Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

green_beret

המלצה על פיג'ו 2008 החדשה

Recommended Posts

לצערי אין מימון ללא ריבית והנחה.

 

סביר להניח שיהיה יותר בהמשך . ברגע שיהיה מלאי גדול יותר או יתקעו עם הרכבים.

 

עכשיו הרכב חדש לחלוטין, זה הזמן לדפוק קופה.

ההנחות הגדולות יגיעו באמצע חיי הדגם .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, feel כתב:

 

לא כל כך הבנתי את ההקבלה, לא כל אחד יכול לקבל את ההנחה של חבר, זה רק לעובדי מדינה (שוטרים, אנשי צבא וכו') 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שניסיתי להגיד שהטבת מימון היא למעשה הנחה שאפשר בדרך כלל לקבל במעמד ההזמנה. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש סל הטבות, נגיד על רכב 10,000 ₪

לסוכנות לא באמת איכפת אם תיקח , חלק הנחת מזומן, חלק מימון, ללא ריבית, ביטוח מקיף. כל עוד אתה ב 10,000₪ שיהיה הכל בסדר.

 

החוכמה זה לדעת מה רשום לסוכן במייל הפנימי או על הטופס בשולחן , מה "מסגרת ההנחה " שאפשר לקבל על הרכב הספציפי ולנסות לקבל יותר.

ובהרבה מאוד מקרים הלקוחות לא יודעים מה גבולות הגיזרה.

 

סחבק קנה עכשיו מרצדס G קיבל הנחה 100,000₪

מרוצה עד הגג, דפק את המערכת ב 100,000

 

אבל מאיפה סחבק יכול לדעת שלסוכן היה מותר לתת הנחה 150,000 ₪

הוא לא יכול בקיצור.

 

 

בגלל זה אני מעדיף באופן אישי "מבצעים " שכולם מקבלים אותו דבר.

מישהו אחר השיג עוד 1000₪ שיהיה לו לבריאות !

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, מעדכן שהלכתי לראות את ה-2008, וממש לא עפתי עליה כמו שעפו עליה בחוות דעת במבחני דרכים, מה שגורם לי לתהות לגבי האמינות של הסרטונים האלה.

לא משנה כמה ואיך אני מנסה, אני לא מצליח להיכנס לרכב מבלי לקבל מכה בירך מההגה (אני לא כזה גבוה, 1.80) זה נורא ואני עוד נוהג על מיני! ואין את הבעיה הזו שם.
מה גם שאי אפשר להרים את ההגה למעלה כדי להימנע מזה כי ההגה מאוד נמוך למרות שהוא מאוד קטן, אז נכון שזה מעולה שהוא לא מסתיר את לוח המחוונים, אבל לא על חשבון קושי לכניסה ויציאה מהרכב.

הרכב לא הכי נוח ומרגיש צפוף מאחורה, (אולי בגלל השדה ראיה שחוסם ) ממליץ למי ששוקל, שילך פשוט לראות את הרכב.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, green_beret כתב:

טוב, מעדכן שהלכתי לראות את ה-2008, וממש לא עפתי עליה כמו שעפו עליה בחוות דעת במבחני דרכים, מה שגורם לי לתהות לגבי האמינות של הסרטונים האלה.

לא משנה כמה ואיך אני מנסה, אני לא מצליח להיכנס לרכב מבלי לקבל מכה בירך מההגה (אני לא כזה גבוה, 1.80) זה נורא ואני עוד נוהג על מיני! ואין את הבעיה הזו שם.
מה גם שאי אפשר להרים את ההגה למעלה כדי להימנע מזה כי ההגה מאוד נמוך למרות שהוא מאוד קטן, אז נכון שזה מעולה שהוא לא מסתיר את לוח המחוונים, אבל לא על חשבון קושי לכניסה ויציאה מהרכב.

הרכב לא הכי נוח ומרגיש צפוף מאחורה, (אולי בגלל השדה ראיה שחוסם ) ממליץ למי ששוקל, שילך פשוט לראות את הרכב.

 

 

מעניין מה שרשמת על ההגה, אבדוק.

 

מרגיש צפוף מאיזה בחינה ?

מבחינת מקום לרגלים ?

מבחינת רוחב המושב ?

ביחס לרכב בקטגורייה ?

שדה ראייה - הכוונה הרגשה של אטום ?

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבוקר החזרתי 2008 ללובינסקי אחרי יומיים עם הרכב, לצרכי עבודה.

אם אתה מכוון את מושב הנהג כך שיתאים לך, ואז מנסה לשבת מאחורי הנהג, כלומר שני אנשים בגובה 1.8 מטר, יש מצב שיהיה לך צפוף מאחורה.

אני מכווץ ממך במימד הגובה בכ 10 ס"מ, לא היתה לי שום בעיה עם ההגה, או לשבת מאחורי הנהג. למעשה, זו אחת המכוניות המרווחות בקטגוריה שלה. 

