Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

הצמיגים שעל הרכב מסוף 2014 ועשו כ70 אלף ק"מ. לצמיגים יש עדיין בשר אבל לקדמיים יש יותר בלאי והם יותר יבשים מהאחוריים ונראה שצריך להחליף אותם. רציתי לדעת אם אני מחחליף רק את הצמיגים הקדמיים לצמיגים עם קוד מהירות אחר אם זה יכול להוות בעיה כלשהי גם במחינת טסט וגם מבחינת הנסיעה (שילוב של צמיגים בני 4-5 שנים וצמיגים חדשים).

 

בנוסף, רציתי לקבל המלצה לצמיגים (הרכב הגיע עם רביעיית גודייר איגל, קוד מהירות 97H).

 

תודה

פורסם (נערך)

בעקרון, ההנחייה לצמיגיות להרכיב צמיגים בעלי קוד מהירות יותר גבוה לסרן האחורי. בקיצור, כדאי לך בכל מקרה לחפש צמיגים עם קוד מהירות זהה לאחוריים או להחליף את כל ה 4 לצמיגים עם קוד V

Goodyear efficient grip perfomance

מעולים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה רציני?

צמיגים בני 4 שנים ועם נסועה של 70k, ואתה רוצה להחליף רק זוג?!

גם אם הם נראים לך 'תקינים', תהא בטוח שחלף זמנם ויש להחליפם.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה על העזרה. אבדוק את שתי האופציות.

יש מקום מומלץ באיזור השרון שמוכר גודייר במחיר סביר? ראיתי מחירים באיזור ה900 ש"ח לצמיג (235/50/18) עם קוד מהירות V. יש אלטרנטיבה זולה יותר?

פורסם

אני חושב שהאלטרנטיבה הזולה מקרה שלך, זה לנסוע לצמיגיה רחוקה יותר לטובת מחיר נורמלי יותר על Goodyear . למשל, "גלגלי המגן" בית דגן ( פתוחים עד חצות ). פשוט להתקשר ולהזמין את אחד הדגמים של גודייר ולהגיע בשעות שאין פקקים.

תראה, לדוגמה ( אני מניח שאלה צמיגים כמו שיש על הרכב כרגע ):

https://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=5128&cs=1&diameter=9&aspectRatio=12&width=21

 

אלה גם מעולים ( אוחזים יותר ), אבל לא בטוח שיחזיקו מעמד 70 אלף קילומטרים :

https://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=627&cs=1&diameter=9&aspectRatio=12&width=21

יש גם Pirelli נחמדים :

https://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=5207&cs=1&diameter=9&aspectRatio=12&width=21

באופן כללי, במידה שלך יש המון דגמים עם קוד עומס 101, המיועדים לרכבי שטח . תוותר עליהם - יותר קשיחים, מה שעלול לפגוע בנוחות הנסיעה .

 

הלינק הכללי במידה שלך :

https://tires.yad2.co.il/compare?diameter=9&aspectRatio=12&width=21

 

אם כל מה שרשמתי עדיין יקר לך מדי, יש צמיגים יחסית זולים תחת השם הכללי "חברת בת של".. ( במקרה הזה חברת בת של מישלין ):

 

https://www.tiredeal.co.il/html5/ProLookup.taf?_ID=22655&PF=&did=1120&G=&SM=

 

עריכה :

ראיתי גם גודייר מקוריים שלך במחיר סביר באתר הזה, אולי יש להם מקום התקנה יחסית קרוב אליך :

 

https://www.tiredeal.co.il/html5/ProLookup.taf?_ID=26085&PF=&did=1120&G=&SM=

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

איזה עוד צמיגים מומלצים חוץ מגודייר במידה הזאת ויותר זולים? (אני מתכונן להחליף את כל הרביעיה)

קיבלתי עוד הצעות מחיר לפאלקן וטויו אבל קוד המהירות שלהם הוא 101.

×
×
  • תוכן חדש...