Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מישהו יודע איך מחפשים ב-sixt ו-avis על פי סוג רכב שאני רוצה ?

 

ואם לא ניתן אז באיזה מקומות בדר"כ יש רכבים שווים? מצאתי רק בשדה תעופה

תבדוק ישירות באתר של סיקסט ואוויס (העולמי לא הישראלי). לסיקסט יש רכבים מובטחים מסומנים ב״ guaranteed model” ולאויס יש רכבי Select שגם הם מובטחים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אגב - אשמח לשמוע גם על השכרת רכבים מעניינים בוורשה - אם יש משהו מעניין במחיר טוב אני אשמח לשמוע

דווקא שם המבחר פחות מעניין. לסיקסט למשל אין שום רכבים מובטחים בצי שלהם בפולין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
אגב - אשמח לשמוע גם על השכרת רכבים מעניינים בוורשה - אם יש משהו מעניין במחיר טוב אני אשמח לשמוע

 

בסניפים הגדולים של גרמניה כמו שאמרו פה יש רכבים לרוב יותר מעניינים מוורשה.

 

גם בגרמניה את הרכבים המעניינים באמת תמצא בשדה תעופה או בתחנה המרכזית בעיר - לדוגמא אני טסתי לגרמניה לשדה תעופה נידח(Hahn) והיה מבחר דל ממש איפה שהזמנתי(AVIS), אז הזמנתי גולף או דומה וקיבלתי CX5 ידני - שעליתי לחניון רכבים של AVIS היה להם בערך 7 רכבים זמינים בכל הסניף.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
בלי להתייחס לנושא הבחירות שלא קשור כלל לעסק.

 

כן, בארץ יש איזורים שלא נחמדים הנהגים(וכן, גם אני מאמץ סגנון נהיגה אסרטיבי יותר בחלק מהפעמים) אבל אירופה כיבשת היא לא דוגמא.

 

 

תקפוץ מעבר לגבול לאוסטריה החביבה, הנהגים שמה טרללה על כל הראש ולדעתי ממה שחוויתי גרועים יותר מרוב הישראלים על הכביש.

 

שלא נדבר על דרום איטליה או רומניה.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

אוסטריה? דווקא שם זה עוד סבבה... איטליה זה השוס.

פורסם

דובר על זה שבגרמניה אפשר למצוא את הרכבים המענינים בשדות התעופה. באוויס מינכן הפקידה יושבת כשמאחוריה פוסטר ענק של פורשה והדרך לחניה של הרכב מלאה במכוניות מענינות להשכרה.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

פורסם

לגבי מי ששאל על מנוע חיפוש להשכרת רכבים.

 

ומה תשווה ?

המחיר הבסיסי של השכרת רכב לא מעיד על המחיר הסופי.

יש חברות שיש להם צי רכב חדש ויש כאלה שיתנו לך רכב משומש טוב טוב. יש חברות שיש להם ביטול השתתפות עצמית ויש כאלה שיש להן ביטוח השתתפות עצמית. ויש חברות שבהחזרת הרכב יעבירו אותך טסט שנתי ועל כל שריטה יחייבו 200 יורו ויש כאלה שלא עושות עניין.

ממליץ לך לקחת מחברה בינלאומית ידועה ולעשות את העסקה בישראל כך שאם יש בעיה תוכל לגרור אותם לבית המשפט בארץ.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

פורסם

אני לא בטוח שאוויס הישראלית מוציאה וואוצ׳רים על רכבים מיוחדים.

תבחר את שדה התעופה והתאריכים שאתה רוצה באתר של החברה העולמית ותזמין מהם, תוודא רק ביטול השתתפות עצמית/החזר דרך ביטוח מהארץ שתעשה בעצמך.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019


×
×
  • תוכן חדש...