מעבר לכך מדובר ברכב מצוין לטעמי, כמה רמות מעל ה 2008 היוצאת. 

הייתי לוקח אותו בשמחה בכל רגע נתון. 

  • עצה טובה! 1

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

ה2008 רכב מעולה,בלי ספק בטופ.

 

מגיע עם לדים מקדימה בשתי רמות הגימור.

 

צירפתי מבחן עדכני בתנאים של הארץ.

 

פיג'ו 2008 - מבחן דרכים (1.2 ל', 130 כ"ס) - אוטו

עריכה אחרונה על ידי Ron.P

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, רק מיאטה כתב:

 

מעניין מה שרשמת על ההגה, אבדוק.

 

מרגיש צפוף מאיזה בחינה ?

מבחינת מקום לרגלים ?

מבחינת רוחב המושב ?

ביחס לרכב בקטגורייה ?

שדה ראייה - הכוונה הרגשה של אטום ?

 

זה מרגיש שהקטינו את ההגה והורידו אותו למטה כדי שניתן יהיה לראות את לוח המחוונים כולו מבלי שמשהו יסתיר, כנראה בשביל הקטע של התלת מימד שבאמת זה פיצ'ר מדליק, אבל לא יותר מזה, בטח לא כשזה פוגע באופן הכניסה והיציאה מהרכב.

ביקשתי אפילו מאיש המכירות להיכנס ולהרגיש בעצמו והוא התאמץ נורא, כמובן שהוא לא הודה בזה.

לכן אני אומר, אין כמו מראה עיניים ומגע ידיים, המבחני רכב האלה לא מרגישים לי אוביקטיביים.

הרכב בנוי במן תצורת קופה כזאת מה שמכביד על שדה הראיה וגורם להרגשה קלסטרופובית מאחור, מה גם שהמושבים באיזשהו שלב מציקים. מקום לרגליים יש מספיק, אבל לא מרגיש שהמושב רחב דיו וזה מה שמציק וגורם לאוירה לא נעימה. אם נשווה את ASX לעומתו שעליה עשיתי נסיעת מבחן, היא הרבה יותר מרווחת. אני כבר חודשיים מחפש רכב ועושה נסיעות מבחן כך שיש לי עם מה להשוות כשמדובר כמובן על אותו סגמנט פחות או יותר, הבעיה שASX לטעמי רכב עתיק עם כמה שהוא מרווח ומאובזר, אם תא הנוסעים לא היה משנות ה-2000 והמנוע לא היה עתיק זו הייתה אופציה מעולה לדעתי. בינתיים ממשיך לחפש.

  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה את הקאמיק היא מרווחת.

קח בחשבון שזה קטגוריית סופר מיני

אני ישבתי בקאמיק והרגשתי סבבה

ואז עברתי לשבת בקארוק

ופתאום הקאמיק הרגישה צפופה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, avi 1234 כתב:

תנסה את הקאמיק היא מרווחת.

קח בחשבון שזה קטגוריית סופר מיני

אני ישבתי בקאמיק והרגשתי סבבה

ואז עברתי לשבת בקארוק

ופתאום הקאמיק הרגישה צפופה

 

סקודה מבאסת בגלל האחריות לשנתיים, לכן לא ניגשתי אליהם בכלל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, discoTD5 כתב:

הבוקר החזרתי 2008 ללובינסקי אחרי יומיים עם הרכב, לצרכי עבודה.

אם אתה מכוון את מושב הנהג כך שיתאים לך, ואז מנסה לשבת מאחורי הנהג, כלומר שני אנשים בגובה 1.8 מטר, יש מצב שיהיה לך צפוף מאחורה.

אני מכווץ ממך במימד הגובה בכ 10 ס"מ, לא היתה לי שום בעיה עם ההגה, או לשבת מאחורי הנהג. למעשה, זו אחת המכוניות המרווחות בקטגוריה שלה. 

מעבר לכך מדובר ברכב מצוין לטעמי, כמה רמות מעל ה 2008 היוצאת. 

הייתי לוקח אותו בשמחה בכל רגע נתון. 

מעניין איך הקאמיק לעומתו

Just now, green_beret כתב:

 

סקודה מבאסת בגלל האחריות לשנתיים, לכן לא ניגשתי אליהם בכלל.

אפשר שנה שלישית בתוספת 1000 שח

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)
לפני 9 שעות, green_beret כתב:

זה מרגיש שהקטינו את ההגה והורידו אותו למטה כדי שניתן יהיה לראות את לוח המחוונים כולו מבלי שמשהו יסתיר, כנראה בשביל הקטע של התלת מימד שבאמת זה פיצ'ר מדליק, אבל לא יותר מזה, בטח לא כשזה פוגע באופן הכניסה והיציאה מהרכב.

ביקשתי אפילו מאיש המכירות להיכנס ולהרגיש בעצמו והוא התאמץ נורא, כמובן שהוא לא הודה בזה.

