Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, סולל הדרך כתב:

1. בלאנו היא לא משפחתית אלא סופר מיני מגודלת

2. 75 אלף של 96 זה כמו 150 אלף של 2020

המחירים עם השנים דווקא ריאלית מאוד ירדו

מי שחזיר זה בעיקר המדינה עם המיסוי הגבוה

 

חושב שהם חזירים? תביא לבד לא יצא לך יותר זול

הבלנו של שנות ה 90 היתה משפחתית,חבר.

מס קנייה על רכבים תמיד היה גבוה- לא יודע אם עלה /ירד ב 23 שנים האחרונות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היא כמעט זהה בגודל לרנו קליאו...
בשנות ה-90 הפרופורציות היו שונות. זה שהיה לבלאנו 4 דלתות ובגאז, לא הפך אותה למשפחתית, היא היתה קטנה ואפילו צפופה.

היית משלם היום 150K על בלאנו?

היום אתה משלם 107K על משהו שהוא בכל פרמטר עדיף מהבלאנו, ז"א שהמחירים ירדו! 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

כיוון שהיה לנו את הרכב הנ"ל אני  יכול לומר,שהוא לא היה קטן ולא צפוף- משפחתית סדאן  (ככה היא מותגה,חפש ביוטיוב הסטורית פרסום)-זהה בגודלה למאזדה 323 לאנטיס המקבילה שלה בשנתונים (שנתונים 95-98 לפני מתיחת פנים ראשונה),נכנסנו בקלות 2 אנשים מאחור (ילד בן 13 שמן ורחב,אני דאז ואחי הקטן שהיה בן 3-4 במושב בטיחות),אשתו של אבי כשהיתה מצטרפת לנסיעות ישבה לידו ומאחור היה עוד מקום.

לגבי המחירים היום.. מי שחושב ששווה שישלם.

אישזית,לא אוהב את הגודל של המכוניות הקטנות האלו (2 הקטנות שקניתי היו לא מוצלחות בלשון עדינה: אופל קדט 82 שהיתה טרנטה דה לוקס  בשנת 2000 וגם הגטס 2006,שהיתה לי בין השנים 2009-11  ממש לא רכב מי יודע).

בדצמבר 2011 (על אף שאני רווק ופנוי) חזרתי למשפחתיות ואישית- מעדיף לקנות משפחתית בת שנתיים-שלוש ולהישאר עם עודף בכסף של הסופר מיני.

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9
  • רעיון טוב! 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 24 דקות, colauti 9 כתב:

מס קנייה על רכבים תמיד היה גבוה- לא יודע אם עלה /ירד ב 23 שנים האחרונות.

איזה כיף שאפשר לרשום דברים, ואז להוסיף "אני לא באמת יודע", חלף חיפוש של 10 שניות בגוגל. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם כבר, אקשר את הפוסט הזה לדיווח פה על הורדת מחירים בפורשה בעקבות ירידת מטבע החוץ.

אם פורשה יכולה, למה שאר היבואנים לא?

כשערך המטבע עולה הם יודעים להעלות את המחירים יופי יופי...

פורסם

https://www.gov.il/BlobFolder/reports/tax-reviewvehicle/he/Publications_VehicleReview_vehicle2018.pdf כאן,בעמוד 13 טבלה /לוח מס' 6 אפשר לראות שמס הקנייה (נכון ללפני שנתיים) תלוי ברמת זיהום האוויר שפולט הרכב.

המס נע בין 10% ל 84% (10% דרגה 1 ועד 84% דרגה 15).

אם נלך על רמת זיהום 7 (באמצע) ונוציא רגע רכבים היברידיים מהרשימה (כי גם הקורסה אינה כזו) אז אנחנו מדברים על מס  קנייה בשיעור 63% נכון ללפני שנתיים.

 

 

לפני 5 דקות, shachar187 כתב:

אם כבר, אקשר את הפוסט הזה לדיווח פה על הורדת מחירים בפורשה בעקבות ירידת מטבע החוץ.

אם פורשה יכולה, למה שאר היבואנים לא?

כשערך המטבע עולה הם יודעים להעלות את המחירים יופי יופי...

זה כמו מחירי הדלק- כשהדולר עלה המחירים היו בשמיים וכשהנפט ירד ההוזלה לא היתה ביחס ישיר להתייקרות בארץ (ותודה למס הבלוף המיתולוגי שמלווה אותנו)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אל תדאג. לא חושב שמישהו יקנה רכב חדש בחודש חודשיים הקרובים. גם לא חברות ההשכרה. 

