Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[h=2]ערכה לתיקון פגיעות בפח הרכב[/h]

כתוצאה מברד בגודל של כדורים,נוצרו פגיעות שקעים בגג הרכב.יש לא מעט ערכות תיקון כמו זו:

https://lcp.co.il/product/%d7%a2%d7%...8%d7%9b%d7%91/

אבל השאלה אם זה באמת יעיל או שקיימות ערכות יותר מקצועיות.ישנם בתי עסק שיכולים לטפל בנזק,אבל אני פוחד על התוצאה,מה גם שהעלות בסביבות 15K

האם יש למישהו נסיון עם הנושא הזה

הרכב לקסוס IS250

תודה מראש

  • אחראי פורום
פורסם

אין לי ניסיון עם המכשיר. תראה סרטונים, יש פגיעות שזה עובד ויש (הרבה) פגיעות שזה לא עובד בהן.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לפי הסרטונים הכל עובד טוב. הקטע אם זה לא בלוף.לפי ההגיון צריך להשתמש עם טיפה דבק כדי למשוך את השקע בעזרת בורג ההרמה. איך מורידים את סימני הדבק???

  • אחראי פורום
פורסם

לא סרטונים של היצרנים, סרטונים של משתמשים.

שם כבר תראה את הפאשלות (ויש) וגם תראה איך מורידים את הדבק.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מוכרים ערכות כאלו גם בלי אקספרס, אם אני לא וטעה התמונות והסרטון אפילו משם..

מעבר לזה צריך לדעת שכשאתה מותח ומעקם את הפח - הצבע יכול להשבר, יש סיבה שזה נקרא PDR ואנשים מקצועיים שעוברים סדנאות וקורס לא קטן ולא זול כדי לדעת לטפל בדברים כאלו ולהחזיר לך את הרכב בעקרון למצב "יצא מהחברה".

אם הנזק גדול אצלך אולי עדיף לבדוק בביטוח, אם תנסה לתקן לבד רוב הסיכויים שיצא לך גג כמו קרטון ביצים.

Opel Adam S 2017

פורסם

הדגש בטיפולי PDR הוא לא הציוד אלא המיומנות של מי שעושה את העבודה. הסיכוי שמישהו שלא התאמן יצליח לבצע עבודה טובה הוא נמוך מאוד.

ערכת תיקון שכוללת רק משיכה ולא דחיפה היא לא מספקת לדעתי.

 

אם לרכב יש ביטוח, שווה לבדוק אם הוא יכסה את טיפול ה-PDR.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...