Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה רק אני או שהתמחור של הרכבים מתחיל להיות מוגזם אפילו בשביל ישראל.

סתם כמה דוגמאות

אופל קורסה, רכב שמראש לא אחד הנמכרים בארץ, סופר מיני, גרסה בסיסית 107000 שקל והגרסה המתקדמת 120000, זה לא הגזמה? כאילו במחיר הזה אני יכול לקנות קרוסלנד, ארונה או c3 איירקרוס ולהישאר עם עודף...

הקליו החדשה גם התמחור שלה בצד היקר למרות שלא עד כדי כך מוגזם.

אם נסתכל על ג'יפונים, אז כל השנה האחרונה, כל החברות, אולי חוץ מסיאט העלו את המחירים של הקומפקטיים (קארוק, קאשקאי, 3008 וכו') ומסתבר שזה כדי שהם יוכלו להתחיל עם מחירים מוגזמים על הגיפונים הקטנים כמו הג'וק והקאמיק ב125000 ושלא נדבר על הטי קרוס ב130000 (שזה בכלל נראה כאילו צ'מפיון לא רוצה למכור פולקסווגן) ושלא נדבר על המחירים של הגרסאות הגדולות.

מה נסגר? זה הולך להמשיך בכיוון הזה?

 

 

  • מעניין 1
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שאחרי שטויוטה הראו לכולם שאפשר להעלות מחירים ומר ישראלי הוא פראייר שחושב שהוא לא פראייר, ופיגו גם עשו את זה עם ה 3008 (לא יודע מי עשה את זה קודם),

כולם מנסים להעלות את המחיר מחירון, גם עבור הליסינג וגם עבור הלקוח הפרטי.

זה שהיורו מרוסק זה לא קשור לעולמנו אנו (בהתעלם כרגע מהקורונה)

  • מעניין 1
פורסם

ובחודשים ינואר ופברואר מכירות הרכב עלו ב 6 אחוז ביחס לשנה הקודמת, באופן כללי זו גם הפתיחה השנייה בטיבה בעשור האחרון מבחינת מכירות רכבים חדשים. 

 

אם אנשים ממשיכים לקנות במלוא הכוח למרות המחירים הגבוהים אז למה שהם יורידו מחירים? 

  • מעניין 1
פורסם

בדיוק כמו שכתב זה שמעליי. המחירים עולים, אנשים עדיין הולכים, לוקחים הלוואות מימון, וקונים רכב חדש. אז למה להוריד מחירים?

פורסם

המים עולים בקיצוניות ללא סוף.

יש דוגמה שכל פעם משגעת אותייי רכב של mg חשמלי עולה בארץ 140 אלף ,המיסוי על חשמלי הוא 10 אחוז כמו באירופה , אותו רכב באנגליה עולה 100 אלף לפני סיבסוד של המדינה...מיותר לציין שהמשלוח לאנגליה עובר דרך ישראל לפעמים

פורסם

המחיר עולה מכיוון שאנחנו פריירים, 
היבואנים מרוויחים הון עתק מעלים מחירים ללא שום סיבה (אין אנפלציה),
בכדי להוריד מחירים צריך ששר האוצר ישנה שוב את שיטת חישוב השווי מס, יוריד ל120K שווי 2 כמו פעם,

ולמצקצקים זה כבר קרה בעבר הרחוק.
ותראה בדרך פלא את כלל המשפחתיות צונחות מ140K (שכבר הגיעו אליו) ל120K כנ"ל לשאר הרכבים.

הזחילה כלפי מעלה היא עקבית וללא סיבה פיננסית למעט חשבונות הבנק של היבואנים. 

  • מעניין 2
פורסם
בתאריך 11.3.2020 בשעה 14:15, Ilaig כתב:

אופל קורסה, רכב שמראש לא אחד הנמכרים בארץ, סופר מיני, גרסה בסיסית 107000 שקל והגרסה המתקדמת 120000, זה לא הגזמה? כאילו במחיר הזה אני יכול לקנות קרוסלנד, ארונה או c3 איירקרוס ולהישאר עם עודף...

נו, אז מה אתה מתלונן? יש לך אחלה אלטרנטיבות, למה אתה לא מממש אותן ועוד נשאר עם עודף?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, discoTD5 כתב:

נו, אז מה אתה מתלונן? יש לך אחלה אלטרנטיבות, למה אתה לא מממש אותן ועוד נשאר עם עודף?

אתה משווה את הקורסה למשחפתומטית כמו קורולה היברידית/סיוויק/מאזדה 3  ? זו לא השוואה הגונה לא מבחינת תמורה למחיר,לא מבחינת ביצועים,לא מבחינת אבזור (נוחות/בטיחות) ובטח לא מבחינת הסחירות של המותג.

חוץ מזה,מי שקונה אופל חדשה היום ולא מסתכל,שבלוחות יד 2 אפשר להשיג כאלו מאנשים שזכו במנוי פיס ומתים להיפטר ממנו בהנחה של 30%- חצי מהמחיר הוא פשוט אדם עצלן.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9
  • מעניין 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אין לי מושג מה אתה רוצה ולמה אתה מגיב, אבל פות"ש התלונן שבמחיר של קורסה הוא יכול לקנות ארונה או סי3איירקרוס. אז מה הבעיה? שלא יקנה קורסה. 

