Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזרק,קרוב לוודאי שמזרק מספר 1.

 

למה אתה לא הולך למוסך מומחה פיגו כמו אורן או גבע?.

 

לאחי ב406 לפני כמה שנים טובות עם המנוע הזהה,הייתה בדיוק אותה הבעיה ואף מוסך לא הצליח למצוא מה התקלה ,למיטב זכרוני אורן מצא מה הבעיה ואכן הבעיה נפתרה.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

לחץ דלק לא נבדק, מנוע צעדים גם הוחלף לחדש

שני מזרקים חדשים, שניים ישנים.

סעפות מקוריות.

אין לי זמן כבר לכל הבדיקות האלה, החלפתי המון חלקים.

 

פורסם

אז אתה ממליץ לתת סטרטר שהם בחוץ ולבדוק את הריסוס?

Just now, asix כתב:

עשו לימוד פרמטרים למנוע צעדים?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 

האמת שלא יודע.

פורסם (נערך)

טוב אני אנסה לעשות את זה מחר,ומה בקשר לבקפיירים בלחיצה?

לפי דעתך התזמון תקין?

הייתי אצל גבע, אומר שזה מצב תקין

עריכה אחרונה על ידי miatanc
פורסם

לדעתי התזמון תקין.
אנחנו מנסים לעזור דרך פורום. נתתי כמה כיוונים. בדוק אותם. בקפיירים נובעים מעודף דלק ( בהנחה שזה באמת בקפיירים) אז נתתי כיוונים לעודף דלק.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

אוקיי מעולה אני אבדוק

האמת שמבחינת צריכת הדרך היא דיי סבירה סביבות 1-9 בלי מזגן בנסיעה לא רגוע.

גם הבקפיירים לא קורים כל הזמן, יש רק קטעים מסוימים שכן, אבל אני מרגיש שהרכב עולה בסלד בעצלנות יחסית, כאילו יש השהייה

בכל מקרה אחרי הבדיקה אני אאעזוב את זה, אני על סף יאוש מהרכב

פורסם

אין מה להתייאש. צריך לעשות דיאגנוסטיקה אצל מי שמכיר את הרכבים האלה ועם מכשיר אבחון מקורי.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...