Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 שעות, kompy כתב:

 

Better be safe than sorry

יש מצב שלפי הנוהל ה"יבש" - אתה צודק.

בפועל,  אאל"ט, גם לי נראה שמדובר בשחרור מהיר (כל פעם שאני מסתכל בנוהל הזה, אני מקבל כאב ראש - כמה קשה להם לנסח את זה בצורה יותר ברורה).

כמובן - שלא התחמקתי ממיסים כלשהם.

alfa 156 2.5.

פורסם

^^^

אם היית מחפש פרייט ייחודי, שלא ניתן להשיג אותו כחדש כמעט בשום מקום / במחיר לא ריאלי, והיית מוצא ברשת "מציאה" - היית מדבר כנראה אחרת 😃

(ברמה שזה משתלם מאוד, אפילו בתוספת מיסוי).

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 6 שעות, Fraysa כתב:

אני בכל אופן הייתי נמנע מחלקים כאלו רק בשביל לא להתמודד עם הגוף הארור הזה שנקרא משרד התחבורה.

הפנסים שאני הזמנתי מחו"ל (פנסי קסנון מקוריים) עלו לי, אחרי מיסים ועמלות, כ-3000 ש"ח.
את העבודה ביצעתי לבד.

 

לפני שהזמנתי בדקתי בארץ, השתמשתי בקשרים, והכי נמוך שהגעתי היה 8000 ש"ח לפני מע"מ ועבודה.

לשמחתי, גם הליך השחרור היה זריז ומהיר, ואפילו כאשר גיליתי שדורשים ממני מיסוי כפול ממה שצריך, כל תהליך הערעור היה במייל מול אישה נחמדה שגם דיברה איתי בטלפון פעמיים. את הכסף קיבלתי ישר לחשבון.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • שנה מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...