Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

שאלתי:

1 . מה ההבדל בין דגמים texas / Arizona/ luxury

2. מה צריכת דלק (חלק אומרים 1:9 וחלק 1:5 )

3 .מה לבדוק לפני קניה

4. כמה לגיטימי להוריד ממחירון בהתחשב שהדגם לא קל למכירה ............

 

תודה לכולם

פורסם

מתוך כול השאלות, יכול לענות על מס' 2:

 

אבא שלי עם רגל כבדה עשה בנסיעה בינעירונית 1 ל-8.5. עם נהיגה רגועה מאמין שאפשר 1 ל-10. בעיר לא חושב שתצליח יותר מ- 1 ל-6.

הרכב שתיין אבל אין לצפות משהו אחר ממנוע V6 עם גיר 4 הילוכים.

במידה ואתה נוסע הרבה, אני יכול להעיד לך שהרכב נוסע יפה ונטול בעיות עם מערכת גפ"מ.

פורסם

במשך 4 שנים הייתה לי אריזונה שנת 2008

אני הייתי ממליץ למי שקונה את הרכב הזה להתקין מערכת גז. אני התקנתי ברגע שקניתי ונהניתי מכל רגע..

האוטו שותה דלק חופשי.. 1 ל 5 בעיר זה אמתי לגמרי ולא קלישאה... ברגע שיש גז הצריכה אותו הדבר אבל הגז יותר זול אז יוצא כאילו שהאוטו שותה 1 ל 10 אז שווה למי שנוסע הרבה..

4 שנים נסעתי על גז ולא הייתה לי שום בעיה.. למרות שהרבה אנשים הפחידו אותי לפני ואני שמח שלא הקשבתי

 

לפני קנייה לבדוק טוב טוב את הגיר והמנוע... שאר הדברים אפשר להסתדר, להתקזז במחיר וכו' אבל לקחת בחשבון שבגלל שזה ג'יפ החלפים טיפה יותר יקרים מרכב קטן.

אני לא עושה הכללות כמובן אבל בדרך כלל רכב כזה שנכנס למוסך ישר מחפשים לעשות עליו כסף.

 

לגבי המחיר.. הרכב הזה בדרך כלל לא נמכר קרוב למחירון אלא מתחת בכמה אלפים טובים

חשוב לציין שהרכב מעולה ולא מוערך כראוי בעיקר בגלל צריכת הדלק הגבוהה שלו

×
×
  • תוכן חדש...