Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על פיג'ו 2008 החדשה


green_beret
שימו לב! השרשור הזה בן 1427 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא הבנתי, מתקשה להניח שאין אפשרות של כיוונון סטנדרטי למעלה למטה, פנימה החוצה, מה שקיים כסטנדרט כמעט בכל רכב להוציא אולי בודדים. גם מתקשה להאמין שהוא נמצא במיקום הגבוה ביותר שלו, אבל ושוב לא מכיר את ה 2008, כך שאשמח להבהרתך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 59 דקות, רועי5 כתב:

לא הבנתי, מתקשה להניח שאין אפשרות של כיוונון סטנדרטי למעלה למטה, פנימה החוצה, מה שקיים כסטנדרט כמעט בכל רכב להוציא אולי בודדים. גם מתקשה להאמין שהוא נמצא במיקום הגבוה ביותר שלו, אבל ושוב לא מכיר את ה 2008, כך שאשמח להבהרתך. 

הדבר הראשון שעשיתי כשנכנסתי לרכב היה לנסות להרים את ההגה ואי אפשר, אפשר רק למשוך אותו אליך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מוזמן לבדוק פעם נוספת בסוכנויות הרכב הקרובות למקום מגוריך.

ההגה של הרכב מתכוונן פנימה והחוצה וכן למעלה ולמטה.
אולי הזזת ההגה כלפי מעלה לא הספיקה לך
אבל התנועה מעלה ומטה מתאפשרת.

 

מתוך מפרט הרכב - "גלגל הגה מצופה עור המתכוונן לגובה ולעומק".

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
הוספת שורה ממפרט הרכב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, eyalkar כתב:

אתה מוזמן לבדוק פעם נוספת בסוכנויות הרכב הקרובות למקום מגוריך.

ההגה של הרכב מתכוונן פנימה והחוצה וכן למעלה ולמטה.
אולי הזזת ההגה כלפי מעלה לא הספיקה לך
אבל התנועה מעלה ומטה מתאפשרת.

 

מתוך מפרט הרכב - "גלגל הגה מצופה עור המתכוונן לגובה ולעומק".

נכון, לא ניסיתי לכוון אותו למטה כי אין היגיון לכוון למטה הגה שגם ככה נמוך.

 

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגה של דגמי פיג'ו האחרונים הוא הטוב ביותר שיצא לי להתנסות בו.

אותו 'גלגל' הגה שהוא יותר מלבני מגלגל. 

לא היתה בעיה לכוון אותו למעלה ולמטה באף דגם - לא ב 3008 לא ב 5008 לא ב 508 וגם לא ב  2008 . 

 

IMG_1233.JPG

IMG_1458.JPG

IMG_1394.JPG

IMG_1582.JPG

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, discoTD5 כתב:

הבוקר החזרתי 2008 ללובינסקי אחרי יומיים עם הרכב, לצרכי עבודה.

אם אתה מכוון את מושב הנהג כך שיתאים לך, ואז מנסה לשבת מאחורי הנהג, כלומר שני אנשים בגובה 1.8 מטר, יש מצב שיהיה לך צפוף מאחורה.

אני מכווץ ממך במימד הגובה בכ 10 ס"מ, לא היתה לי שום בעיה עם ההגה, או לשבת מאחורי הנהג. למעשה, זו אחת המכוניות המרווחות בקטגוריה שלה. 

מעבר לכך מדובר ברכב מצוין לטעמי, כמה רמות מעל ה 2008 היוצאת. 

הייתי לוקח אותו בשמחה בכל רגע נתון. 

 

disco - נשמח לקרוא את חוות דעתך
לאחר שימוש  הקצר ברכב פיג'ו 2008 החדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
סקודה מבאסת בגלל האחריות לשנתיים, לכן לא ניגשתי אליהם בכלל.
מבאס שאין פרימיום בדיזל.

רק חבל שהנציגים מנסים לדחוף את האקטיב בטענה שההבדלים מינוריים כשהם לא.

לעניין סקודה-

בסקודה יש אופציה לשנת אחריות שלישית בתוספת 1000 ש"ח.

הקאמיק גם מרשימה, ביחס ל2008. אופי שונה אבל עדיין מרשים.

שווה בדיקה.



Sent from my SM-G980F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי היום בסוכנות, אני 1.81, ובדקתי את ה2008 החדש.