אוטוטו יתחילו המבצעים והצפות באפס קילומטר. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לפני 3 שעות, colauti 9 כתב:

נכון שעברנו 23 שנים אבל,היבואנים נהיים חזירים  וטמעים יותר משנה לשנה ואין בכתיבת מילים אלו שלילת רכב כזה או אחר און יבואן כזה או אחר,אלא התייחסות כללית

היבואנים מוכרים פה כמויות מדהימות של רכבים חדשים, למרות הצפיפות הנוראית בכבישים. הם כנראה יודעים מה הם עושים.

לא רוצה לקנות חדש? סבבה לגמרי. גם אני לא (ואני אכן לא קונה). אבל זה לא אומר (אפילו די להיפך) שהיבואנים לא יודעים מה הם עושים. בסה"כ הם עסק והם רוצים להרוויח, הם לא גמ"ח.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 3 שעות, סולל הדרך כתב:

1. בלאנו היא לא משפחתית אלא סופר מיני מגודלת

2. 75 אלף של 96 זה כמו 150 אלף של 2020

המחירים עם השנים דווקא ריאלית מאוד ירדו

מי שחזיר זה בעיקר המדינה עם המיסוי הגבוה

 

חושב שהם חזירים? תביא לבד לא יצא לך יותר זול

 

בגדול הקו חשיבה שלך נכון אבל לטעמי לא מדוייק,

יש אפקט מאוד משמעותי לכמויות, אם אני אקנה בארופה ויביא ביבוא אישי עדיין יצא לי מחיר יקר מכיוון שקניי בודד, אבל יבואן שמעלה אלפי מכוניות על הכביש מקבל מחירים שונים מהותית.
ולא אין לי בעיה עם רווח (למרות שאם רמי לוי יעלה מחירים עכשיו גם אתה (כנראה) תצא לצעוק), הבעיה שלי היא בזה שלא מספיק שמחירי הארו ירדו משמעותית והיה מקום להוזיל, היבואנים העלו את המחיר.

מחר בבוקר הארו יעלה הם יזדרזו להעלות מחירים (נו הארו עלה)ושוכחים שבמחיר הנוכחי הם מכרו ביותר זול לפני אי אלו חודשים.

בקיצור המחיר כמעט תמיד רק עולה.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 3 שעות, colauti 9 כתב:

זה בדיוק כמו שסופרפארם מכרה ללקוחות אלכוהולג'ל במחיר פי 2-3 מהמחיר הרגיל- סליחה על ההשוואה אבל,היבואנים מנסים לנצל את העובדה,שמר ישראל ישראלי מוכן לשלם

 

יש בשוק מנגנון הקצאת משאבים: כאשר הביקוש למוצר עולה עולה גם התמריץ לייצר\לשווק אותו. במקביל, כשהמחיר עולה גדל הסיכוי לצרכנים הקונים בתבונה את מה שהם זקוקים לו ולא מרוקנים מדפים בהיסטריה 

  • מעניין 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
לפני 7 דקות, llaavvii כתב:

 

בגדול הקו חשיבה שלך נכון אבל לטעמי לא מדוייק,

יש אפקט מאוד משמעותי לכמויות, אם אני אקנה בארופה ויביא ביבוא אישי עדיין יצא לי מחיר יקר מכיוון שקניי בודד, אבל יבואן שמעלה אלפי מכוניות על הכביש מקבל מחירים שונים מהותית.
ולא אין לי בעיה עם רווח (למרות שאם רמי לוי יעלה מחירים עכשיו גם אתה (כנראה) תצא לצעוק), הבעיה שלי היא בזה שלא מספיק שמחירי הארו ירדו משמעותית והיה מקום להוזיל, היבואנים העלו את המחיר.

מחר בבוקר הארו יעלה הם יזדרזו להעלות מחירים (נו הארו עלה)ושוכחים שבמחיר הנוכחי הם מכרו ביותר זול לפני אי אלו חודשים.

בקיצור המחיר כמעט תמיד רק עולה.

 

היבואן מחזיק מוסכים, אולמות תצוגה, חלפים, עובדים הדרכות וכן.... הוא גם צריך להרוויח

 

להגיד שהם חזירים זו הכללה גסה.

