Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בבאטמוביל


Morningstar

פוסטים מומלצים

אלו כבר ספקולציות, אבל מה שחשוב שעדיין לא מצאת אקדח מעשן שמקשר את הכאבים בגב למיאטה, אתה כנראה סתם מזדקן.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 214
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אלו כבר ספקולציות, אבל מה שחשוב שעדיין לא מצאת אקדח מעשן שמקשר את הכאבים בגב למיאטה, אתה כנראה סתם מזדקן.
אני חושב שהוא פשוט קרא את מה שכתבתי...
זה הכול בראש

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי זה פשוט לא דטרמיניסטי...

אחותי (הרופאה, שעברה בעצמה כמה ניתוחים של פריצות דיסק) חושבת שמה שכתבת זה קשקוש בלבוש (כדבריה) 🤣

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

😉בעיית הגב היא פסיכוסומטית ללא ספק.

הצטברות של כל מני ספקות והכרה בחסרונות שהפכה לכאב גב.

נהיגה טובה שמציפה את היתרונות איזנה את העניין. 

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי זה פשוט לא דטרמיניסטי... אחותי (הרופאה, שעברה בעצמה כמה ניתוחים של פריצות דיסק) חושבת שמה שכתבת זה קשקוש בלבוש (כדבריה) [emoji1787] 

 

תשאל אותה בהזדמנות איך זה יכול להיות שרק לאחוז מאוד קטן של חולים שפונים אליה ומתלוננים על כאבי גב, באמת יש איזשהי בעיה בעמוד שדרה שמחייבת התערבות רפואית. תשאל אותה גם אם היא שמעה על המחקרים של dr John Sarno

 

https://en.wikipedia.org/wiki/John_E._Sarno

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה הפשוטה - לרוב האנשים השרירים חלשים מדי וחיזוק שלהם פותר את הבעיה.

קראתי לא מעט מחקרים שהראו שאולי ל 0.1% מהאנשים שאשכרה מקבלים MRI\CT יש באמת בעיה כלשהי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, Doron_Z כתב:

דווקא מעניין מאוד לקרוא באילו רכבים התנסית ומה הרושם שלך מהם ביחס למיאטה ובכלל.

 

וברור לי שאתה מודע לזה אבל לא כולן היו יקרות יותר מהמיאטה, נהגת גם בברז כן? :) 

הנאמר הוא דעתי האישית בלבד, כמובן:

 

BRZ

נהגתי ברכב בעבר. לא מעט. גם בשל היבואן וגם בשל חברים.

אבל אף פעם לא back2back עם המיאטה כמו במקרה הזה.

הרושם שלי ושל החברים שהשתתפו במבחן הפצפון שלנו היתה שהברז הרבה יותר קל לנהיגה.

הוא פשוט עושה מה שהנהג אומר לו.

במיאטה, חלק בגלל האווירה שהגג הפתוח יוצר - הכל יותר דרמטי.

הברז מרגיש רכב פשוט מגודל לעומת המיאטה.

מרגיש הרבה הרבה פחות זריז, על זה כולנו הסכמנו [2 בעלי מיאטות ו 2 בעלי ברזים].

המושבים בברז בכמה רמות יותר טובים.

במיאטה יושבים יותר נמוך, אני אישית אוהב את זה.

באותו ערב גם לקחתי סיבוב במיאטה של אחד החברים עם אוהלינס ואנטירול בר - הרכב הרגיש רכבת על מסילה.

כנראה שגם מדובר בנהג הרבה יותר טוב ממני - אבל הרכב פשוט לא רכן, בכלל. זה היה מדהים.

 

370Z NISMO

יותר מדי קרבית. הרבה יותר מדי.

שמעתי שבחים מפה ועד להודעה חדשה על המושבי רקארו שם ואני חייב להגיד שהתאכזבתי. אפילו פחות נוחים מהמושבים במיאטה.

