Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון קופרה 2020 מול גולף GTI PP


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה 30N מבחינת מראה לעומת הגרסה הרגילה עשויה לטעמי הכי טוב, עדיין יחסית סליפרית אבל עם טאצ'ים קטנים וטובים שהופכים אותה בכל זאת לנאה יחסית ומובחנת אותה בבירור מהגרסה הרגילה בניגוד לקופרה שנראית כמו לאון FR עם BADGE שונה או הגולף שנראית רגילה עם פס אדום בפרונט. 

 

היא גם לא מוחצנת וצעקנית כמו הטייפ R, בקיצור עשוייה ממש טוב, חבל רק שעולה כל כך הרבה כי ב 240 זה טירוף לקנות את הרכב הזה. 

 

אם יש אפשרות להשיג אותה במחיר של 200 ומטה באיזו הנחה עתידית אז הייתי הולך עליה במקומך, נשמע שאתה כן מחפש חיבור, מעורבות וספורטיביות גבוהה יחסית (אחרת היית סוגר עניין עם הגולף) ושליונדאי כן יהיה ערך מוסף עבורך. 

פורסם

אם מדברים על יופי, אז יש הרבה עניין של טעם אישי,

 

אבל היפה ביותר ובפער על כל השאר היא המגאן RS. ויש פער גדול בין ההופעה שלה בתצלומים לעומת החיים האמיתיים שם לנפח יש משקל.

פורסם

כתב אוטוקאר הבריטי סקר את דגמי ההוט האטץ' השונים לאורך ההיסטוריה שלהם עוד ב 2018 
https://www.autocar.co.uk/slideshow/gallery-31-finest-hot-hatches-all-time#1

 

גרסא מתורגמת מתפרסמת באתר נטקאר. 

השורה התחתונה - גולף GTI עושה את זה אחרת ומשאירה רושם ככל הנראה הטוב מכולן.  כמו שאומר הכותב (ב 2018 ) And the winner is... the current Volkswagen Golf GTI.  (מתייחס לדגם 2017) 

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, מיץ פטל כתב:

אם מדברים על יופי, אז יש הרבה עניין של טעם אישי,

 

אבל היפה ביותר ובפער על כל השאר היא המגאן RS. ויש פער גדול בין ההופעה שלה בתצלומים לעומת החיים האמיתיים שם לנפח יש משקל.

 

מסכים, המגאן RS היפה ביותר בקטגוריה בפער. לא יודע לגבי הטובה ביותר אבל נראית פצצה במיוחד בכתום.

 

בנוגע למה שכביכול אומרים העיתונאים אז לי נראה שיש קונצזנזוס מוחלט שההונדה ברמה מעל הקטגוריה של ההוט האצ׳ העממיות, המראה שלה שחלק נרתעים ממנו זה החיסרון העיקרי (יש עוד כמה קטנים כמו שאי אפשר לעשות קוסטמיזציה מלאה כמו ה 30N לשלל מצבי הנהיגה), חוץ מזה היא כל מה שאפשר לבקש בקטגוריה הזאת.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם (נערך)

והיא ידנית. שזה נהדר אך חסרון שיווקי. ויקרה מאוד! בארץ...

 

בעתונות הזרה כל ההשוואות שנעשות בלי פערי מחיר  כאלו, לא נוגעים בנקודה זו. אבל אילו היה שם פער מחיר כמו בארץ, זה היה מקבל התייחסות (שמורידה ניקוד).

 

לגבי המבחן בנטקאר והבחירה ב GTI. מקבל את המסקנה אם הייתה מתבססת על טבלה שאוספת ניקוד על מיקום בהתייחס לכל היבט. ה GTI תמיד הייתה אול-ראונדר מצטיינת.

 

אישית, אני חושב שמי שמחפש ריגוש מנהיגה,  גם עם המון נקודות, היא ממש לא מעוררת את בלוטת החשק. נסו את המגאן או ההונדה וחיזרו ל VAG ותתבאסו. הכתבה בנטקאר נהדרת אבל המסקנה שגויה. לטעמי כמובן.

 

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • רעיון טוב! 1
פורסם

פטל, המבחן היה ב 2018 באוטוקאר הבריטי. המאמר המצטט/מתרגם/מוסיף בנטקאר מופיע כיום . המסקנה נותרת כשהייתה GTI הדגם שנבחן (2017) נתן מענה כמו שנאמר allrounder.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

כן ידוע שכאול אראונדרית היא קובעת הסטנדרט, יש לה את הסמל הנכון, המראה האלגנטי והמאופק שלא באמת יפריע לאף אחד או יבלוט יותר מדי, הסלון הכי איכותי, איכות בנייה מצויינת, לא מאיימת וידידותית, נוחה מאוד. מי שלא מחפש רכב שהוא שיא הריגוש אלא בעיקר להוסיף קצת פלפל למשפחתית שלו אז ברור שזה מה שיבחר.

 

רק שאני לא בטוח שפות״ש נמצא בראש הזה.

פורסם
לפני 1 דקה, Doron_Z כתב:

כן ידוע שכאול אראונדרית היא קובעת הסטנדרט, יש לה את הסמל הנכון, המראה האלגנטי והמאופק שלא באמת יפריע לאף אחד או יבלוט יותר מדי, הסלון הכי איכותי, איכות בנייה מצויינת, לא מאיימת וידידותית, נוחה מאוד. מי שלא מחפש רכב שהוא שיא הריגוש אלא בעיקר להוסיף קצת פלפל למשפחתית שלו אז ברור שזה מה שיבחר.