היה לי נוח מאוד, יש כיוון הגה פנימה החוצה למעלה ולמטה, והכסא גם למעלה למטה.

 

ישבתי בהתחלה והיה דחוס, אך החזרתי את הכסא טיפה והורדתי למטה, ההגה הוצאתי עד הסוף והנמכתי טיפה שלא יסתיר את לוח השיעונים, והיה לי מאוד נוח, יתרה מכך, בכסא מאחורי הנהג היה לי מספיק מקום לראש ולרגליים, כך שהרכב מרווח מאוד, באמת התרשמתי לטובה.

 

הלוח שעונים הדיגיטלי מגניב משהו.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי הצעת מחיר על ה2008 שבוע שעבר גם בסוכנות בשורק.
ההתרשמות היתה גם שנציגה ניסתה לדחוף מאוד חזק את האקטיב ודי זלזלה בהבדלים בין רמות הגימור, כמובן שההבדל הבטיחותי - 2 כריות אוויר נוספות ומערכת בלימה אוטונומית יותר מתקדמת לא הוזכרו על ידי הנציגה.

ממה שהבנתי מהם יש מלאי של האקטיב ומהפרימיום כמעט כל המשלוח של יולי כבר נמכר, יכול להיות שזה חלק מהסיבה...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שזה קשור לעניין מלאי.

הדיזל מגיעה נכון להיום רק באקטיב.

וזה לא רק הנושא של בטיחות, גם טווח הפעולה של הבקרות מוגבל לעד 85 קמ"ש לעומת 140 בפרימיום.

בנוסף, חסר:
Keyless
משענת יד מרכזית
יציאות usb לטעינה (מקדימה/ מאחור).
משטח טעינה אלחוטית.
ועוד כמה אביזרי נוחות.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביקרתי שלשום בסוכנות בתל אביב. 

תנוחת הישיבה נוחה מאוד ולא הייתה לי בעיה להכניס ולצאת (1.85), צריך פשוט לכוונן את המושב וההגה בהתאם.

 

עשיתי הזמנה לדגם הפרימיום, אספקה רק בספטמבר.

דגמי האקטיב כולם במלאי 

חלק מהפרימיום עם גג נפתח אספקה ליולי 

פרימיום ללא גג אספקה בספטמבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 בהסתייגות מתבקשת שלא מכיר את האוטו, עדיין כדאי לציין את הטימטום הרווח אצל מי שמכין את האוטו לבחינת הקליינטים, כשהדבר הראשון המתבקש הוא לסדר את זוית המושבים וההגה באופן אופטימלי, שגם אם יימצא מישהו שזה לא יתאים לו או לטעמו, לרוב הלקוחות כן. נתקלתי מספיק פעמים במכוניות חדשות באולם התצוגה שסידור ההגה והמושבים היה צפוף מדי, דלת חרקה, פס גומי כלשהוא יצא מהמקום, בקיצור כל אותם דברים שאין בעיה לסדר ולכן חשוב להציץ מעת לעת באוטו ולדאוג שהכל יהיה פיקס במקום להבריח קליינטים פוטנציאליים, עבורם ובצדק לרושם הראשוני יש חשיבות עליונה. בדיוק אגב כמו לדאוג בנסיעת מבחן ללחץ אויר נכון בגלגלים, ולא להגיע למצב בו האוטו יהיה קשה ולא נוח, או מתפזר ושט בגלל לחץ אויר גבוה או נמוך מדי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרב ברכב התצוגה באולם, הלקוח האחרון ש"מדד" את המכונית, השאיר את זוויות הכוונון שמתאימות לו, כך שאתה מצפה שהנציגים באולם יעשו ריסטארט לכיוונוני ההגה והמושב לאחר כל לקוח? לא הגיוני. פשוט, כל לקוח, צריך ל"מדוד" את המכונית בעצמו ולמידותיו, גם אם לפניו ישב גמד/ענק.

 

במקרה של פיג'ו, תנוחת הישיבה לא סטנדרטית ולכן תמיד יהיה אותו לקוח/ה שלהם שום כיוונון לא יהיה אופטימלי.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

 

 

 

 

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המקרים איש המכירות אמור להצטרף בשלב כלשהוא אל הלקוח שמתעניין וזה אמור לקרות כשהוא ברכב.
כמו שכתבו לפני, אי אפשר לעשות ריסטארט אחרי כל ביקור של לקוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1427 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...