לגבי הקורסה החדשה והמבצעים של מנויי פיס, שווה לך לבדוק לפני שאתה מגיב תגובות אוטומטיות כאלה - איזו קורסה הוגרלה לפני הרבה זמן, ומה מוצע היום, ולמצוא את הקשר  לקורסה החדשה שהיא דגם חדש לחלוטין.  

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

מסתבר שהם עברו להגריל פיג'ו 208 https://www.pais.co.il/info/Prizes.aspx

ואני לתומי חשבתי שהם ממשיכים להגריל אופל (אז קבל התנצלות על חלק א').

בכל מקרה, מצד שני,לא חושב שהקורסה ברמה של הרכבים שציינתי וגם לא ברמה של החלופות שפותח הנושא יכול לרכוש באותה עלות (ארונה /C3 אירקרוס וגרונדלנד)

צריך גם להגיד שגם לכאן ההשוואה לא הוגנת כי זו שוב קטגוריה אחרת אבל,אם היבואן חזיר שיכל קש והציבור  תפקידו להיות צרכן חכם ולדעת להצביע ברגליים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9
  • מעניין 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אז טעית בחלק א' ונשארת שנה וחצי / שנתיים מאחורה.

במקום לעצור ולא להמשיך, 

לפני 9 דקות, colauti 9 כתב:

בכל מקרה, מצד שני,לא חושב שהקורסה ברמה של הרכבים שציינתי וגם לא ברמה של החלופות שפותח הנושא יכול לרכוש באותה עלות (ארונה /C3 אירקרוס וגרונדלנד)

כנראה שהתכוונת לקרוסלנד ולא לגרנדלנד. (ולא גרונדלנד)

לא ראית את הקורסה החדשה מקרוב, אין לך עליה שמץ של מושג, ובוודאי לא נהגת בה. ואז אתה מחליט לקרוא ליבואן חזיר ולציבור מגיע שיאכל קש .

אני ראיתי את הקורסה החדשה מקרוב, אך טרם נהגתי בה. אני משער שהיא מתברגת חזק מאוד בטופ של קטגוריית הסופר מיני, אבל עד שלא אנהג בה, ההתרשמות שלי היא סטאטית. 

 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

לא מתייחס ספציפית לרכב ,אלא לרמה הכללית של המחירים- 107,000 ש"ח על סופר מיני זה שוד לאור היום (לדעתי).

לשם השוואה ב1996 אבא שלי קנה סוזוקי בלנו משפחתית 97 חדשה מהניילון (בפעם היחידה והאחרונה בחייו שיקנה רכב חדש) שעלתה 75K.

נכון שעברנו 23 שנים אבל,היבואנים נהיים חזירים  וטמעים יותר משנה לשנה ואין בכתיבת מילים אלו שלילת רכב כזה או אחר און יבואן כזה או אחר,אלא התייחסות כללית.

מי שרוצה לשלם את המחירים המופקעים - תפדל,על הכיפאק.

זה בדיוק כמו שסופרפארם מכרה ללקוחות אלכוהולג'ל במחיר פי 2-3 מהמחיר הרגיל- סליחה על ההשוואה אבל,היבואנים מנסים לנצל את העובדה,שמר ישראל ישראלי מוכן לשלם,עסקאות המימון חוגגות (אני אשקר אם אומר שאת המשומשת שלי לא קניתי במימון אבל בעסקה הגיונית,שאני יודע שאוכל לעמוד בתשלומים ולא חלילה שאחרי 6 חודשים יעקלו לי את הרכב).

אני לא שותף לאפקט העדר של לקנות רכב חדש,השתעשעתי ברעיון כזה,כשרציתי ספארק חדשה לפני 4 שנים (לא קניתי כי המימון היה כבד עלי וההחלטה היתה נכונה)

אבל 86K לרכב מיני שיהיה מאובזר ככל שיהיה- היה  נשמע לי ולאבא שלי מחיר יקר ובמקום זה נשארתי עם המשומשת שלי (I30) עוד שנתיים והחלפתי לפני שנתיים לרכב בסמלון הנוכחי.

היום מבחינה כלכלית,עדיף לקנות (ואתה תסכים איתי) רכב בן 2-3 שקיבל את "הפיצוץ הראשוני" של ירידת הערך שלו ,להחזיק ברכב 6-7 שנים ולהתגלגל לאותה עסקה כאשר פחות או יותר במהלך תקופת תחזוקת הרכב אם אין דברים הזויים ניתן לחסוך לפחות חלק מהפרש המחיר להשתדרגות העתידית ומקסימום לקחת עוד הלוואה קטנה סבירה בהחלט למימדי יכולת ההחזר האישיים.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9
  • מעניין 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

1. בלאנו היא לא משפחתית אלא סופר מיני מגודלת

2. 75 אלף של 96 זה כמו 150 אלף של 2020

המחירים עם השנים דווקא ריאלית מאוד ירדו

מי שחזיר זה בעיקר המדינה עם המיסוי הגבוה

 

חושב שהם חזירים? תביא לבד לא יצא לך יותר זול

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...