 

רק שאני לא בטוח שפות״ש נמצא בראש הזה.

גם אני לא 😉

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 21 שעות, windsurfer כתב:

 

מכיוון שמבחינתי אני קונה רכב אם אוריינטציה לגיל 40 ופחות לגיל 60, הנטייה היא לכיוון של הקופרה.

 

 

 

לפני 49 דקות, zaf כתב:

פטל, המבחן היה ב 2018 באוטוקאר הבריטי. המאמר המצטט/מתרגם/מוסיף בנטקאר מופיע כיום . המסקנה נותרת כשהייתה GTI הדגם שנבחן (2017) נתן מענה כמו שנאמר allrounder.

 

 

אם אני לא טועה, הבוחן של הGTI באיזור ה 70... זה אומר משהו.

פורסם
לפני 9 דקות, מיץ פטל כתב:

 

 

אם אני לא טועה, הבוחן של הGTI באיזור ה 70... זה אומר משהו.

שיש לו הרבה ניסיון ?🙂 
זה דווקא מחזק את נקודות המבט, הוא מכיר הרבה מעבר למה שרובנו מכירים.   כן, הוא יהיה אולי "טרחן" שיתגעגע לימי הזהר שלו. אבל הוא גם זה שיכול לאמר בלב שלם שהדור הנוכחי עולה על קודמיו.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

בהחלט מנוסה ומקצועי, כך גם עורך האתר.

יחד עם זאת, הגיל עושה את שלו. מחפשים דברים אחרים, פחות מתלהבים מדברים שפעם כן התלהבת. ויש גם צרכים שונים (נוחות)

והניסיון הוא גם חרב פיפיות. אתה פחות מתלהב מדברים מסויימים. 

חלק מהמכוניות שם הן מכוניות למתלהבים. ה GTI היא לבוגרים...והוא בוחר בה. 

אגב הכתבה כוללת את כל החומר הנדרש. אפשר להבין מי מהנה יותר. לכן ציינתי את עניין הגיל שפות"ש עצמו ציין כמין אמירה שמחדדת את מה שמחפש, ולכן מסקנה של "בן 70" לא תואמת את החיפוש של "בן 40".

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם

ראיתי שאתה קצת מתלבט בין הקופרה לGTI בגלל ענייני ירידת ערך.

תרשה לי לעזור לך מעט מניסיון אישי, אמנם לא היתה לי קופרה, אבל לאון 1.8T MK3.

 

בדיוק לפני 5 שנים רכשתי לאון חדשה מצ'מפיון, בהלוואת בלון (60% בפריסה ל60 חודשים, 40% נותרים לאחר 60 חודשים), עם מקדמה של 2K בלבד במחיר רכישה של בערך 160K.

מאז צ'מפיון הורידו את המחיר שלה מספר פעמים והבנתי שהיום היא נמכרת בפועל בסביבות 140K.

את הרכב מכרתי לפני חודש, בדיוק כשסיימתי לשלם עליו 60% ונשאר לי עוד 40% לשלם עליו.

בפועל נשאר לי לשלם משהו כמו 60K והרכב נמכר ב85K.

יצא שנשארתי עם "עודף" וכביכול "השכרתי" את הרכב ב1700 ש"ח בחודש - לדעתי זו אחלה עסקה.

אני מניח שבקופרה המצב לא יהיה שונה ואפילו בגלל המצב כרגע יכול מאוד להיות שתוכל להוריד אותם אפילו יותר במחיר ולהגיע לעסקה עוד יותר משתלמת.

פורסם
לפני 11 דקות, מיץ פטל כתב:

בהחלט מנוסה ומקצועי, כך גם עורך האתר.

יחד עם זאת, הגיל עושה את שלו. מחפשים דברים אחרים, פחות מתלהבים מדברים שפעם כן התלהבת. ויש גם צרכים שונים (נוחות)

והניסיון הוא גם חרב פיפיות. אתה פחות מתלהב מדברים מסויימים. 

חלק מהמכוניות שם הן מכוניות למתלהבים. ה GTI היא לבוגרים...

נכון, לא מתלהב מלוחות דיגיטלים 😊  אבל לפות"ש אני ממליץ על הקופרה. ואני לא הרבה יותר מבוגר מפות"ש אבל צעיר מהעיתונאי 😉

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

אני גם עם  GTI PP, חייב לציין שהיא נותנת לך להרגיש את היוקרה, את האיכות ההרכבה ולנסיעות יום ימיות היא מצוינת.

שמנסים להוציא ממנה את השד, היא נותנת לך אבל מזכירה לך שהיא מאופקת ומשפחתית, הדפרינציאל המגובל משפר עוד יותר את החוויה.

אני חושב שתוכנה אחרי האחריות ישלים מבחינתי את מה שחסר לה, עוד מתלבט עם  עצמי אם ללכת על תוכנה.

שחכתי לציין שאני בן 31 ועל הקופרה בכלל לא פזלתי לכיוונה לא חיפשתי רק מה שחזק יותר, חיפשתי את השילוב המנצח מבחינתי.

עריכה אחרונה על ידי caravelle
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...