Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, יש לי מאזדה 2 שנת 2010, ושמתי לב לאחרונה שבזמן נסיעה במהירות של 105 קמ"ש ומעלה, רק במצב של נסיעה בקו ישר, ההגה רועד. אם יש עיקול בכביש הדבר לא מורגש וההגה לא רועד.

מה יכול להיות ההסבר לזה? צמיגים או משהו אחר?

תודה!

פורסם

חשד מיידי זה שהרכב צריך כיוון פרונט, אבל זה לא פוסל אפשרויות אחרות - זה פשוט הגורם הכי נפוץ לרעידות במהירות גבוהה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אז איך יודעים מתי צריך איזון גלגלים ומתי כיוון פרונט?

כי קיבלתי את שתי חוות הדעת ואני לא מצליח להבין על בסיס מה מחליטים..

איזון גלגלים יעלה 100 ש"ח אני מניח..

כיוון פרונט 200 בערך..?

פורסם

כיוון פרונט זה לא.

 

רוב הסיכויים איזון גלגלים. איזון לגלגל אחד עולה 30-40 ש"ח. רצוי לעשות לכל ה 4.

 

 

האם כשעוזבים את הרגל מהגז הרעידות מפסיקות? או ממשיכות?

 

 

פורסם
כיוון פרונט זה לא.

 

רוב הסיכויים איזון גלגלים. איזון לגלגל אחד עולה 30-40 ש"ח. רצוי לעשות לכל ה 4.

 

 

האם כשעוזבים את הרגל מהגז הרעידות מפסיקות? או ממשיכות?

 

כשמורידים את הרגל מהגז הרעידות מפסיקות

פורסם

אם כל זה בלאי של הציריות, זה גם מסתדר אם מה אמרת מקודם - בעת פניה מקום העבודה של הציריה משתנה למקום אחר עם פחות בלאי ואז אין רעידות.

 

 

הכיוון הוא החלפת ציריות, אתה אמור להריגש את הרעידות מתחזקות תחת האצה חזקה.

 

 

פורסם

איך יודעים אם זה איזון גלגלים או החלפת ציריות?

הרעידות מתחילות רק ב-105 ומעלה, עד אז גם בהאצה חזקה לא מורגשות רעידות.

והאם הכוונה להחלפה של כל הצירייה או רק הגומיות?

ואחרון - מה הערכת עלות סבירה להחלפת צירייה?

פורסם

גלגל לא מאוזן רועד כל הזמן, עם גז ובלי גז.

 

 

ציריה בלויה רועדת רק תחת עומס. זה הכלל הראשוני.

 

 

אפשר להתחיל באיזון גלגלים כיוון שלא עולה יקר אבל אני לא חושב שזו בעיית איזון.

 

 

פורסם

כל עוד הייתי מטפל ברכב של ההורים העדפתי תמיד לבקש כיוון פרונט כי התוספת למחיר היה איזור ה-20-30 שקל, ואז גם ביצעו איזון לשני הגלגלים הקדמיים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אוקיי, וזה הגיוני שהבעיה תהיה בלאי של כל הצירייה בהתחשב שהרכב עבר טסט לפני שלושה חודשים?

והאם אפשרי שיש בלאי רק בצד אחד ואז ניתן לחסוך קצת כסף בהחלפה?

פורסם

הבעיה בציריות...טסט לא יעלה על זה וטסט זה גם לא ממש אינדיקציה אמיתית תמיד לתקינות מוחלטת של הרכב. אפשר לבדוק אם רק בציריה אחת קיים חופש או בשניהם אבל עדיף כבר להחליף את שניהם כי רוב הסיכויים שבשניהם יהיה חופש וגם אם לא אז בזו שאין את החופש יתפתח החופש בהמשך. עלות ציריה משופצת כ 300 שח. עבודה עוד בערך 300 שח רק תבדוק עה מצב שמן הגיר אם תקין והוחלף לא מזמן אז שישימו אותו בכלי נקי ויחזירו כדי שלא תשלם עוד כסף.

פורסם

יש סיכוי שמשקולת עפה מהג'נט או שהגלגל קיבל מכה מדרכה / בור וכו' והג'נט טיפלה התכופף.

אני הייתי קודם ניגש לפנצריה לבדיקת איזון גלגלים, הם בודקים איזון על המכונה לכל אחד מהגלגלים ומאזנים מחדש אם צריך (יש לשים לב שהמודד על 0 וירוק), יכול לעלות בין 20 ל40 לגלגל, אם יש לך פנצריה קבועה ומכיר אותך אולי יהיה לך מחיר טוב.

אם לא עזר אז להמשיך להצעות האחרות שהציעו.

פורסם
הוא טוען שהבעיה מופיעה רק בלחיצה על הגז כך שאין שום קשר לצמיגים לא מאוזנים אלא לחופש בקרדני הציריות.

אכן רק בלחיצה על הגז, אבל לא קורה במהירות נמוכה.

הכוונה בקרדני הציריות היא למה שקוראים גם פעמונים? או לשחיקה כללית לדעתך?

×
×
  • תוכן חדש...