Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית המגבר הוא מגבר קלאס D כבר דובר בעבר שמגברים קלאס D מרגישים יותר חלשים לפעמים אפילו אם הם כפולים בהספק(100 RMS CLAD D כנגד 50 RMS CLASS AB).

דבר שני לא הייתי ממהר להחליף מגבר, המגבר הוא מגבר מצויין הוא מוציא סאונד מאוד מאוד מאוד מאוד מדוייק, לי אישית ההפסד בהספק שווה את זה כי אני מכוון ל-SQ.

בכל אופן לפעמים מרוב שמגבר מוציא סאונד נקי אתה לא שם לב לעוצמה - כי הוא לא צורם אז זה מרגיש פחות, אני לפעמים שאני על פול ווליום מרגיש שהעוצמה חלשה, מנסה לדבר עם חבר שלי ומבין שאנחנו לא שומעים אחד תשני וצריכים לצרוח, ז"א שהעוצמה כן מאוד חזקה זה פשטו סאונד מאוד נקי.

אם אתה בקטע של SPL שים לב שיש לך אופציה בפאנל הגדרות למצב SPL ו-SQ, ה-SPL מרגיש יותר עוצמתי מין הסתם.

בכל אופן בעייני מגבר מאוד מומלץ.

הסאונד הרבה הרבה יותר טוב מ-HDP4 זה אופי סאונד אחר לגמרי ממש מרגישים אבל כן העוצמה יותר חלשה למרות ש-HDP4 לפי הCEA נותן 120RMS כמו הנתון המוצהר של ה-P SIX.

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא אני ממש לא בקטע של SPL כלל !! איך אני אסביר לך. אני אנסה - קודם כל עשיתי איטום של הדלתות אחוריות 4 שכבות נעשה על ידי דני מדרייב קאלב. שנית המגבר של האלפין היה נותן לי "קיק" של בס בגב ולא הייתי צריך לעלות את הווליום יותר מחצי במקרה שרציתי לשמוע חזק ובעוצמה ! במגבר של HELIX אני מגיע קרוב לסוף הווליום ועדיין הוא נשמע חלש. לי זה דומה בשמיעה שלי למערכת המקורית שהקיא בא איתה. לכן הוא חיבר את הוופרים הקדמיים למגבר ALPINE שיהיה לה קצת עוצמה בווליום. בכל מקרה עכשיו אני מבואס שכתבתה שלא יעזור BT ושהוא מתנתק הרבה פעמים ! יש לי גם HEC עם אפשרות לכבל MINI USB אבל לא מצאתי כבל כזה לחיבור לסמארט שלי XIOMI עם כניסה C TIPE.

פורסם

כמה שטויות נכתבו כאן,

עצוב מאוד שאנשי מקצוע לא יודעים מה הם מוכרים ואיך להתקין את המוצרים....

חברים יקרים, אל תקנו מגברים מובני dsp אם לכם או לאלה שמתקינים לכם אין מושג מה לעשות.

חוסר ידע... ואגו...

פורסם
כמה שטויות נכתבו כאן,

עצוב מאוד שאנשי מקצוע לא יודעים מה הם מוכרים ואיך להתקין את המוצרים....

חברים יקרים, אל תקנו מגברים מובני dsp אם לכם או לאלה שמתקינים לכם אין מושג מה לעשות.

חוסר ידע... ואגו...

 

אני מבין שבתור היבואן אתה מבין יותר מאיתנו בהרבה, אם נאמרו דברים מטעים/לא נכונים אתה מוזמן לתקן אותנו להשתתף בדיון.

כמו כן חשוב לי לציין שאם זה לא היה ברור עד עכשיו המגבר הזה מצויין, הכי טוב שהיה לי אי פעם ואני מאוד מאוד מרוצה ממנו- מהעוצמה מהאיכות מהסאונד מהכל, אבל זה מגבר מורכב מאוד, לא חבר ושכח, לי לקח כמעט חודש להגיע לכיוונים שאני רוצה, מאמין שאם הייתי הולך לאיש מקצוע זה היה תהליך יותר מהיר אבל מאוד נהנתי בדרך...

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם

קצת סדר בסלט - ננסה להפריד בין הירקות

 

מגברי אינטגרטור לרוב לא יהיו ניתנים לכוון של המגבר עצמו באופן ישיר - אולי רגישות כניסה לHI LEVEL וגם זה ברובם דרך התוכנה של הDSP.

 

תפרידו בין מגבר לבין DSP זה דבר ראשון.

 

מגבר משולב DSP - אינטגרטור היא חיה קצת שונה.

 

מגבר קלאס D לא בהכרח ירגיש חלש יותר או חזק יותר - שיטת ההגברה שלו שונה - יעילה יותר, צריכת אנרגיה נמוכה יותר אבל הוא לא נמצא במצב "דרוך" - דלוק ומוכן כל הזמן - לפעמים אפשר אפילו לאמר שהוא רוב הזמן "כבוי".

 

ויש לזה השלכה לינארית על האות, על הסיגנל - בין זה לבין איך שאנחנו שומעים ועד כמה השמיעה שלנו מיטבית לעומת הגיל שלנו והמצב של איברי השמיעה באוזן - וואו כמה תחומים של אפור יש כאן. או תאים אפורים :-D

 

בSQ - אנחנו מכוונים לפגיעה מינימלית באות מצד אחד ומצד שני אנחנו רוצים שתהיה כמה שיותר שליטה באלמנטים תוך כדי שמירה על רצפת רעש גבוהה ככל הניתן, אחוזי עיוות נמוכים ככל הניתן.

 

בSQ גם יש חשיבות גבוהה מאוד להספקים גבוהים - וזה דווקא הרבה יותר קריטי שיהיה לך מגבר עם הספק גבוה - כשאתה שומע "חלש"!

