Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ביצעתי עסקה של 24 חודשים במסגרת האוויס אקספרס על רכב 2019.

כשסגרתי את העסקה מולם, שאלתי במפורש מזה הרכבים האלה של המבצע על  2019,

ונאמר לי שאלה רכבי ליסינג שבעקבות הקורונה ביטלו עסקאות והחזירו להם אותם.

 

כשהרכב הגיע אליי אתמול אני רואה שכתוב ברישיון "השכרה" ולא "השכרה/החכר"

כלומר הרכב היה בהשכרה עם הרבה נהגים ולא ליסינג תפעולי נהג יחיד כפי שציירו את זה.

 

הדברים כרגע בבדיקה מולם אבל,

א. האם באמת אמור להיות משנה לי שזה היה השכרה ולא ליסינג, מעבר לתחושה של עשו עליי סיבוב ולא נתנן לי תמונה מלאה של העסקה. כנראה שאם היו אומרים לי מראש שהעסקה היא על רכב שהיה בהשכרה לא הייתי הולך על זה, אבל  עכשיו הרכב אצלי ובגדול לא ראיתי כל בעיה ואין לי כח להתעסק עם עסקה חדשה. עם זאת כנראה שהרכב במצב פחות טוב מאשר היה אצל נהג יחיד בשנה הזאת ויש סיכוי גבוה יותר לבלאי.

 

ב. בהנחה שאני כן ארצה להמשיך עם העסקה ולא לבטל בגלל הסיבה הזאת, איזה פיצוי ראוי שייתנו לי על ההטעייה הזאת?

 

תודה

פורסם (נערך)

האם זה ליסינג תפעולי מלא ? אם כן , למה זה חשוב לך ? הרי הרכב גם באחריות יבואן וגם באחריות אוויס 

 

אתה לא קנית מהם את האוטו שאז יכולת לטעון שרימו אותך 

 

מציע לך לא להתעסק עם זה אבל ללמוד מכך מה שווה מילה של אנשי מכירות

 

אלבר נקנסה עכשו ב 3 מיליון שקל על הטעייה כזו של קונים

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
פורסם

אני מכיר היטב את העסקה הוז של אוויס - והיא עסקה פצצה. 

מדובר על מכוניות 2019 שהיו מיועדות להשכרה ו/או ליסינג ובגלל הקורונה נותרו מיותמות.

אני בכלל לא בטוח שעדיף רכב ליסינג נהג יחיד שיודע שהוא יכול לעשות לרכב מה שבא לו ובסוף התקופה יתווכח וישלם או לא, לעומת נהג השכרה שיודע שכאשר יחזיר את הרכב יבדקו אותו לעומק. 

מכיוון שאינך קונה את הרכב, אלא חוכר אותו, מה זה משנה איפה היה קודם? הרכב תקין? שמור? מטופל? תהנה. העסקה שלהם מצויינת, עוד 24 חדשים אתה מחזיר להם את הרכב וזהו. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מה ההבדל בין העסקה של אוויס לעסקה של ליס4יו.
הם מחכירים רכבי ליסינג יד שניה שנת 2017 במחירים זולים משמעותית.. למה להעדיף את אוויס?

פורסם
לפני 4 שעות, discoTD5 כתב:

אני מכיר היטב את העסקה הוז של אוויס - והיא עסקה פצצה. 

מדובר על מכוניות 2019 שהיו מיועדות להשכרה ו/או ליסינג ובגלל הקורונה נותרו מיותמות.

אני בכלל לא בטוח שעדיף רכב ליסינג נהג יחיד שיודע שהוא יכול לעשות לרכב מה שבא לו ובסוף התקופה יתווכח וישלם או לא, לעומת נהג השכרה שיודע שכאשר יחזיר את הרכב יבדקו אותו לעומק. 

מכיוון שאינך קונה את הרכב, אלא חוכר אותו, מה זה משנה איפה היה קודם? הרכב תקין? שמור? מטופל? תהנה. העסקה שלהם מצויינת, עוד 24 חדשים אתה מחזיר להם את הרכב וזהו. 

 

ממש הפוך.

