Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר 2019


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

המחיר של הזואי ירד ל-125 אלף.

 

מה זה מגאן סדאן שהוא לא הסטיישן ולא GRAND COUPE ?SW=89 / Sedan=11 ZEN SRF=17 / EXECUTIVE=6 / INTENSE=5 100 MEGANE

 

זאת מגאן סדאן עם מערכות בטיחות מקוריות והמנוע 1.3 החדש.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
למה כואב, לפחות האלפא מכרה לא רע החודש.

 

כואב כי יש פה יבואן די "בסדר" שמחזיק לא מעט מותגים, מערך לוגיסטי ישיר ועקיף והוא מוכר שום כלום בריבוע. מזלו שיש לו את סובארו, שלא באמת קשורה בשום צורה לFCA, כי אחרת גם השום כלום הזה היה נחתך בלמעלה מ50%...

לגבי אלפא, זה אולי לא רע במונחים של מכירות עבר של המותג בארץ אבל אבסולוטית זה מצחיק. אפס ג'וליה וסטלביו "רגילות"?:|

פורסם

מה היית מצפה שהוא ימכור? איזה רכבים אטרקטיביים יש ל-FCA להציע היום (מעבר לאלפא) במחירים סבירים?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
המחיר של הזואי ירד ל-125 אלף.זאת מגאן סדאן עם מערכות בטיחות מקוריות והמנוע 1.3 החדש.
בספירה צריך להכניס אותה ל GRAND COUPE כי היא GRAND COUPE ..https://www.renault.co.il/cars/grand-coupe/index.html
פורסם
כואב כי יש פה יבואן די "בסדר" שמחזיק לא מעט מותגים, מערך לוגיסטי ישיר ועקיף והוא מוכר שום כלום בריבוע. מזלו שיש לו את סובארו, שלא באמת קשורה בשום צורה לFCA, כי אחרת גם השום כלום הזה היה נחתך בלמעלה מ50%...

לגבי אלפא, זה אולי לא רע במונחים של מכירות עבר של המותג בארץ אבל אבסולוטית זה מצחיק. אפס ג'וליה וסטלביו "רגילות"?:|

 

אין גוליה וסטלביו חדשות בארץ כלומר אין במלאי ורק במרץ יהיה, נשאר המון מלאי של גוליה וסטלביו שרשומות יד 1 0 קמ וסמלת עושים הכל בשביל למכור אותם, בקיצור מי שרוצה גוליה או סטלביו במכירים שלא יחזרו זה הזמן. אני בכל אופן מרוצה מאוד מהסטלביו 280 שלי.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

גם עם כל הכבוד התמחור שלהם לרכבים כמו מותג פיאט הוא הזוי ברמות, כמה כבר אנשים ישילו כל כך הרבה יותר כסף לעומת המתחרות בשביל קצת סטייל/ שיק?

 

גם אבארט׳ עם כמה שיש מועדון לקוחות אטרקטיבי ועם כמה שהרכב מציע חוויה ייחודית, המחיר הוא שערורייתי בשביל החבילה שלו.

 

אין להם את מי להאשים חוץ מאת עצמם.

פורסם

אין להם כל כך מה להציע, ההיצע שלהם עומד על שלוש מכוניות פרטיות (500 ,טיפו סדאן ו500X) והשאר מסחריות (שגם לא עפות מי יודע מה).

גם כיצרן פיאט נמצאים בתרדמת(חוץ מדרום אמריקה, שם הם תחרותיים יחסית).

פורסם

אין ספק שיש פה שילוב של תמהיל בעייתי ומוגבל של היצרן בכל העולם עם תמחור/אבזור מקומי של היבואן אבל אני לא יודע איפה עובר הקו ביניהם.

"תיאורטית" לפחות, הם מסוגלים להציע קצת יותר ממה שהם מציעים. הם יודעים ומסוגלים להביא את הXV במפרט אמריקאי, לצד מפרט אירופאי, משיקולי אבזור/עלות בזכות העובדה שהחוק מאפשר להם למכור רכבים בתקינה אמריקאית. אם הם רק היו עושים את זה עם ג'יפים אמריקאים זה היה חותך את המחיר שלהם... הרנגלר, למשל, נמכר בארה"ב בחצי מהמחיר שהוא נמכר באירופה.

דודג' דורנגו, צ'ארג'ר? אולי לא להיטים גדולים אבל UMI מוכרת פה את המקבילות האמריקאיות של שברולט במספרים סבירים.


×
×
  • תוכן חדש...