Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא זכור שהחרדים הפכו ניידות, שרפו רכבים ועשו כזה טרור בארץ

נכון לא בכל הארץ רק בי-ם , אבל זה משנה משהו ?

זה לא תקין וזה לא תקין אם אני או אתה היינו עושים משהו כזה זה מעצר עם תיק פלילי אבל יש יוצאים מן הכלל וזה בכלל לא תקין.

פורסם

כולם צריכים לסוע.

מי שעומד באמצע הכביש הוא מתאבד ושיבושם לו.

המשטרה לא תעצור מאות אלפי נהגים בגין דריסת מתאבדים.

 

וברצינות?

חיות אדם.

לא הייתי משאיר את האוטו עשירית שניה לבד.

עומר :-)

פורסם

אני עייף ורותח מעצבים !

 

אתמול אני יוצא לדייט שחיכיתי לו בקוצר רוח, הגעתי איך שהוא לראשון לציון, הבת זוג תקועה 500 מטר ליד הבית ללא יכולת להסתובב או להשאיר את האוטו.

 

אני מחכה לה שעה בתקווה משותפת שמשהו ישתנה עד שהתייאשנו וחזרתי הביתה. הפקק שלה השתחרר כעבור עוד שעה בערך.

 

 

ומה אז.. נתקעתי באיילון (פשוט עומד עם רכב דומם), וגם בכניסה לאשדוד. כמה שעות טובות.....

 

בקיצור היה אחלה דייט, בטלפון חחח

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

הם הוכיחו ב"הפגנה" הזאת שהם בדיוק מתנהגים כמו הסופרלטיבים הגרועים ביותר שנאמרו עליהם,וזה לא קבוצה אחת או שתיים ,הגועל נפש היה בכל הארץ.

פורסם

אני סקרן איזה תגבורת הם קיבלו מכל מיני משועממים שניצלו את ההזדמנות כדי להתפרע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עם לחרדים מותר (גם אלו שנעצרים משוחררים אחרי כמה שעות בלי שום תלונה) אז לכולם מותר לא ?

זה האבסורד במדינה שלנו שבסופו של יום תמיד אזרח שומר חוק הוא זה שאוכל אותה .

 

לא מסכים עם הפגנות החרגים, אבל שם המשטרה נוהגת ביד ברזל. עשרות פצועים, שימוש בציוד לפינוי הפגנות, מכתזיו"ת וכו'. - וזה כאשר ההפגנות שלהם הרבה פחות אלימות מהפגנות האתיופים.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

פשוט טירוף ואין משטרה - נעלמו

קצת ממראות הטירוף מקבוצות רכבים שקיבלתי בזמן שהייתי תקועhttp://cloud.tapatalk.com/s/5d1c47bc66ef3/VID-20190703-WA0002.mp4http://cloud.tapatalk.com/s/5d1c47d0ef5a9/VID-20190703-WA0003.mp4http://cloud.tapatalk.com/s/5d1c47e39197f/VID-20190702-WA0039.mp4http://cloud.tapatalk.com/s/5d1c47e4959e2/VID-20190702-WA0025.mp4http://cloud.tapatalk.com/s/5d1c4825cbab8/VID-20190702-WA0022.mp4

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם
פשוט טירוף ואין משטרה - נעלמו

קצת ממראות הטירוף מקבוצות רכבים שקיבלתי בזמן שהייתי תקועhttp://cloud.tapatalk.com/s/5d1c47bc66ef3/VID-20190703-WA0002.mp4http://cloud.tapatalk.com/s/5d1c47d0ef5a9/VID-20190703-WA0003.mp4http://cloud.tapatalk.com/s/5d1c47e39197f/VID-20190702-WA0039.mp4http://cloud.tapatalk.com/s/5d1c47e4959e2/VID-20190702-WA0025.mp4http://cloud.tapatalk.com/s/5d1c4825cbab8/VID-20190702-WA0022.mp4

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

 

אני בהלם. לא יאומן.

פורסם
עם לחרדים מותר (גם אלו שנעצרים משוחררים אחרי כמה שעות בלי שום תלונה) אז לכולם מותר לא ?

זה האבסורד במדינה שלנו שבסופו של יום תמיד אזרח שומר חוק הוא זה שאוכל אותה .

 

לשם מה זה נחוץ? עברת בפייסבוק של יאיר לפיד והחלטת גם אתה להתנגח בחרדים?

תיקרא קצת על חסימות כבישים, ותגלה שכולם סוגרים כבישים. חרדים, דתיים, חילונים, חכ"ים, ועדי עובדים, נכים...

והסגירות שמתבצעות בשנים האחרונות הן תולדה של מחאות הנכים, שסגרו כבישים בסדרי גודל שלא היו בארץ.

בזמנו ישבו אנשים ועודדו אותם, הממשלה לא עשתה כלום, ולהלן התוצאה.

פורסם (נערך)
אני בהלם. לא יאומן.

נותנים להם להפגין שוב היום

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5542360,00.html

 

מדינת פח ומשטרה פח אשפה.

בארה"ב היו יורים בכל מי גורם לאנרכיה ומתנהג כך.

נכון המחאה שלם צודקת אבל אנרכיה זה מוגזם.

הבחור ששרפו לו את הסקודה סופרב החדשה בעזריאלי לא יקבל כסף מחברת הביטוח כי רוב החברות בפוליסה כותבות שזה לא מכוסה.

את מי הוא יתבע? זה לא אירוע טרור ולכן לא יקבל ביטוח מהמדינה.

 

מדינת זבל שמאשרים להתנהג כך אפילו שיש לי סימפטיה ומבין את המחאה כאן יש גבול.

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הסגירות שמתבצעות בשנים האחרונות הן תולדה של מחאות הנכים, שסגרו כבישים בסדרי גודל שלא היו בארץ.

בזמנו ישבו אנשים ועודדו אותם, הממשלה לא עשתה כלום, ולהלן התוצאה.

סגירות כבישים זה בסוף לטובת הממשלה. זה מסיט את האצבע המאשימה של הציבור מהממשלה, שההפגנה תמיד נגדה, כלפי המפגינים עצמם. כשמאות אלפי אנשים תקועים במכוניות ולא מצליחים להגיע הביתה, אין להפגנה סיכוי לקבל חיזוק חיובי מהציבור.

הפעם זה בסך הכל יצא משליטה וחוץ מפקקים קיבלנו גם אלימות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בשביל שתבינו כמה כולכם טועים, תבדקו בגוגל ואדי סאליב.

 

אבל, השרשור בפורום כללי ולכן כל הדיון מעבר לחסימות הכבישים עצמן לא רלוונטי.

 

ננעל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...