רכב ספורט פרופר עם סכין בין השיניים - לטעמי האישי לא מתאים ליום יום.

סאונד מאכזב מאוד. מאוד.

כאשר הבחור שהוריד אותי נסע [אני גר בקומה שלישית] ציפיתי לסאונד כיפי כלשהו... לא היה כלום. פשוט כלום.

מה שכן הבנתי שהרכב הזה נשמע מדהים עם צנרת קאסטום.

לקבל את הרכב במסלול כאשר יש לי מונית עד למסלול - כיף חיים.

לחיות עם הרכב ביום יום - או אפילו לנסוע איתו עד למסלול - ממש לא.

מנוע פצצה. גיר פצצה. הגה פצצה.

יש V בכל הפרמטרים של רכב ספורט.

הרכב יקר בצורה מגוחכת לאחזקה כך שמלכתחילה הוא לא היה מועמד טוב כל כך.

המחיר שמופיע באתר של ניסאן לא ממש קשור למציאות - לא אציין מספרים מדוייקים - אבל ההנחות יפות. מאוד.

 

 

אמשיך מחר

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיפצורים למיאטה שהורידו את הרכינה לא עוררו לך חשק לשפר גם את המיאטה שלך? נשמע שהתלהבת מאיך שהיא מתנהגת.

 

בקשר ל BRZ, מתפלא לשמוע שכל כך קל לנהוג איתה, זה כנראה בגלל שאתם נהגים מנוסים שיודעים איך לנהוג בהנעה אחורית אבל הרכב עצמו פחות קל וידידותי לנהגים ללא ניסיון אני מנחש, לפחות על סמך הת׳רד ההוא שבו אמרו שגם רכב הנעה אחורית יחסית ידידותי כמו ברז הוא יותר קשה ומאתגר לנהיגה מכל רכב הנעה קדמית.

 

בעניין הניסמו, מה בעצם הופך אותה ללא דיילי, היא עד כדי כך לא נוחה?

 

הבנתי שהיא שותה דלק בכמויות מוגזמות, גם האינטריור שלה זוועת עולם, לא יודע מה כולל האבזור בדגמים האחרונים ואם יש בו את רוב מה שצריך אבל העיצוב מבפנים ממש התיישן ברמה שבשבילי על רכב במחירים כאלו זה דיל ברייקר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שעורר חשק, אבל אני לא ילד - אני יודע שיש לי עוד 3-4 שניות להוריד בפצאל\ערד לפני שהרכב מגביל אותי. אני מגביל אותי כרגע.

כשארגיש שהרכב מגביל אותי - אתחיל לשפר.

 

בקשר לברז - אני ממש לא "נהג מנוסה", נהג די גרוע ויש לי עוד המון המוןןןן איפה להשתפר. פשוט צריך לנהוג ברכב הזה בשביל להבין.

 

ניסמו - הרכב לא נוח, עם שדה ראייה נוראי, בלי אלקטרוניקה כמעט בכלל [דברים שלדעתי בסיסיים כמו אנדרואיד אוטו]. הרכב עצמו גם מאוד מיושן. מדי.

לא אכפת לי מדלק כי אני בקושי נוסע.

הרכב אצלי, במיוחד בשנה הקרובה - זה פאן נטו.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי גם ב JCW ומגאןRS 

 

JCW

קיבלתי רכב חדש דנדש עם 20 ק"מ על השעון.

אציין שיש לי חיבה כלשהי למותג - היתה לי מיני קופרS, הטיול נהיגה הראשון שלי באירופה היה במיני קופר וכו'

אני גם מאוד אוהב את האחריות של דלק מוטורס, אני חושב שהיא הכי טובה שיש בישראל.

אממה - אני לא קונה רכב על סמך מותג - אני קונה רכב על סמך תמורה לכסף: ההנאה שלי, אבזור, איכות חומרים וכד'

המשמעות היא שאני לא אשלם פרמייה בגלל שיש מקדימה מיני או במוו או כל סמל אחר.

