Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ממש בעניין האמת מאז שקניתי את שלי.

כדאי לבדוק ביקורות על המסך.

 

הייתי מחפש מה יש לASUS להציע, הם יותר וותיקים בתחום ואני מאוד מרוצה מהPG279Q (אני חושב שזה הדגם שיש לי).

  • מעניין 1

They are trying to ban me...

  • תגובות 613
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 13 שעות, Ragnar כתב:

מדהים שבגזרת המחיר הזאת זה נחשב "עממי", לא ציפיתי להוצאה כזאת :D

חד משמעית. הנה דוגמה למסך מקצועי שעל הנייר יש לו נתונים פחות טובים מהגיגבייט שלך: 
https://www.audiovideo.co.il/product/מסך-מחשב-מקצועי-eizo-coloredge-cg2730/

וזה עוד לפני שנכנסו ל"סתם 4K" או HDR אמיתי, שלא לדבר על OLED. וכל אלה כמובן ב-60Hz.

לפני 13 שעות, Ragnar כתב:

מעניין אם באיכות הצבעים והמסך עצמו ארגיש בהבדל גדול לטובה מה-DELL שליווה אותי עד כה, כי הוא היה מצוין

מאמין שלא ממש. בטח שלא בשימושים יומיומיים. הצבעים באולטרהשארפ ממש טובים.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)

זה למה אמרתי לחסוך בשביל המסך 🙃.

הבדלים בלוח לא מרגישים, אבל שמסתכלים על המסכים במחירים שונים- מרגישים היטב :-).

במסכים אין לי ממש המלצות ספציפיות-מומלץ לחפש ביקורות והמלצות ברשת.
לדעתי ללכת על IPS כי VA זול מרגיש זוועה שמזיזים טקסט בהיר על רקע כהה.
ליבחור מסך עם לפחות 100% SRGB (לM27Q אכן יש)עם לפחות תמיכה בFREE SYNC.

יש גם מסכים כאלה שאנבידיה בדקה ומצאה שעובדים היטב, אולי שווה להציץ ברשימה שלהם.

 

הגיגבייט קיבל ביקורת טובה:

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
לפני כשעה, hwgeek כתב:

100% SRGB

יש לו 95%, לא? או שאני מתבלבל עם נתון אחר... באופן כללי מה אתה חושב על הנתונים שלו על הנייר?

 

יש לו אכן תמיכה ב-SYNC פרימיום החדש, וראיתי ברדיט ובכמה ביקורות שזה עובד היטב גם עם נבידיה, אך איפה אני בודק את הרשימה הרשמית שלהם מטעמם?

 

 

לפני שעה, save כתב:

ה M27q זה כמו לצאת לדייט עם נטע אלחימסטר עם בורקה . לא ?
 

למה ככה?!

 

 

יש גם כמה ביקורות רעות של אנשים שקיבלו את המסך עם פיקסלים שרופים ובעיות בתצוגת טקסט חד על המסך

מאמין שיש את זה על כל מסך והם אינם רבות, אבל בכל זאת

עריכה אחרונה על ידי Ragnar
פורסם (נערך)

נתונים על נייר יש לו, לגבי חדות טקסט אז ראה למטה בתגובות שהסיבה היא סידור הפיקסלים, אומרים בתגובת שלאחר הפעלת CLEAR TYPE שמחליק את הטקסט בווינדוס -אין בעיה בתצוגה.

מבחינת פיקסלים שרופים- צריל לישאול את החנות ממנה אתה רוכש מה המדיניות (תלוי בגודל וכמות פיקסלים באיזורים שונים במסך).

image.thumb.png.6149d698c126176780d0d855bccfd43c.png

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 1 דקה, hwgeek כתב:

נתונים על נייר יש לו, לגבי חדות טקסט אז ראה למטה בתגובות שהסיבה היא סידור הפיקסלים, אומרים בתגובת שלאחר הפעלת CLEAR TYPE שמחליק את הטקסט בווינדוס -אין בעיה בתצוגה.