בליסינג אתה יום יום עם הרכב, ומתנהג איתו כאילו הוא שלך,

לא בא לך שיהיו לו תקלות ואז כל פעם יקחו לך למוסך, אתה תחיה יום יום עם הלאגן שתעשה ברכב,

גם לפעמים לא נעים לך מהמעסיק שיהיה בלאגן עם הרכב..

ברכב שכור, אתה אחרי שבוע שוכח ממנו, לא אכפת לך לדוגמא לטוס על במפרים כי אחרי שנה יהרסו הבולמים, משתדל לא לתת דפיקות שיראו חיצונית בחצי דקה בדיקה, ולרוב ברכב שכור גם אנשים לוקחים ביטוח ביטול השתתפות עצמית ואז ממש לא אכפת להם איך הם מחזירים..

 

 

 

לפני 26 דקות, yosimalk כתב:

מה ההבדל בין העסקה של אוויס לעסקה של ליס4יו.
הם מחכירים רכבי ליסינג יד שניה שנת 2017 במחירים זולים משמעותית.. למה להעדיף את אוויס?

בשיקלול מצטבר עם ביטוחים וטיפולים, והסיכון לתקלות ברכב ישן יותר, ההבדל לעומתם היה ממש זניח. ולכן העדפתי רכב חדש.

פורסם
לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

אני מכיר היטב את העסקה הוז של אוויס - והיא עסקה פצצה. 

מדובר על מכוניות 2019 שהיו מיועדות להשכרה ו/או ליסינג ובגלל הקורונה נותרו מיותמות.

אני בכלל לא בטוח שעדיף רכב ליסינג נהג יחיד שיודע שהוא יכול לעשות לרכב מה שבא לו ובסוף התקופה יתווכח וישלם או לא, לעומת נהג השכרה שיודע שכאשר יחזיר את הרכב יבדקו אותו לעומק. 

מכיוון שאינך קונה את הרכב, אלא חוכר אותו, מה זה משנה איפה היה קודם? הרכב תקין? שמור? מטופל? תהנה. העסקה שלהם מצויינת, עוד 24 חדשים אתה מחזיר להם את הרכב וזהו. 

 

 

הי

איפה אפשר לקבל פרטים על העסקה הזו ספציפית (יש מחירים יותר טובים עקב עבר ההשכרה)?

פורסם

מנסה כבר יומיים לתפוס את אוויס ללא הצלחה (ואני מדבר על מוקד מכירות כן)
אם ככה המוקד מכירות שלהם חושש כבר מראש ממוקד השירות.

כרגע ליס4יו - אופל אסטרה ב875 שח לחודש,  I25 באזור 1000 ש"ח לחודש, (שקללתי כבר את המחיר מקדמה)

בנוסף באסטרה נותנים לך 2 טיפולים מתנה ושנתיים אחריות (לא מקיפה מדי)  ביונדאי שנה.

 

מישהו יכול לפרט מה המבצע באוויס?

 

פורסם (נערך)

השאלה מה קורה ביום שאתה אמור להחזיר להם את הרכב... יקחו אותו לא משנה מה מצבו או שיתחילו לעשות עליך סיבוב ולקנוס אותך ב1000 שקל על כול סימן פתיחת דלת כמו שיהיה נהוג לעשות בעסקאות ה"מימון ל3 שנים עם אבטחה לטרייד אין".

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם
לפני 20 שעות, Gavrik כתב:

השאלה מה קורה ביום שאתה אמור להחזיר להם את הרכב... יקחו אותו לא משנה מה מצבו או שיתחילו לעשות עליך סיבוב ולקנוס אותך ב1000 שקל על כול סימן פתיחת דלת כמו שיהיה נהוג לעשות בעסקאות ה"מימון ל3 שנים עם אבטחה לטרייד אין".

אין דבר כזה לא משנה מה, בגלל זה גם ישנה הגבלת קילומטר.

השאלה באמת בחוזה האם יש תמחור או שזה לפי החלטה שלהם. והאם צריך להביא בדיקה ממכון וכו'..

×
×
  • תוכן חדש...