מחיר הרכב נגזר גם מעלויות שינוע, ביטוח, עלויות כ"א מקומי, כך שירידת שער לא בהכרח תוביל להוזלה במחיר עם מדדים אחרים התיקרו.
אני באמת לא יודע כמה הם מרוויחים אבל לצאת בהצהרות מתלהמות בלי השוואה לרווחי יבואנים ועלויות במדינות אחרות נראה לי לא לעניין

 

תבדוק כמה מרוויח יבואן נטו! יבואן רשמי של רכבים עממים במדינות שונות ואז נדבר

  • לא הבנתי... 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

75K של סוף 1996 הם בדיוק 120K של היום.

 

הבאלנו הבסיסית של 1996 הגיעה עם הגה כח, מזגן וגיר אוטומטי. בשביל מותרת כמו ABS וכריות אוויר היה צריך להוסיף עוד לפחות 10000 ש"ח.

 

הקורסה ש-120K קונים היום יותר מרווחת מהסוזוקי של 1996, והרבה יותר בטוחה ממנה. שלא לדבר שהאבזור ברכב הוא ללא תחרות בכל היבט שתקח.

גם המנוע חזק (וחסכוני) בהרבה. אפילו תא המטען הוא בגודל דומה (למרות שהבאלנו ההיא היתה בתצורת סדאן)

 

אגב הדגם הכי קרוב לבאלנו של אז הוא המיצובישי אטראז' -  גם בהשוואה אליה היא מאובזרת ובטוחה בהרבה, ואפשר לרכוש ב-101K שהם 62K של 1996. (או מאפס ק"מ ב-85K שהם 53K של 1996)

 

אין זה נראה עכשיו?

  • מעניין 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מיסוי ממוצע על רכב לאורך שנים. 

תקראו היטב את הכותרת, כדי להבין מה הגרף מציג. 

 

מיסוי על רכב לאורך שנים.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

חברים זה שוק חופשי וללא תחרות, יבואני הרכב מעלים מחירים למרות שהיורו התרסק מסיבה אחת שעם ישראל ממשיך לקנות בטירוף, אם פעם יבואני הרכב היו מוכרים ברווח של 20-30 אחוז אז היום היבואנים מרווחים כבר 40-50 אחוז (שילוב של העלאת מחירים ויורו נמוך ב15 אחוז) הגדילו לעשות BMW ומרצדס בארץ ותימחרו את כל הדגמים החדשים במחירים הרבה יותר גבוהים מהדגמים שהחליפו למרות היורו הנמוך יותר, כל עוד היבואנים ימשיכו למכור בקצב הזה המחירים ימשיכו לעלות.

  • מעניין 2

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
לפני 17 שעות, markb205 כתב:

אל תדאג. לא חושב שמישהו יקנה רכב חדש בחודש חודשיים הקרובים. גם לא חברות ההשכרה. 

אוטוטו יתחילו המבצעים והצפות באפס קילומטר. 

חברות הליסינג עושות מבצעים רוב השנה ולא רק בסופה- צריך רק סיבה למסיבה..

סוכות (אוטומאניה באלבר),פסח באוטו סנטר,עצמאות אצל כולן , אופרייט ליס ? (1/3 ממחיר הרכב מתנה /הנחה אבל לרכבים לא הכי שמורים).

לגבי 0 ק"מ לא מכיר את התמונה אבל תכף פסח,כל חברות הליסינג ירצו למכור את סחורת 2017-18 ולצמצם/לרוקן מלאים.

יש שם לא מעט רכבים טובים אבל גם לא מעט זבל ומי שיקנה משם,צריך לדעת לבחור את הסחורה טוב.

אני תמיד טוען שלקנות רכב מליסינג זה בערך כמו לבחור עגבניות בשוק (לא רק מבחינת מחיר,יותר מבחינת איכות).

גילוי נאות- אחרי רומן קצר בן 3 שנים עם רכב השכרה לשעבר שנקנה כבן 3.5  ועוד אחד שהחזקתי  6 שנים ו 4 חודשים עם ליסינג שנקנה בגיל שנתיים וחודשיים,התייאשתי מהשוק (לא נדבר על איזה יבואן זה) והחלטתי לחזור לשוק הפרטי.

קניתי רכב בן 4.5 שהיה יד ראשונה פרטית ועד עכשיו המצב טוב בהרבה,סיכום מפורט של שנתיים יגיע עוד כחודש.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.


×
×
  • תוכן חדש...