מבחינת פיקסלים שרופים- צריל לישאול את החנות ממנה אתה רוכש מה המדיניות (תלוי בגודל וכמות פיקסלים באיזורים שונים במסך).

image.thumb.png.6149d698c126176780d0d855bccfd43c.png

 

 

TMS הצהירו שהם מבצעים החלפה מול היבואן ברגע שיש (אם יש) פיקסלים שרופים

קראתי גם על מאות אנשים שכבר רכשו לא נתקלו בתקלות כאלה, מקווה שזה משהו נקודתי

פורסם

הדרישות שלי היו זהות לשלך למעט התקציב.

אני רכשתי את ה 27 של LG הומלץ על ידי הרבה מקומות כולל את LINUS עצמו

קשה למצוא מלאי שלו בארץ, אבל ל  TMS יש אותו.

החסרון, כאמור,  המחיר שלו הוא כ 2,500.

 


 

https://www.tms.co.il/index.php?route=product/product&manufacturer_id=10030&product_id=104100

 

 

פורסם

@stumיקר לי מדי ועל פניו נראה שהם די זהים במפרט שלהם ואף כמה דברים לטובת הגיגהבייט

לא היית הולך על הגיגהבייט במחשבה שנייה?

 

מניח שהיסטורית LG הוכיחה את עצמה, אבל בכמעט 1000 ש"ח הפרש האם זה שווה את זה

פורסם

שים לב שבסרטון שצירפתי יש השוואה גם מול הLG.

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 8 דקות, hwgeek כתב:

שים לב שבסרטון שצירפתי יש השוואה גם מול הLG.

יודע לומר לי באיזה דקה? פספסתי את זה ככל הנראה

פורסם (נערך)

הוא (27GL850 ) נימצא בכל הגרפים של ההשוואה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

יצאתי פיתה 
 

נראה שביחס להבדלי המחירים הבדלי הביצועים ביניהם זניחים עד כדי שלא יורגשו עבור מישהו ששיחק עד עכשיו על 1080P 60HZ

 

יאללה, מזמין.

השגתי ב-1,800 ש"ח ומשלוח חינם מ-TMS

עריכה אחרונה על ידי Ragnar
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

לקראת הגעתו של הילוד בשבוע הבא (בתקווה), בהמלצתכם ובהמלצת רבים אני הפעם לא ארכוש לראשונה רישיון של מערכת ההפעלה דרך חנות המחשבים אלא אנסה לרכוש דרך EBAY (?)

 

בגדול, ראיתי שקיימת אפשרות עבור התקנה בלבד של מערכת ההפעלה תמורת 70 שקלים, שזה מצוין כי אני לא יודע להתעסק בזה

 

מעבר לזה, כשאגיע הביתה ואפעיל את המחשב, מה אראה? הווינדוס יעלה ויבקש קוד אקטיביזציה?

לאחר שאכניס קוד שרכשתי ב-EBAY הווינדוס יאוקטב עם רישיון לכל החיים ללא בעיות? מכירים במוכר אמין מניסיון?

קצת מפחיד אותי העניין של פשוט לכתוב WIN10 KEY ב-EBAY ולקפוץ על מה שאמצא

 

לא התנסיתי בזה בעבר ולכן כל השאלות.. אשמח לפירוט

 

 

נ.ב

לקראת היפיוף, צחצחתי את הרייזר בלאקווינדו הוותיקה שלי שעושה את עבודתה נאמנה כבר 8 שנים

לצידה אזנח את ה-Razer taipan הוותיק ואוריש אותו (עובד מצוין) ואחליף אותו בעכבר אלחוטי razer basilisk x hyperspeed

 

 

IMG-4873.jpg

 

 

IMG-4874.jpg

 

 

IMG-4885.jpg

עריכה אחרונה על ידי Ragnar
×
×
  • תוכן חדש...