אני מאמין שמוצר פרמיום צריך להיות טוב יותר ממוצרים אחרים שאינם פרמיום.

לדעתי מוצר פרמיום שלא טוב יותר ממוצרים פשוטים ונמכר בכל זאת, כפרימיום - זה כשל שוק

 

מתיישב בג'ון - הרכב חמוד לאללה. ממש קל להתאהב בזה. כל המולטימדיה, הבקרים - הכל, ממש איכותי.

כשאני וחברה שלי מפסיקים להתלהב משטויות אנחנו שמים לב למה קורה בפועל:

מושבים לא נוחים וקשים מדי.

חוסר איבזור משווע:

אין אנדרואיד אוטו,

אין אפל קאר פליי,

אין כניסה ללא מפתח,

אין ניתור שטחים מתים, 

יש מובילאיי,

אין מושבים מתחממים,

אין בקרת שיוט אדפטיבית

ועוד ועוד ועוד

 

יוצאים לנסיעה. הרכב קופצני וקשיח בקטע מוגזם.

אם הרכב כל כך קשיח - למה גם המושבים כל כך קשים? לא ברור

 

ההגה הידוע לטובה של מיני - באמת מעולה

 

האוטו גם לא מרגיש מספיק חזק, בטח לא 230 כ"ס... יש האומרים שזה בגלל הצמיגים

גם לא נשמע מספיק טוב

 

בקיצור - קצת מאוד אוטו בהמון המון כסף.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות ההתנהגות מהנה קצת? 😕

 

ממש ביזיון שאין קילס ברכב כל כך יקר, אני עדיין בהלם מזה שפיצ׳ר שקיים ברכב של 70 אלף ש״ח נעדר מרכבים שעולים כל כך הרבה יותר.

 

גם מחסור באנדרואיד אוטו זה מביך במחיר כזה.

 

נשמע רכב מאכזב ברמות.

 

ומה עם המגאן RS? אחד הרכבים המסקרנים היום בארץ. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Morningstar כתב:

האוטו גם לא מרגיש מספיק חזק, בטח לא 230 כ"ס... יש האומרים שזה בגלל הצמיגים

 

אחד הדברים היותר מונפצים שקראתי 😂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, מיץ פטל כתב:

 

אחד הדברים היותר מונפצים שקראתי 😂

למה? הרכב מגיע עם ראנפלאט לא מאוד אוחזים וקשה לו להוריד את הכח לכביש.

לפני 4 שעות, Doron_Z כתב:

לפחות ההתנהגות מהנה קצת? 😕

 

ממש ביזיון שאין קילס ברכב כל כך יקר, אני עדיין בהלם מזה שפיצ׳ר שקיים ברכב של 70 אלף ש״ח נעדר מרכבים שעולים כל כך הרבה יותר.

 

גם מחסור באנדרואיד אוטו זה מביך במחיר כזה.

 

נשמע רכב מאכזב ברמות.

 

ומה עם המגאן RS? אחד הרכבים המסקרנים היום בארץ. 

יאמר לזכות דלק מוטורס שאנדרואיד אוטו אין אצל היצרן אבל אפל קאר פליי יש...

 

המגאן רכב פצצה. ואם הייתי מחפש הוט האצ' אוטומטית זו כנראה היתה הבחירה שלי.

גם השירות שמקבלים מהיבואן במעמד המכירה מעולה.

יש 2 בעיות קטנות:

- אין להם כמעט רכבים במלאי, ונשארו רק צבעים מבאסים.

 

- אין בקרת שיוט אדפטיבית. הרכב לא ידני. אנחנו ב 2020.

למה אין בקרת שיוט אדפטיבית? היצרן מציע את זה! זה עוד כמה שקלים! איך מוותרים על כזה פיצ'ר?

 

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...