Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי רישיון על ידני מזה עשור אך אין לי ניסיון על הכביש. מלבד זה שעשתי לאחרונה רישיון על אופנוע A1.

 

אני צריך רכב ללימודים ועבודה באזור 204 ק"מ בשבוע. אני כבר לא יכול עם האוטובוסים. הם גמרו לי על החיים.

אני מעדיף רכב אוטומטי. ניראה לי סיוט לנסוע עם הילוכים בעיר.

אך במידה ומקבלים רכב משמעותית טוב יותר אתפשר.

אשמח אם יהיה אפשר לנסוע איתו מידיי פעם מהמרכז לצפון.

 

חשוב לי אמינות, לא יקרה לתחזוקה, בטיחות, וכמובן חסכון בדלק.

התקציב 30 אלף, במידה ומקבלים רכב משמעותית טוב יותר אהיה מוכן לטוח את התקציב עד ל-35 אלף.

 

*לא סקודה פאביה - לא מתחבר לעיצוב

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי Alexkmr
פורסם

ב30 תוכל למצוא קיה פיקנטו או יודנאי i10.

 

ב35 אפשר כבר למצוא שברולט ספארק שתהיה מודרנית נוחה ומרווחת יותר.

 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

לעיר יונדאי i10 תהיה מעולה, עדיף לקחת את מנוע 1.2, היונדאי לדעתי עדיפה מהפיקנטו עקב מתלים רכים יותר, מושבים תומכים יותר וסלון נעים משולב שני צבעים.

 

הספארק תהיה חזקה יותר, אך לדעתי לא מרווחת יותר מאחור, מרווח טוב תיתן מיצובישי ספייס סטאר.

ב 35 אלף יהיה לא פשוט למצוא ואם כן אז ברמת אבזור הנמוכה lt.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בשביל חסכון בדלק, אמינות לטווח הארוך, ותחזוקה זולה, עדיף כמובן לרכוש רכב ידני. אם בכל זאת אתה מעדיף רכב אוטומטי, שווה לבדוק את היונדאי I20, סוויפט או מייקרה. 

  • אהבתי 1
פורסם

אני רואה שהרבה רכבים היו בבעלות ליסינג, השכרה או סוכנות.

במידה וק"מ-שנות בסדר והרכב יבדק קודם יש בעיה לרכוש רכב כזה?

פורסם

אני באופן אישי לא קונה מהשכרה נכוותי בעבר ומוותר על התענוג. יש הרבה פיתויי לקנות ממגרשי רכב וסוחרים פרטיים שעושים לרכב ניקויי דיטיילינג ומוכרים רכב בעייתי במחיר מציאה. תמנע מזה.

ליסינג לדעתי עדיין אפשר לשקול, אבל תעשה בדיקה.

פורסם (נערך)

תודה

----

עוד שאלה.

שנתון או ק"מ? אני רואה רכב 2014 ב40 אלף עם מאה אלף ק"מ פלוס.

מאידך רכב 2010 עם 62 אלף ב-30 אלף שקל.

 

עריכה אחרונה על ידי Alexkmr
פורסם

אתה לא נוסע הרבה. 

הייתי מעדיף רכב עם קילומטראז' מעט גבוה ובמחיר טוב. בתנאי שטופל בזמן ועבר בדיקה מטעמך במכון שאתה בוחר. 

בסכום כזה כדאי להתמקד ברכבים פרטיים ממוכרים אמינים ולא מסוחרים/מגרשים. 

יש היצע גדול של פיקנטו/איי10.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לגבי רכישת מליסינג, יש מספר אנשים שאני מכיר שרכשו מליסינג ומגלים אמינות טובה מאוד, מה שכן זה מלווה במחיר נמוך לעומת יד פרטית, אתה מקבל אחריות מסוימת, תיקון ליקויים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בתקציב שלו, אין רכבים ישירות מליסינג. יש רק יד שניה שהראשונה היא ליסינג. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לפני 1 שעה, markb205 כתב:

בתקציב שלו, אין רכבים ישירות מליסינג. יש רק יד שניה שהראשונה היא ליסינג. 

כן בידיוק

פורסם (נערך)

תראה במקום  ותסע על כמה שיותר רכבים לפני שאתה מחליט אל תמהר. בתמונות הכל נראה נוצץ. תבדוק שהרכבים מטופלים כמה שאפשר.

עריכה אחרונה על ידי dorban3
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

יש אתר שאפשר לרשום את דגם הרכב והוא יגיד לי כמה דלק הרכב צורך?

 

עריכה אחרונה על ידי Alexkmr
×
×
  • תוכן חדש...