לכן אני אומר, אין כמו מראה עיניים ומגע ידיים, המבחני רכב האלה לא מרגישים לי אוביקטיביים.

הרכב בנוי במן תצורת קופה כזאת מה שמכביד על שדה הראיה וגורם להרגשה קלסטרופובית מאחור, מה גם שהמושבים באיזשהו שלב מציקים. מקום לרגליים יש מספיק, אבל לא מרגיש שהמושב רחב דיו וזה מה שמציק וגורם לאוירה לא נעימה. אם נשווה את ASX לעומתו שעליה עשיתי נסיעת מבחן, היא הרבה יותר מרווחת. אני כבר חודשיים מחפש רכב ועושה נסיעות מבחן כך שיש לי עם מה להשוות כשמדובר כמובן על אותו סגמנט פחות או יותר, הבעיה שASX לטעמי רכב עתיק עם כמה שהוא מרווח ומאובזר, אם תא הנוסעים לא היה משנות ה-2000 והמנוע לא היה עתיק זו הייתה אופציה מעולה לדעתי. בינתיים ממשיך לחפש.

ההגה הקטן הוא כבר חלק בלתי נפרד מכל הדגמים של פז'ו, מכיר אותו טוב מה 208, כבר חמש שנים פלוס אגב, לא זוכר שההגה מפריע לכניסה וליציאה ובכל מקרה הוא מתכוונן למעלה ונכון שלחלק מהנהגים ( לא לי ) הוא מסתיר אז חלק מלוח המחוונים, אבל האפשרות קיימת. בכל מקרה אני לפחות מאוד אוהב את ההגה הזה, הוא נותן תחושה שובבה ונמרצת לנהיגה וזה נחמד. לא מכיר את ה 2008 ולכן לא יכול לחוות דעה, אבל נראה לי שיש אפשרות שההגה מכוון באולם התצוגה למצבו הנמוך בכדי למנוע ככל הניתן אפשרות של הסתרת לוח השעונים לחלק מהקונים הפוטנציאליים, מה שמוביל מצידו לתחושה שלך.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)
לפני 19 שעות, green_beret כתב:

טוב, מעדכן שהלכתי לראות את ה-2008, וממש לא עפתי עליה כמו שעפו עליה בחוות דעת במבחני דרכים, מה שגורם לי לתהות לגבי האמינות של הסרטונים האלה.

לא משנה כמה ואיך אני מנסה, אני לא מצליח להיכנס לרכב מבלי לקבל מכה בירך מההגה (אני לא כזה גבוה, 1.80) זה נורא ואני עוד נוהג על מיני! ואין את הבעיה הזו שם.
מה גם שאי אפשר להרים את ההגה למעלה כדי להימנע מזה כי ההגה מאוד נמוך למרות שהוא מאוד קטן, אז נכון שזה מעולה שהוא לא מסתיר את לוח המחוונים, אבל לא על חשבון קושי לכניסה ויציאה מהרכב.

הרכב לא הכי נוח ומרגיש צפוף מאחורה, (אולי בגלל השדה ראיה שחוסם ) ממליץ למי ששוקל, שילך פשוט לראות את הרכב.

 

 אפשר להוריד קצת את הגובה של הכסא ולהיכנס בלי בעיה,לא צריך למשוך.

 

כל אחד עם המבנה גוף שלו ,בשביל זה קיים.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, רועי5 כתב:

ההגה הקטן הוא כבר חלק בלתי נפרד מכל הדגמים של פז'ו, מכיר אותו טוב מה 208, כבר חמש שנים פלוס אגב, לא זוכר שההגה מפריע לכניסה וליציאה ובכל מקרה הוא מתכוונן למעלה ונכון שלחלק מהנהגים ( לא לי ) הוא מסתיר אז חלק מלוח המחוונים, אבל האפשרות קיימת. בכל מקרה אני לפחות מאוד אוהב את ההגה הזה, הוא נותן תחושה שובבה ונמרצת לנהיגה וזה נחמד. לא מכיר את ה 2008 ולכן לא יכול לחוות דעה, אבל נראה לי שיש אפשרות שההגה מכוון באולם התצוגה למצבו הנמוך בכדי למנוע ככל הניתן אפשרות של הסתרת לוח השעונים לחלק מהקונים הפוטנציאליים, מה שמוביל מצידו לתחושה שלך.

אין לי בעיה עם ההגה הקטן, למרות שהוא מרובע וצריך להתרגל, יש לי בעיה שאי אפשר להרים אותו כך שהוא נשאר נמוך. כשאני נכנס לרכב אני נכנס עם רגל ימין ונתקע קצת מעל הברך בהגה ונכנס בצורה קשה וכאובת לרכב. צריך למשוך את הכסא אחורה כדי להיכנס מבלי להיתקע בהגה. גש לאולם התצוגה ותבין על מה אני מדבר. 

  • מצחיק 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...