Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לא ידעתי איפה לפרסם אז פה נראה לי הגיוני , מצטער אם טעיתי בפורום .

חוזר לארץ לאחר כ7 שנים בחו"ל .

הבנתי שיש הקלה ביבוא רכב לארץ לעולים\תושבים חוזרים , אך ההקלה קיימת גם במכירות בין עולים - מי שכבר ביצע את התהליך יכול למכור לעולה אחר .

האם ישנו לוח מכירות כזה ? 

קיימים פה אנשים שעשו כבר את הליך היבוא ויכולים לתת טיפים ? 

אנשים שמוכרים את המיובא שלהם ? 

עשיתי את המחקר שלי , הבנתי כבר שרכב "ממוצע" לא שווה ליבא , עמיל המכס ציין שיש הנחה של עד 70000 ש"ח ביבוא רכב "פלאג אין \ PHEV " , מישהו מכיר ? התעסק עם יבוא כזה ? מה הכוונה בעד ? מה המדרגות ? 

תודה ! 

פורסם

ההקלה היחידה הקיימת לתושבים חוזרים היא היכולת להביא בייבוא אישי רכב משומש עד גיל 4 שנים. (במקום שנתיים לשאר האזרחים)

כן - יש הטבה לרכב פלאג-אין. פירוט שיעורי המס בטבלה בקישור הבא

 

אין לך שום הטבת מס מעבר ליכולתך לייבא רכב משומש על גיל ארבע שנים.

 

אם אתה שוקל לייבא כדי ל"עשות קופה" - שכח מזה. להרוויח לא תרוויח כלום. בכל מקרה אם אתה מייבא רכב בייבוא אישי לא תוכל למכור אותו בשנה הראשונה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

אהלן , 

קודם כל תודה ,

ממש לא מחפש כדי לעשות קופה , נסענו עד עכשיו על TIGUAN 2018 , רכב שבזמנו עלה 20000$ וקצת , לשמוע כמה עלה להביא אותו לארץ שיגע אותי .

פשוט מעוניין בתמורה לכסף כמו באר"ב (כמה שניתן..)

תושב חוזר מעל לשש שנים המס יורד ל70 אחוז , (במקום 120 אם אני לא טועה ) .

וכן ניתן למכור אותו , פשוט לעולה\חוזר שזכאי לאותן הטבות .

עריכה אחרונה על ידי FamilyMatters
פורסם

אין שום הטבה במיסוי
המס לא יורד בכלום גם לא אחרי 10 שנים.
ארבע שנים מיום היצור עד לכניסה לארץ

ארבע שנים ויום - ולא יתנו לו להיכנס

ע"פ רוב זה לא כלכלי, לרכב מארה"ב גם יש את ענייני התקינה והחלפת פנסים

איך אמרו במקבילית המוחות? "עבור..."

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני כשעה, FamilyMatters כתב:

תושב חוזר מעל לשש שנים המס יורד ל70 אחוז , (במקום 120 אם אני לא טועה ) .

 

היה תקף לפני המון שנים - היום שיעור המס זהה גם למשומש, הערך למס נקבע לפי ערך הרכישה ו/או הערכת שמאי המכס. משלמים פחות מס על רכב משומש כי הערך שלו למס נמוך יותר.

 

לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

ע"פ רוב זה לא כלכלי, לרכב מארה"ב גם יש את ענייני התקינה והחלפת פנסים

 

ממש לא נכון, מזה מס' שנים שמותר להביא ארצה רכב בתקינה אמרקאית, ואין צרוך לבצע בו שום שינוי.

 

כאן תוכל למצוא את מדריך המכס העדכני לייבוא אישי של רכב

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 3 שעות, FamilyMatters כתב:

 

וכן ניתן למכור אותו , פשוט לעולה\חוזר שזכאי לאותן הטבות .

גם אם כן. איך תמצא עולה שבדיוק מחפש רכב?

תכנן להשאר איתו שנה ואז למכור (עם ירידת הערך העתידית, כמובן).

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 25 דקות, tinoki כתב:

גם אם כן. איך תמצא עולה שבדיוק מחפש רכב?

תכנן להשאר איתו שנה ואז למכור (עם ירידת הערך העתידית, כמובן).

 

בשנים האחרונות זה לא ממש רלוונטי כי עם ירידת המיסוי על כלי רכב ההטבה לעולים חדשים נהייתה זניחה לחלוטין.

בשנים בהן ההטבה היתה משמעותית לוח המכירה של העיתון Jerusalem Post היה מורכב כמעט רק ממודעות כאלה "מפספורט לפספורט"

 

לתושבים חוזרים אין הטבות במיסוי כך שלשרשור הזה - זה וודאי לא רלוונטי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אחזור ואדגיש: מאחר שאין לך שום הטבת מס (מעבר ליכולת להביא רכב משומש עד 4 שנים במקום עד שנתיים)  אתה לא יכול לרכוש רכב מעולה חדש שלא הוזרו עליו המיסים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...