Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחינם - ישן נטוש לפני טסט וטיפולים או לקנות - ב10K במצב סביר


avimorde
שימו לב! השרשור הזה בן 1695 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום. מה אתם הייתם עושים? לצורך נסיעות של 10-15KM ביום, באפשרותכם לקבל בחינם מהמשפחה טויוטה קורולה ישנה משנת 2002 לא בשימוש לפני טסט וטיפולים, ולהחזיר אותה לחיים. או, למצוא רכב צעיר יותר במצב טוב בעלות של כ10K שיעשה גם את העבודה.

 

במבט ראשון רכב בחינם גם אחרי טסט וטיפולים יעלה יותר זול מרכב ב10K, אבל מצד שני הרכב ישן, לא הכי נוח או מאובזר + סבירות גבוהה לבעיות זקנה. שאלה מעניינת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי ב10K אתה תשיג רכב חדיש, נוח, מאובזר, עם סבירות אפסית לתקלות?

רכבים בתקציב 10K ככה או ככה ידרשו ממך ישור קו. עדיף לקחת את "הגרוטאה" החינמית וליישר לה קו מאשר לשלם כסף על הגרוטאה וליישר לה קו.

 

מה שכן, בשביל לסוע למקולט בסוף הרחוב ולחזור (זה כנראה מה שאתה נוסע ב10-15 קילומטר ביום) לא הייתי מתאמץ יותר מידי לחפש אבזור ונוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תלוי במצב של הרכב הישן. אם הוא לא בשימוש חודש בלי סיבה טובה במיוחד אז אולי. אם הוא לא בשימוש שנתיים והוא ננטש בגלל תקלה שהיה יקר מדי לתקן - לא הייתי נוגע.

 

במצב שוק הרכב היום אפשר למצוא רכבים ב-10k (בעיקר ידניים, אבל לא רק), במצב סביר לגמרי שלא ידרשו ישור קו מהותי ויוכלו להמשיך לשמש כמה שנים בעלויות סבירות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי שוקל לעשות גט טקסי, ביטוחים, דלק, טיפולים טסט- תעשה טוב את החשבון

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב יחסית שמור ועבר עד היום טיפולים בזמן נפילה כנראה לא תהיה כאן,במיוחד אם אתה מכיר מקרוב את הרכב/אילו שנהגו עליו.

ב 10K בחוץ רוב מה שתראה דומה יותר לעגלות סופר/פחנועים מאשר לרכב טוב ואם אלו ברירות המחדל ואתה לא יכול להסתדר ללא רכב אז לא חושב שהאופציה רעה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-10k תוכל למצוא 206+ וקליאו דור 3 ידניות מתחילת העשור (11-12). אחת כזו שעברה תחזוקה סבירה תוכל להיות רכב סביר לכמה שנים. לא מדהים, לא מעולה משום בחינה אבל נוסע באמינות סבירה ועלויות סבירות.

 

מצד שני, רכב מ-2002 שלא נסע כבר זמן מסויים (וכנראה הושבת מסיבה טובה) ועוד צריך להשקיע כדי להעביר טסט - נראה לי פחות מציאה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור מה עם הקורולה פשוט הפסיקו לסוע בה והיא לא נמכרה או שיש לה תקלה יקרה לתיקון.

בכל מקרה מניח שצמיגים ומצבר צריך להחליף שזה כבר מתקרב ל2000 ש"ח. לא שברכב בן 4 שנים לא יצתרך להחליף מצבר וצמיגים אבל תבין רק מאיפה זה מתחיל.

אם המנוע או הגיר גמורים אז מדובר בהשקעה 5-6K שח. שוב בהנחה שהוא מושבת עקב תקלה יקרה לתיקון נראה נשמע שעלויות ההשקעה בו מתקרבות לעלות קניית רכב חדש יותר (גם בו פה ושם יצרך הוצאות תחזוקה )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדברי הבעלים של הרכב הוא במצב בסדר גמור "צריך לעשות לו רק טסט ולנסוע". בכל זאת הרכב עמד לפחות שנתיים - שלוש ולא טופל לאחרונה. אם הכל תקין, כמה צריך לעלות ריענון כזה לרכב? מלבד צמיגים ומצבר. ואשמח לפירוט קטן לגבי חוב למשרד התחבורה במידה ולא הוקפא הרישיון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם עמד שנתיים-שלוש ולא שולמו אגרות וותר על התענוג-זה סוג של הימור (רק האגרות סד"ג של 1600-2400 ש"ח).

