Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון קופרה 2020 מול גולף GTI PP


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם תוהה, לא עשיף להמתין לבוא קופרה 2020 / GTI דור 8? הגרסאות "הפשוטות" צפויות להגיע בסוף השנה+- כמה חודשים. לא יודע לגבי גרסאות הביצועים.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

פורסם

לא נראה שהן תשמור על אותו מחיר וצפויות להייתקר, אבל הנבואה ניתנה ל...
האם מה שחשוב לך הוא הפן הספורטיבי בלבד? כי אם הוא לא הכי משמעותי תוכל לרכוש קומפקטית עם פלפל כמו הפוקוס האצ׳בק ולהישאר עם עודף של 100k.

פורסם

אם להסתכל לפי היסטוריית המחירים של הדגמים הקודמים, ההבדלים מינוריים להפתיע במעבר בין הדורות.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

פורסם (נערך)

כי אתה יכול לקבל PP במחיר של GTI רגילה.

בנוסף, יש הרבה רכבים שהקדמה דווקא לא עושה להם טוב. אישית התא הנוכחי של הגולף נראה לפחות לי מתאים יותר לרכב ספורטיבי מאשר התא הבא. 

עריכה אחרונה על ידי GTאי
פורסם

אכן אף אחד לא מבטיח שהדור הבא יהיה עדיף יותר, או במחיר זהה, או שיגיע לארץ בזמן המצופה. בקיצור הרבה סימני שאלה שאם הבנאדם מעוניין בדור הנוכחי והרכב ממלא את כל צרכיו אז אני לא רואה סיבה לחכות כדי לבדוק אותם.

 

אבל היי, אם לא דחוף הרכב ואפשר לחכות כמה חודשים עד שנה כדי לראות לאן דברים הולכים אז כנראה שרע לא יצא מזה, אולי בהמשך תהיה הנחה על הדור הנוכחי או שהדור הבא יהיה מדהים במיוחד, מי יודע.

פורסם

הייתה היום נסיעת מבחן בגולף.

המראות אכן לא בעיה.

נכון, התנאים לא היו אידאליים, אבל עדיין ניתן היה להתרשם.

ההרגשה היא של רכב מאופק מדי, וההבדלים לקופרה מורגשים (כוח, אחיזה ונמרצות כללית)

מכיוון שמבחינתי אני קונה רכב אם אוריינטציה לגיל 40 ופחות לגיל 60, הנטייה היא לכיוון של הקופרה.

החלטה סופית בכפוף לעסקה הסופית, תפורסם בשרשור המקורי שפתחתי:

 

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם
לפני 3 דקות, windsurfer כתב:

הייתה היום נסיעת מבחן בגולף.

המראות אכן לא בעיה.

נכון, התנאים לא היו אידאליים, אבל עדיין ניתן היה להתרשם.

ההרגשה היא של רכב מאופק מדי, וההבדלים לקופרה מורגשים (כוח, אחיזה ונמרצות כללית)

מכיוון שמבחינתי אני קונה רכב אם אוריינטציה לגיל 40 ופחות לגיל 60, הנטייה היא לכיוון של הקופרה.

החלטה סופית בכפוף לעסקה הסופית, תפורסם בשרשור המקורי שפתחתי:

 

שכחתי לשאול האם ידני בא בחשבון? אם כן שקול את ה I30N שנמכרת כחדשה מסוחר ב 190~ או TYPER בת שנה-שנתיים

נהגתי בשתיהן ושתיהן הרבה יותר "מרגשות" מקופרה [או גולףPP]

ה TYPER אפילו מגיעה עם AUTO PILOT שעובד ממש ממש טוב

פורסם

אל תדאג גם בגיל מבוגר יותר היית בוחר בקופרה 😉  הכח ממכר , קשה ללכת אחורה.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 1 דקה, Morningstar כתב:

שכחתי לשאול האם ידני בא בחשבון? אם כן שקול את ה I30N שנמכרת כחדשה מסוחר ב 190~ או TYPER בת שנה-שנתיים

נהגתי בשתיהן ושתיהן הרבה יותר "מרגשות" מקופרה [או גולףPP]

ה TYPER אפילו מגיעה עם AUTO PILOT שעובד ממש ממש טוב

ההונדה מאד מוחצנת. אכן התמורה לנהג מעולה אבל כרכב דיילי, המוחצנות שלה קצת מרתיעה. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 42 דקות, Morningstar כתב:

שכחתי לשאול האם ידני בא בחשבון? אם כן שקול את ה I30N שנמכרת כחדשה מסוחר ב 190~ או TYPER בת שנה-שנתיים

נהגתי בשתיהן ושתיהן הרבה יותר "מרגשות" מקופרה [או גולףPP]

ה TYPER אפילו מגיעה עם AUTO PILOT שעובד ממש ממש טוב

אתה בטוח לגבי ה 30N ב 190? נאמר פה בפורום שזה בסוף חרטא ואין באמת רכב כזה אצל אותו הסוחר. 

פורסם

שלום

כאשר יושבים בטייפ אר בפנים לא מרגישים את המוחצנות . יש לי את הרכב שנתיים והוא משמש אותי בעיקר לסידורים בזמני הפנוי . ואין לי הרגשה שכל הזמן נועצים ברכב מבטים .

לגבי רכב יד שתיים , אני קצת מתקשה להאמין למודעות ביד שתיים שהרכבים לא ראו מסלול . אפילו יש מודעה שהרכב סטוק וכמה שורות למטה מופיע פירוט של תוספות ( לא קוסמטיות ).

כל הרכבים 2018 מגיעים ברמת אבזור אחת .

פורסם
לפני 12 שעות, הרקוליטו כתב:

שלום

כאשר יושבים בטייפ אר בפנים לא מרגישים את המוחצנות . יש לי את הרכב שנתיים והוא משמש אותי בעיקר לסידורים בזמני הפנוי . ואין לי הרגשה שכל הזמן נועצים ברכב מבטים .

לגבי רכב יד שתיים , אני קצת מתקשה להאמין למודעות ביד שתיים שהרכבים לא ראו מסלול . אפילו יש מודעה שהרכב סטוק וכמה שורות למטה מופיע פירוט של תוספות ( לא קוסמטיות ).

כל הרכבים 2018 מגיעים ברמת אבזור אחת .

אני פוגש לא מעט אחת אדומה בעיר, והיא מושכת מבטים. הכנף (והצבע אולי) לא ניתנת להתעלמות. אישית אני חיפשתי רכב סליפר . 

גם הגולף וגם הקופרה נראות תמימות למראה. ובוודאי בצבע לבן.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, zaf כתב:

אני פוגש לא מעט אחת אדומה בעיר, והיא מושכת מבטים. הכנף (והצבע אולי) לא ניתנת להתעלמות. אישית אני חיפשתי רכב סליפר . 

גם הגולף וגם הקופרה נראות תמימות למראה. ובוודאי בצבע לבן.

 

הגולף יחסית גם נשמעת תמימה... בניגוד לקופרה.

 

יש טייפ אר כחולה בשכונה, לדעתי הרכב by far הכי יפה בקטגוריה (הצורה הנוכחית) 

עריכה אחרונה על ידי GTאי
×
×
  • תוכן חדש...