 

למה? בגלל שהמידבאסים\וופרים ובהחלט הסאב וופר - הולכים לאיבוד כשהסיגנל נמוך וההספק חלש הרבה לפני רמקולים שהם נצילים מהם באופן ניכר כמו טוויטרים ומידריינג'ים.

 

שמתי לזה לב בפעם הראשונה כששמתי רמקול סנטר 3.5 אינטש על ערוץ הגברה של 400 וואט - לעומת וופרים שיושבים על ערוץ הגברה של 140 וואט ובעוצמות הנמוכות הסנטר פתאום נהיה כל כך מודגש, מורגש ב"נמוכים" שלו שזה פשוט מדהים.

 

דווקא בעוצמות הגבוהות - בSQ המגברים המשלובים האלה, האינטגרטורים האלה - נותנים תוצאות טובות, טובות מאוד אפילו - אבל תשים לב על אינטגרטור לא חזק במיוחד לעומת מגבר חזק - על אותו השיר - כשאתה שומע נמוך... וזה דווקא המקום שבו להספק חזק לעומת הספק חלש - יש יותר השפעה.

 

הפוך ממה שכמעט 99 אחוז מהאנשים חושבים על "הספק".

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי - LANOSFORCE תודה לך על התגובה. יחד עם זאת היות שאני לא מבין גדול כלל במגברים ובמונחים המקצועים שאתה משתמש, הייתי מבקש ממך אם תרצה לתת הסבר את הדברים הבאים : 1. המגבר HELIX אמור להגביר ברכב שלי זוג קומפוננט 6.5 בדלת קדמית ( רק הוופרים מאחר שהופרדו הטויטרים לקרוס אקטיבי ) 2. זוג קומפוננט עם קרוס פסיבי של אלפיין רמת כניסה. 3. סנטר מידרינג' 3.5 ( יש מקום בדשבורד ליד חישן למגבים ). דני מדרייב קלאב רוצה לנסות להפעיל את המערכת דרך HEC עם BT, אבל אז לא יהיה לי שליטה על הווליום מה HU. הוא טוען שהסיגנל של הHU הסיני NIPPON חדש לא אכותי מספיק. כרגע הוופרים של הקומפוננט הקדמי מחוברי למגבר של אלפיין שומעים חזק. האחוריים נשמעים " חנוקים " ללא עוצמה, מוגברים על ידי המגבר HELIX. עכשיו הוא רוצה שאני יוסיף DIRECTOR לשליטה על הווליום, מאחר שהשליטה על הווליום דבר הסמרטפון לא בא בחשבון עבורי. מה הייתה מציא ? להחליף את המגבר עם הDSP למגבר לחוד וDSP לחוד ? תודה על תשובתך .

פורסם

קודם כל לא תהיה לך בעיה עם שליטה על העוצמה של הhec bt.

לא מזמן בוצעה התקנה של המגבר הנל עם hec bt, הכל עובד מצויין, לשליטה על העוצמה שלו מומלץ לקנות את הURC.3, שהוא שלט אינטגרלי עם שני פטנציומטרים וכפתור אחד, שאותם אפשר להגדיר בתפרית של הdsp לכל פונקציה רצויה (ואפשרית כמובן).

במקרה של ההתקנה המדוברת, הגדרנו את אחד פוטנציומטרים לשליטה על הסאב, את השני הגדרנו לשליטה על הווליום של הhec bt, ואת הכפתור הגדרנו כמפעיל את הhec bt.

לא קונים את הדירקטור בשביל לשלוט על ווליום, זה

מיותר. הURC.3 נותן מענה לדרישות שלך.

 

מדובר ברכב עם מערכת אנדרואיד.

פורסם

דני אני מניח שקיבלת את התשובה שלך ישירות משימי שהגיב כאן מעליי.

 

רק בקשה אחת - בבקשה, תרווח שורות, אל תכתוב את כל הטקסט שלך כבלוק אחד - זה מאוד קשה לקריאה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)
קודם כל לא תהיה לך בעיה עם שליטה על העוצמה של הhec bt.

לא מזמן בוצעה התקנה של המגבר הנל עם hec bt, הכל עובד מצויין, לשליטה על העוצמה שלו מומלץ לקנות את הURC.3, שהוא שלט אינטגרלי עם שני פטנציומטרים וכפתור אחד, שאותם אפשר להגדיר בתפרית של הdsp לכל פונקציה רצויה (ואפשרית כמובן).

במקרה של ההתקנה המדוברת, הגדרנו את אחד פוטנציומטרים לשליטה על הסאב, את השני הגדרנו לשליטה על הווליום של הhec bt, ואת הכפתור הגדרנו כמפעיל את הhec bt.

לא קונים את הדירקטור בשביל לשלוט על ווליום, זה

מיותר. הURC.3 נותן מענה לדרישות שלך.

 

מדובר ברכב עם מערכת אנדרואיד.

 

מקבל את מה שאתה אומר, לי במערכת אין DRC אז השליטה על הבלוטוס לא נוחה ואני לא משתמש בו כל כך.

וכן הURC.3 נראה כמו אחלה פתרון למי שיש לו מקלט BT זה אחלה דבר, מקל על החיים, שוקל בעצמי לקנות אחד רק בשביל הסיפוק שמגיע מהמחוגה של הווליום(אצלי בפיוניר יש כפתורים).

 

בכל מקרה דברתי עם דני בפלאפון לפי מה שהבנתי הוא עשה את הטעות שאני עשיתי בתחילת השרשור - חיבור את קומפוננט האקטיבי על יציאות A+B, במקום ביציאות C-F שתומכות ב-2 אום.

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3


×
×
  • תוכן חדש...