האם הרכב יעבור טסט מכה ראשונה ? אם היינו חברי פורום נביאים היינו יודעים בוודאות אבל,תהיה מוכן ללפחות החלפת 4 צמיגים (פסילה אפשרית בטסט,מגבים (עלות שולית) ומצבר (אינו קשור לטסט אבל סביר להניח שהרכב לא יניע אם לא נותקו הכבלים)- כפי שנכתב עוד 2000 ש"ח.

כך,שללא ליקויים את הולך להוציא 3600-4400 ש"ח ואם יתברר שיש ליקוי רציני במנוע או בגיר העסקה הזו היא כבר הפסד.

כתבו לך שאפשר לקנות 206+ משנתון 2011 במחיר הזה- אם תחליט שאתה הולך על זה,בדוק בהיסטורית הרכב מתי הוחלפה רצועת התזמון ואם אין תיעוד,החלף במיידי (יש כאן מס' שרשורים על תלונות שרצועות נקרעו וכתוצאה מכך,הבעלים נדרש לשיפוץ ראש מנוע).

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע, גם אם צריך לשלם שנתיים - שלוש של אגרות, לעבור טסט, להחליף צמיגים, לעשות טיפול, מצבר כל זה לא יגיע ל10,000 ש"ח וזה ישור קו רציני.

הייתי גורר את הרכב למוסך בודק מנוע וגיר ועל סמך זה מחליט.

עוברת אצלי קורולה 2002 במשפחה והיא כבר הגיע ל380,000 קילומטר ללא שום תיקן אסטרונומי. ככה שמדובר ברכב יחסית אמין.

אני בספק שפותח הנושא ימצא רכב 2011+ עם ישור קו מלא וחף מבעיות ב10,000 ש"ח.

 

לדעתי במידה ואין לרכב תקלה משביתה כלשהי שבגללה הוא עומד, לקחת רכב יחסית אמין, להשקיע חצי מהתקציב בישור קו זאת אופציה עדיפה בהרבה מאשר לקנות חתול צרפתי בשק (ואני אומר את זה בתור בעל 2 רכבים צרפתיים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנתיים -שלוש חוץ מ ה 4400 שהערכתי קודם- טיפול של מסנן שמן,שמן,מסנן אוויר ואולי גם מסנן דלק יכול להגיע לעוד 500-600 ש"ח ועם בלמים מעבר ל 5K זה להשמיש את הרכב שזה בערך מחיר של אחת כזו בדיוק בחוץ- מה המציאה כאן רק אתה יודע ..

אם כבר קונים רכב כזה ישן,עדיף לקנות אחד שנסע ולא עמד ולך תדע איזה בלאי מחכה (תושבות/גומיות/רצועות שהתייבשו) שייגמר מעבר ל 5K וזה בלי טיימינג (אם יש).

אם מחפשים משפחתית ב 10K אתה קונה ואולי גם נשאר עודף מיצובישי לנסר או 2008/B3 שזה כבר 6 שנתונים מתקדם (גם כאן יהיה בלאי אבל כנראה פחות מרכב שעמד הרבה זמן)-נכון שהיא אולי פחות חסכונית מהקורולה אבל,10-15 ק"מ ליום נסיעה זה הפרש זניח בהוצאות הדלק.

אם לא צריך משפחתית ואפשר להסתפק בסופר מיני/מיני אז הציעו קודם הצעות עדיפות לרכבים בני 8 כנראה הבלאי שלהם יהיה נמוך בהרבה מהטויוטה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגיד שבכל מקרה אתה משקיע 10K. במקרה הראשון, יש לך מידע על הרכב (מקור משפחתי), שילמת חובות, עשית יישור קו רציני, קנית עץ ריח ויש לך קורולה.

במקרה השני אתה משקיע סכום זהה לפני יישור קו, ויש לך רכב אנונימי, שהתחיל את החיים שלו בתור רכב זול ונמצא כעת לפני גריטה.

במקרה הראשון יש לך קורולה על הכביש תוך שבוע, בשני אתה מתחיל לנבור במרתפי הלוחות ולהתרוצץ ברחבי המזה"ת באוטובוסים ממכון בדיקה לסוחר נבלות וחזור חלילה.

כל אחד והחשבון שלו - אני יודע מה המסקנה שלי.

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשקיע ברכב את ישור קו ותתחיל לנסוע בו זה עדיין ישתלם לך ותגלה שזה רכב אמין מאוד.

 

אישית הייתי שמח לקבל רכב כזה בדיוק .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1695 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...