Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני תקוע בכביש 2 לכיוון נתניה קילומטרים ספורים לפני כניסה לעיר. אני שוקל להשאיר את הרכב בצד על השול וללכת הביתה ברגל ובבוקר לחזור ולקחת אותו. לדעתכם אקבל דו"ח ?

פורסם

לא הייתי מעיז לעשות זאת. סיכוי טוב שתמצא את הרכב שרוף או מפורק.

 

ההפגנות האלה הופכות אלימות מדקה לדקה והמשטרה נעלמה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא בטוח שהביטוח מכסה נקי מהומות. בדקתי את הפוליסה של אחת החברות הגדולות ונזקי מהומות מוחרגים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ההפגנה 3 ק"מ ממני ויש פה הרבה שוטרים, כך שאני לא חושש שיקרה משהו לרכב, אלא מגרירה או מדו"ח, אבל נראה שהתנועה לא תזוז עוד שעות ארוכות, לכן חשבתי לחתוך הביתה עד הבוקר ולחזור מוקדם לקחת את הרכב.

פורסם

אני פשוט לא מצליח להבין את הקונספט של הפגנות בהם הורסים רכוש אישי של האחר? איך זה עוזר למטרה?.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אני פשוט לא מצליח להבין את הקונספט של הפגנות בהם הורסים רכוש אישי של האחר? איך זה עוזר למטרה?.

 

05175dd505a19e866718bacea771fc92620c50.jpg

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

גם אני תקוע בדיוק באותו מקום, משעה 17:30 עד עכשיו 23:30.

 

6 שעות ולא התקדמתי בכלל. כמובן שלא משאיר את הרכב ולא ממליץ לך להשאיר.

 

 

פורסם
אני פשוט לא מצליח להבין את הקונספט של הפגנות בהם הורסים רכוש אישי של האחר? איך זה עוזר למטרה?.

הפגנה כזו שהופכת לאלימה ולהרס רכוש של אזרחים תמימים - משיגה בדיוק את ההפך, הם פשוט עדיין לא הבינו את זה...

 

חבל מאוד. אני בטוח שליבם של רבים מאזרחי ישראל נמצא ביחד עם ליבם של יוצאי אתיופיה ואני בטוח שרבים מבינים את זעקתם - רק חבל שהמחאה הפכה לאלימה ובכך הם מאבדים את כל ה"נקודות" וה"קולות" שהיו יכולים לגייס לטובתם.

לפי דעתי, המחאה הזו של יוצאי אתיופיה תגרום להם נזק תדמיתי שיקח שנים רבות לשקם אותו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ניצלתי בעור שיני. יצאתי ממודיעין לכיוון בית שמש, לחלוטין מנותק מהחדשות, כהרגלי.

כשאני מתחיל להתקדם בכביש 38, אני חוזה ממספיק רחוק בזוועה, ובהברקה של נס אני בורח לכיוון צובה, הסטף, מבשרת, עין כרם וכו...

סיבוב של שעה וחצי. אז נכון שמוזר לתאר דרך של 20 דק שהופכת לשעה וחצי במילה כמו "ניצלתי", אבל הסיפורים של שאר החברים בשרשור מכניסים לפרופורציה.

לפחות מצאתי כמה כבישים נחמדים באיזור :roll:

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
פורסם

נסעתי היום מקריית גת לחולון.

טעות שהחלטתי לנסוע דרך כביש 40.

מגיע לקסטינה, שוטרים מחזירים לאחור.

חוזר לצומת פלוגות, גם נהיה חסום.

משם נסעתי לקיבוץ גת ויצאתי דרך הכביש שמוביל לאיזור התעשייה של קריית גת.

משם עליתי על כביש 6 - וכל זה לקח 3 שעות.

חזור נסעתי ישירות דרך כביש 6.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

עם לחרדים מותר (גם אלו שנעצרים משוחררים אחרי כמה שעות בלי שום תלונה) אז לכולם מותר לא ?

זה האבסורד במדינה שלנו שבסופו של יום תמיד אזרח שומר חוק הוא זה שאוכל אותה .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...