Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אנחנו מחפשים רכב 7 מקומות, נתקלתי בגראנד סניק שנת 2008

הרב נראה די שמור עם 128K ק"מ שזה מה שיש לי כרגע ברכב שלי שהוא שנת 2013.

 

אשמח לשמוע חוות דעת ממי שמכיר את הרכב, בעיקר מבחינת אמינות?

צריכת דלק? זריזיות? מרווח?

 

המחיר די נמוך השאלה אם אני לא אבזבז את כספי וזמני במוסכים אחרי כן?

 

וסתם שאלה כללית, מה לדעתם יותר משפיע על עייפות החומר? השנים או הקילומטראז'?

כי אם זה בעיקר בק"מ בעצם הרכב שלי שחדש ב5 שנים ממנו בעצם זקן כמעט כמוהו מה דעתכם בנושא?

אשמח לעזרה.

תודה רבה

פורסם

גם הזמן וגם הקילומטראז' משפיעים.

הדגם 2008 עם אמינות לא גבוהה של גיר ( זה עדיין AL4 הידוע ). ומערכת חשמל.

גרנד סניק מומלצת מ 2011 ( הדגם החדש ).

אבל מן הסתם המחיר יהיה אחר.

תלוי בך, אם אין מבחינתך בעיה להוציא מדי פעם כמה אלפים לתיקונים ויש זמן פנוי לבלות במוסכים, ויש מוסך מכונאות כללי שמתמחה ברכבי רנו - אולי אפשר ללכת לכיוון הזה.

הרכב נוח, מרווח, בטיחותי לזמנו ועם צריכת דלק 1:9 ( במקרה הטוב ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

התקציב לא כל כך מוגדר,אם אצתרך להוסיף כסף על הרכב שלי כרגע אני לא חושב שזה יהיה אפשרי היום,

אז אפשר לומר שהתקציב הוא במחיר הרכב הקיים דהיינו סיד סטיישן 2013

פורסם

אם במקום סיד 2013 תוכל למצוא גרנד סניק 2011-2012 באותו המחיר, ואין ברירה, חייב רכב 7 מקומות, לך על זה.

תקבל מנוע 2000 כמו בקשקאי וגיר רציף כמו בניסאן ( הוא לא חף מתקלות, אבל לא ברמה של AL4 ).

כמובן, 3-4 שנים הפרש מול 2008 משמעותיים מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הAL4 גיר מיושן ועצל, אבל מבחינת אמינות הוא עדיף לדעתי, הוא די זול לתיקון והבעיה הנפוצה בו, השסתומים, די מוכרת ועולה פחות מ2000 ש"ח לתיקון, רציף או רובוטי הרבה יותר יקרים לאחזקה.

×
×
  • תוכן חדש...