Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי הרבה התלבטויות ניסתי להגדיל קצת את התקציב על מנת זיהיה לי רכב שבאמת יצא מרוצה ממנו.

אני בן 21,הרכב זה הבית השני שלי,רוב היום נוהג בין אם זה לעבודה או לטיולים, ואחרי שנתיים עם הספייס סטאר החלטתי לעלות רמה.

 

לאון קרצה לי,אבזור מעולה,גג פנורמי שאני ממש רוצה,נראית מעולה וצעירה, ואיכות חומרים איכותית.

רק בעיה אחת-חוסר ספורטיביות.

אני חושש מהכוח של הדגם 1.2tsi,זה הדגם היחידי שאני יכול להרשות לעצמי בתקציב(אין לי רישיון על ידני).

 

רציתי לשאול כמה היא חלשה וכמה אני אהנה מהנהיגה?באמת חשוב לי להנות,אני אוהב את זה.

 

חשבתי על האיביזה FR,אבל היא בכל פינה, האיכות חומרים יותר זולה מהלאון,וגם פחות אהבתי תעיצוב מהלאון.

 

אשמח להמלצות מה לעשות,תודה רבה

פורסם

הנאה זה סובייקטיבי, אז רק אתה יכול לענות על השאלה כמה תהנה.

הלאון תרגיש חזקה וזריזה ביחס לכל שאר המנועים האטמוספריים בקטגוריה וגם ביחס לכאלה עם גיר פלנטרי רגיל וכמובן חלשה יותר בהשוואה למנועי טורבו גדולים יותר.

פורסם

תלוי למה אתה משווה - יחסית למשפחתיות האחרות הוא ממש זריז.

הלאון גם נראית לדעתי הרבה יותר טוב מרובם.

ממש מצער אותי שהוסיפו אותה לליסינג אצלנו בעבודה שבוע אחרי שקבלתי את האיביזה....

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

פורסם
הנאה זה סובייקטיבי, אז רק אתה יכול לענות על השאלה כמה תהנה.

הלאון תרגיש חזקה וזריזה ביחס לכל שאר המנועים האטמוספריים בקטגוריה וגם ביחס לכאלה עם גיר פלנטרי רגיל וכמובן חלשה יותר בהשוואה למנועי טורבו גדולים יותר.

אם אתה אומר שהיא תרגיש חזקה וזריזה זה מעודד אותי,פשוט אני בכיוון של רכב ספוטריבי אבל כרגע אין לי תקציב לזה אז מאמין שאלך על הלאון,בגלל כל שאר היתרונות שלה

תלוי למה אתה משווה - יחסית למשפחתיות האחרות הוא ממש זריז.

הלאון גם נראית לדעתי הרבה יותר טוב מרובם.

ממש מצער אותי שהוסיפו אותה לליסינג אצלנו בעבודה שבוע אחרי שקבלתי את האיביזה....

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

הגודל זה פחות מפריע לי,לא אכפת לי גם לנסוע על סופרמיני עם 3 דלתות

אבל כן יכול להיות נחמד האקסטרה מקום

הלאון נראית מצוין,יש לה את המראה האני מחפש וממש התחברתי אלייה

תחסוך עוד שנה ותקנה את ה1.4/1.8.

כרגע הייתי פזיז ומכרתי את הרכב,אין לי רכב ואני חייב רכב,אני לא רצה לקנות גם רכב זול לבינתיים או משהו,מעדיף ללכת עכשיו על רכב שאני יאהב ולהתפשר על פרמטר אחר,השאלה עד כמה הכוח בלאון חזק ומהנה לנהיגה

פורסם
מה התקציב? ב-50 אפשר כבר להתחיל לחשוב על פוקוס האצ'בק מ-2016.

לא התחברתי למראה בכלל פשוט,אני מחפש משהו יותר צעיר כזה

כן האזור תקציב הוא 50 אלף אשמח להמלצות אם יש לך

×
×
  • תוכן חדש...