל או לא.

הכל נראה לי תקין אך אין לי נקודת התיחסות או השוואה.

עד כמה שאני יודע ישנם רכבים אם מעברי שמן צרים שמצריכים שמן דליל יותר10-40

וישנם כאלו ש 20-50.

מה ההיתרון של 10-40 אני יודע (שומר על האיכות שלו זמן רב יותר ובגלל שהוא דליל מגיע לכל "חור" במנוע.

 

-אבל מה ההיתרון של 20-50?במקרה שלך שום יתרון!

-האם 20-50 יגרום למנוע להיות שקט יותר? (יותר צמיגי)?

-האם למישהו יש ניסיון אם שמן מתוצרת AGIP 10-40?

שלום רב!

קראתי את שאלתך לפחות שלוש פעמים, ועדיין לא הבנתי מה אתה רוצה?!

הצמיגות המותאמת לרכבך היא כאמור 10/40!

רכבך אינו צורך שמן!

הרעש המונוטוני מרכבך נובע משרשרת טיימינג, ולכן צמיגות שמן כלשהי לא תקטין את הרעש!

השמן שבו אתה משתמש AG IP עושה למכוניתך רק טוב אז בשביל מה אתה שואל אחרים

על טיבו ועל אפשרות לשנות את הצמיגות של שמן וצמיגות שעושה רק טוב למכוניתך??

אם יש לך שאלות לגבי השמן הספציפי הזה, יש לך הזדמנות חגיגית לשאול ולשבח את היבואן שבמקרה נכנס לפורום ויוכל לענות בוודאי על כל שאלה שתשאל אותו!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מתלבש על הת'רד באותו העניין בדיוק.

גם אני משתמש באג'יפ (15W40) ברכב שלי- קורדובה דיזל.

מזה כחצי שנה - ומאוד מאוד מרוצה!

 

שמן, לא נאכל כמעט בכלל!

והתחושה טובה מאוד.

(גם התחושה בכיס אגב, לטובה מאוד !)

 

אבל יש לי הרגשה שהאוטו מרעיש יותר.

נכון שמדובר בטרקטור דיזל שעבר 150K ק"מ...

אבל ניראה כי האוטו התחיל לעשות יותר רעש- לא משהו קיצוני.

 

יש סיכוי ולו קלוש שהרעש קשור לשמן?

שווה לנסות להחליף בטיפול הבא לסוג אחר?

או אולי לצמיגות שונה?

 

ואיפה ניצן שצריך אותו....?:-)

פורסם

הבעייה עם השמן הזה היא המחיר שלו, הוא עולה כמו קסטרול מאותה הצמיגות, וקסטרול הוא שמן ברמה גבוהה מאוד. לגבי האגיפ,אף אחד לא ממש מכיר כך שקשה לי להאמין שהוא עולה על הקסטרול חצי סינטטי, כך שאל תיקח צאנסים וקנה את הקסטרול, מניסיון עם הקסטרול, הוא השמן הכי איכותי עד 150 ש"ח.

פורסם

אתה יכול לנסות את שמן המנוע של רויאל פרפל - נסה לצלצל לנציג היבואן, שמו סאמר בטלפון 04-9833566. נדמה לי שהשמן לא מופץ לחנויות.

השמן מצטיין בחוזק הצמדתו למתכת ומיובא ארצה בין השאר בצמיגויות 10W-40 וכן 15W-40. אני משתמש בו כבר כמה שנים ואחדים מחברי הפורום שהחלו להשתמש בו בהמלצתי מדווחים על שיפור ברעשי המנוע.

מניסיוני, הוא משיג הפחתה ברמת הרעידות (ליבואן של אג'יפ - נמדד בעזרת אנלייזר רעידות מתוצרת CSI ורגש רעידות של ווילקוקסון, שניהם מכוילים), אף כי מסקנה זו הושגה במדידת השפעתו בגיר תעשייתי ולא במנוע. כמו כן בבדיקה השוואתית של שטח השחיקה שהוא יוצר תחת עומס מבוקר (במתקן הדגמה נייד) מול שמנים נחותים הושג הבדל עצום וניכר בעין.

לא יודע לענות לך ספציפית אם הוא נחות, שווה ערך או עולה על שמני קסטרול או אג'יפ. יותר מפעם אחת הצעתי בפורום לקיים בדיקה השוואתית הן על מתקן ההדגמה (אותו אני מאמין שאוכל לקבל בהשאלה מיבואן רויאל) והן על דינמומטר שילדה, אם יהיה מישהו עם גישה לאחד כזה.

אני יכול להעיד מניסיון אישי ששרשרת טיימינג במנוע פיאט 903 סמ"ק (אונו 45 עתיקה) חיה ונשארה שקטה בערך פי 3 יותר מאשר הניסיון הקודם שהיה לי בשמן אחר (הרכב נמכר כך שאינני יודע מה קרה בהמשך).

הוא גם אפקטיבי בהפחתת מה בטמפרטורת העבודה, ומשיג שיפור קל בצריכת הדלק או לחילופין בהספק האפקטיבי (אף כי ספק אם תחוש בכך ללא ניסוי מבוקר), וזאת בהשוואה לשמנים ירודים יותר.

 

אתה מוזמן לנסות ואם תחוש בשיפור, לעדכן את כולנו.

 

יוסי

פורסם

היי

בדקתי את השמן שאתה מדבר עליו גם בפורומים בחו"ל, ואכן כן, השמן הנ"ל הוא באמת איכותי ,פשוט פה הוא לא מוכר, אגב ביררתי מחיר שלו והוא עולה כפול מקסטרול ,אז מה אני אגיד לך , לא יודע אם כדאי להשקיע כ"כ הרבה בשמן שגם ככה אני מחליף כל 4-5 חודשים.

 

אם המחיר היה הגיוני יותר אז הייתי קונה בכיף.

×
×
  • תוכן חדש...