Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה ההבדל בין ביטול השתתפות עצמית לביטוח השתתפות עצמית?
בביטול השתתפות עצמית את מבטל את ההשתתפות העצמית שיש לך בחברת ההשכרה.

בביטוח השתתפות עצמית אתה עושה ביטוח על החלק של ההשתתפות העצמית בהשכרת הרכב ואז אם יש נזק או שריטה מחייבים אותך ואתה פונה לחברת הביטוח להחזר.

בנוסף אם עשית ביטול השתתפות עצמית לא תופסים לך אשראי בגובה ההשתתפות העצמית.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

פורסם

ביטול השתתפות עצמית אומר שבכל נזק שקורה לרכב חברת ההשכרה לא תחייב אותך בשקל(כמובן בגבולות החוזה, אם תנהג איתו שיכור ומסומם בשטח אז פחות).

 

החזר זה אומר שבמידה ונגרם נזק אתה משלם עליו לחברת ההשכרה ומקבל החזר מחברת ביטוח בישראל.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

כך שתמיד עדיף לעשות ביטול השתתפות עצמית ולא ביטוח.

אויס למשל מציעה את הביטול בתוספת מאוד קטנה.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

פורסם

בסיקסט אתה יכול להזמין את הביטול השתתפות עצמית באתר כבר - באוויס רק בתחנת ההשכרה, בכל מקרה שתיהן מציעות את השירות הנ״ל.

 

אם דגם הרכב לא היה קריטי לך להזמין דרך ואוצ׳ר של אוויס ישראל או סיקסט ישראל יכלול את הביטול השתתפות העצמית ברוב המקרים(בחלק שלא, ינסו למכור לך החזר - תבדוק מה מוכרים לך) ויעלה משמעותית פחות, לא חושב שזה יהיה קל עם דגם ספציפי או הזמנה מיוחדת.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

כשאתה מחפש באתרים או בסוכנויות בחו"ל אז הביטול נקרא זירו אקסס

עוד נושא חשוב שנכנס לאחרונה זה שבכל מקרה של נזק שידוע לך אתה חייב להודיע למשטרה ולחברת ההשכרה. אז אל תשכח כשלוקחים את הרכב לרשום לעצמך את הטלפון של המשטרה ושל חברת ההשכרה.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

פורסם (נערך)

נושא הדיווח למשטרה אינו חדש, קשור לחוק המקומי.

 

לכיסויים השונים שמות שונים במקומות שונים. מכל מקום excess זו ההשתתפות העצמית. גם הרכישה של כיסוי אחד כולל או פריטה שלו לכמה כיסויים היא עניין מקומי. עד כמה שאני זוכר בגרמניה זה מכונס לכיסוי אחד, אבל צריך לוודא פרטנית בחברה בה אתה שוכר ואפילו להתקשר לתחנת ההשכרה הרלוונטית מראש. באיסלנד, למשל, זה היה מפורק לאיזה 4 או 5 כיסיים נפרדים.

 

לגבי בחירת הרכב - יש קטגוריות בהן יש דגם אחד מובטח, ואז אתה יכול להזמין בשקט דרך הנציגות הישראלית. גם את זה אפשר לברר מול הנציגות בתחנת ההשכרה טלפונית (או במייל)

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
https://www.avis.de/rund-um-avis/mietwagen/avisselectseries

 

הגעתי לדף הזה. נראה שאני עומד בדרישות השכרת גולף R.

 

למישהו יש מושג איך אני מתקדם מכאן?

 

האם אוויס ישראל יוכלו לעזור לי או שאין ביניהם קשר?

שים לב שהצי של אוויס Select כולל הרבה יותר רכבים ממה שמופיע בלינק ששלחת (כולל סדרה 4 קבריולה, מבחר של פורשה וכו׳). למעשה אני לא בטוח שהגולף R עדיין קיימת שם. עשית חיפוש לתאריכים שאתה צריך?

לגבי אוויס ישראל, נדמה לי שבטלפון הם יוכלו לעזור לך עם הרכבים האלא. אונליין הם לא מופיעים באתר הישראלי.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...