Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי במאזדה 3 2009, מספר שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

למי שנתקל, בימים האחרונים התחבטתי בשאלה האם להחזיר רכב ליסינג לטובת רכב פרטי .

 

ההחלטה הסופית התקבלה ורכשתי לי בסוף רכב זול שמצא חן בעיני. מאזדה 3 2009 "צורה ישנה" ספורט קומפורט האצ'בק.

 

אני יודע שזה רכב ישן, בטח לעומת רכב 2018 שהחזרתי אך אני סבור שהרכב ישרת אותי היטב בכל 5000 הק"מ שאני עושה בשנה :D

 

הרכב לכשעצמו שמור מעולה, עם 98000 ק"מ על השעון, בצבע שחור וללא שום תאונות .קיים ספר טיפולים מלא.

 

 

חיפשתי קצת מידע באינטרנט ובפורום ולא מצאתי תשובה לשאלה, מה ההבדל בין comfort לsport comfort? בגרסת ההאצ'בק (שוב, צורה ישנה).

 

בנוסף, יש רעש כמו של קפיץ של מזרן כשאני עולה על במפרים או על כביש מאוד משובש. מה זה יכול להיות לדעתכם?

 

 

אם זה מעניין מישהו, תמונות יועלו בהמשך.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

רעש במהמורות זה מתלים בלויים, חפש קודם גומיות סדוקות מהמשולשים, כריות בולם או מוטות קישור לפני שאתה מספיד את הבולם עצמו. במידה והכל נראה תקין חפש גם נזילות מהבולם

פורסם

תודה רבה על המענה, כשהרכב יהיה על ליפט יהיה כבר יותר נוח לראות, ואדאג לכך שלא ינסו לתחמן אותי.

 

כשיהיה לי זמן אקפוץ למוסך.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

מחליפים שמן גיר באוטו הזה בכלל?

 

כי אם כבר הזכרת את זה, חסר קצת ואני רוצה להוסיף בלאו הכי.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

סליחה על השאלה - מאיפה אתה יודע שחסר שמן? שהרי לא אמור להיות מדיד.

לעצם החלפת השמן - ישנם חילוקי דעות גם במוסכים וגם בפורום.

השמרנים אומרים לבצע החלפה חלקית (חפש שירשורים בנושא בפורום), ולאחר כחודש וחצי עוד החלפה חלקית.

השמרנים יותר אומרים "עובד? לא נוגעים" - כי יש סיכון לביצוע החלפה שגויה או שההחלפה עצמה עשויה "לעורר" בעיות. (מנסיון אישי שלי לפני המון שנים, החלפה בגיר ידני של פיאט גרמה להשבתת הגיר קומפלט).

יחד עם זאת, ואני אומר, וזו דעתי האישית בלבד (האחריות על מי שמבצע) - בקילומטראז' הזה - להחליף (לפי הפרוטוקול החלפות חלקיות כאמור). כי רוב הסיכויים שהנוזל עשה את שלו והוא בלוי. בהחלפה אתה תראה את הצבע - אם הוא חום כהה/שחור - זה סימן שהשמן הזה עשה את שלו.

תשים לב שיחליפו גם את המסנן (דורש פירוק אגן) !!! מסנן מקורי בלבד!!!, וחובה להשתמש בשמן המומלץ ע"י היצרן - אך ורק בשמן זה. למיטב ידיעתי שמו M-V - תבדוק אם זה אכן זה.

פורסם
סליחה על השאלה - מאיפה אתה יודע שחסר שמן? שהרי לא אמור להיות מדיד.

 

יש מדיד, והוא מראה שחסר מעט.

 

אם זה לא מסובך מדי אחליף, מה כבר יכול להיות, מקסימום שיפוץ גיר :)

 

בכל מקרה, אתייעץ עם המכונאי שלי לפני כל פעולה.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
×
×
  • תוכן חדש...