Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשבר לי הפנס הקדמי,  C4 2015.

בחברה עלות הפנס  4800 ש"ח.

באיביי 2200 ש"ח כולל משלוח.

 

גם אם אני מוסיף 17% מע"מ, עדיין יש חיסכון ניכר.

השאלה אם תהיה בעיה מבחינת תקן - ידרשו ממני אישורים וכו', או שהפנס יעבור כמו כל דבר אחר שאני מזמין מחו"ל? 

 

פורסם

ידרשו תקן.
תוודא עם המוכר שהתקן מופיע על הפנס עצמו.

אמור להיות כתוב בסגנון של E1, E3, ECE, דברים כאלה.

 

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אם הפנס בתקן E - לא צריכות להיות בעיות.

כ"כ - תקפיד לייבא ממדינות שצד הנסיעה בהן הוא ה"נכון" (כלומה - למשל לא מבריטניה / אוסטרליה וכיו"ב).

לא ידוע לי על צורך במילוי טופס יבוא אישי.

(מנסיון של ייבוא פנסים לארץ).

כ"כ 2 וכפי שכבר צויין - הייתי בודק קודם כל בפירוקיות (אולי המחיר מספיק טוב ע"מ להמנע מייבוא + בתנאי שתמצא פנס במצב טוב).

 

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 49 דקות, GhostBuster כתב:

אני הזמנתי זוג פנסי קסנון חדשים, לא נדרשתי למלא שום טופס.
איך זה הגיוני?

 

לפני 27 דקות, חולגי כתב:

לא ידוע לי על צורך במילוי טופס יבוא אישי.

(מנסיון של ייבוא פנסים לארץ).

Better be safe than sorry

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)

אני הזמנתי פנסי לד אחוריים מקוריים ל-Audi A3 8V, לא נדרשו באף אישור והגיעו עד ביתי. מאידך, הזמנתי פנסי קסנון קדמיים מקוריים לאותו הרכב והם נעצרו ונדרשתי לשלם מכס, אך לא שום אישור. עם זאת, חשוב לציין כי בכל חלקי VAG יש מדבקה המכילה את המק"ט המדויק של החלק כולל הטבעה של סמליל היצרן.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...