Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה הרכב הזה? איך קוראים לו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"סובארית" סובארו e10

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הדגם הזה נמכר בארץ משנת 1985 עד 1993. לפניו היה עוד דור עם מנועי 600 סמ"ק ואחריו דור עם מנוע 1.2 שנמכר רק ב 1994.

 

 

 

מדבר במיקרו וואן עם מנוע והנעה אחוריים, מנוע 1.0 ליטר. עם 6 מקומות ב 3 שורות. היה רכב נפוץ בזמנו, היו כאלה גם בצה"ל. גם "אחרי שעבר זמנו" שימש עוד שנים ארוכות כרכב תפעולי פנימי בקיבוצים.

 

מדובר ברכב מצויין לתחבורה פנימית בתוך קיבוץ אבל לא יציב בכבישים פתוחים.

 

 

בחו"ל קיים גם עם 4X4, בארץ גם הייתה (או שעדיין יש) אחת כזאת 4X4.

 

קיים גם בתצורת טנדר פתוח.

 

 

  • אחראי פורום
פורסם

 

בחו"ל קיים גם עם 4X4, בארץ גם הייתה (או שעדיין יש) אחת כזאת 4X4.

 

קיים גם בתצורת טנדר פתוח.

 

נתקלתי בפרוייקט מעניין של מתנדבים למען ילדים לאיזה מטרה והם קנו כמה סובאריות ושיפצו אותן.

אחת או שתיים מהן נראות 4x4, אפילו עם החלונות העיליים בפינות הגג.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בסוף שנות התשעים הייתי נוהג לעיתים על הרכב הזה בנסיעות עירוניות.

פעם אחת יצא לי לנהוג בו ת"א ירושלים.

פחד אלוהים.

 

נאמר לנו בשעתו שבחיל האויר הותרה הנסיעה בו רק כרכב תפעולי בתוך הבסיסים. נשמע הגיוני

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

פורסם

היום אולי צריכים 6 חיילים בשביל זה. בזמני 4 חיילים היו מזיזים טנדר פז'ו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נהגתי על סובארית בתקופת השרות הצבאי. הרכבים הללו היו עוברים התעללות קשה בתוך הבסיסים.

כל פעם הייתי מתפלא מחדש איך הרכב ממשיך לנסוע אחרי מה שהוא עובר.

זכורה לי סובארית אחת די ישנה שהייתה מתחממת מדי פעם. במקום לשלוח את הרכב לתיקון הנהגים היו לוקחים צינור מים ומשפריצים על המנוע החם בעודו עובד כדי לקרר אותו ולהספיק עוד סבב של פיזור חיילים לפני שהמנוע ירתח.

S60 Rdesign

פורסם
בסוף שנות התשעים הייתי נוהג לעיתים על הרכב הזה בנסיעות עירוניות.

פעם אחת יצא לי לנהוג בו ת"א ירושלים.

פחד אלוהים.

 

נאמר לנו בשעתו שבחיל האויר הותרה הנסיעה בו רק כרכב תפעולי בתוך הבסיסים. נשמע הגיוני

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

 

סוף שנות ה 80 בחיל האוויר הייתי עם רכב כזה בכל הארץ

פורסם

בסדיר שלי זה היה רכב קצין תורן לנסיעות בתוך הבסיס... לא הייתי מעז לצאת איתו לכביש "אמיתי" :-)

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

בשנות השמונים היתה תאונה בה היתה מעורבת סובארית כזאת. שישה אבות לילדים נהרגו והשאירו 44(!) יתומים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...