Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הממשק באנגלית גורם לי להרגיש כמו ג'נטלמן אירופאי מעודן. הייתי מחליף לממשק בצרפתית בניב לוקסמבורגי אם לא הייתי אהבל מדי בשביל ללמוד עוד שפה.

1cmn.jpg

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כישראלים הורגלנו גם לכך, זה אפילו נכפה עלינו.

 

תחשבו רגע צרפתי ממוצע:

- קם בבוקר לטלפון שלו שכל האפליקציות בצרפתית תקינה

- הוא מתניע את הרכב שלו והמחשב רכב שלו בצרפתית

- כשהוא מפעיל את המכונת כביסה שלו כל הכפתורים בצרפתית

- המערכת הפעלה של הטלוויזיה שלו אפילו בצרפתית

 

הוא לא נתקל מעולם בצורך רציני לדעת שפה נוספת כמו אנגלית, כמו שפות נפוצות נוספות(גרמנית,ספרדית וכו׳).

 

 

הסיבה היא שהצרפתית שפה מאוד נפוצה וה״צרפות״ של המכשירים הוא ברור מאליו וההשקעה בו ברורה ולכן התרגומים שלה טובים ומההתחלה מוצרים מפותחים לתמוך בצרפתית.

 

אז נכון שפה ושם היבואניות של המכונות כביסה כבר משקיעות בפנאלים נדבקים בעברית ויצרניות כמו רנו ומאזדה התחילו לעשות את המחשבי רכב שלהם והמערכות מולטימדיה שלהם בעברית - אבל זה עדיין מעט ביחס למצב בשאר השפות.

 

אפשר לקחת אגב מדינה דומה לנו בנושא השפה שיחסית נדירה כמו נורווגיה - הנורווגים כולם כמעט דוברי אנגלית מצויינת(לא משנה באיזה חור באמצע שם מקום הייתי, תמיד ידעו אנגלית שמביישת את האנגלית שלי), והסיבה המרכזית לזה היא שהשפה שלהם נדירה יחסית והם צריכים לדעת להסתדר בעולם עם שפה שנייה קצת כמונו.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

נושא האנגלית המצויינת משותף לכל המדינות הנורדיות.

 

דרך אגב, לפני מספר שנים שכרתי בבלגיה רנו אספאס - דגם שמעולם לא נמכר בישראל - ומחשב הדרך והניווט "דיבר" עברית.

 

וכמובן שיש הבדל בין מכונת כביסה, שבה צריך לתרגם מילים בודדות (ובדרך כלל הפאנל מסומן בסמלים ולא במילים), לבין מאות אלפי אפליקציות שנוצרות בכל רחבי תבל. לגבי ספרי הוראות למוצרים הנמכרים בארץ - אלה חייבים בתרגום לעברית על פי חוק, ובדרך כלל נעשית עבודה טובה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גרושתי אנגליה. בבית דיברנו אנגלית כל השנים, אז עד היום אני משוחח עם בתי באנגלית, אפילו בלי לשים לב. השפה יכולה להשתנות במהלך שיחה, כל פעם כי נבחר משפט בשפה זו אחרת, תלוי בדיוק של המשמעות או בנושא עליו מדברים (ראית סרט באנגלית, עוברים לשוחח עליו באגלית. מדבר על שיחה עם מישהו אחר שניהלתי בעברית, עובר לעברית).

 

אבל הכי מצחיק שעם הכלבה היינו מדברים באנגלית.

ככה יצא, אחרי הגירושין, שזה המשיך. אני משוחח עם אנשים בעברית ואז פונה לכלבה באנגלית.

למי ששאל פשוט הסברתי שתמיד טוב שתהיה יותר משפה אחת, אפילו לכלבה...

 

בעצם הכי מצחיק שבת הזוג שלי לאחר הגירושין, היתה גם פונה לכלבה שלי באנגלית (במבטא רוסי), לכלבה שלה, ברוסית או בעברית.

 

אנחנו חיות של הרגלים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • אחראי פורום
פורסם

מרגיש נטע זר (מישהו מצא אותה??) - אצלי הכל בעברית. אין לי בעיית אנגלית, אבל פשוט ככה זה.

מתקין תוכנה/מחשב/טלפון חדש? הולך על אוטומט לבחור "עברית".

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
וכמובן שאשתי קנתה לפני שנה שחנבון של נוקיה המתחדשת - ומקש החץ (back) נמצא בפנה השמאלית תחתונה. שוב הפוך מכל שאר הטלפונים שיש או היו בבית בעשור האחרון. כשזה מצטרף לממשק העברי זה משגע פילים.

 

גם אצלי זה ככה ב-Razer Phone2, המשולש בצד שמאל, העיגול באמצע, והריבוע בצד ימין.

 

בכל המכשירים המודרניים יחסית אפשר לסדר בהגדרות את מיקום המקשים האלו איך שרוצים.

 

ואולי הדבר הכי מעצבן בטלפון זה שאי אפשר לשנות את המיקום.

 

אבל התרגלתי, לא נורא, בהתחלה הרבה פעמים הייתי פותח את ה"Task Manager" של האנדרואיד במקום ללחוץ אחורה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...