Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר 2019


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרצדס X-קלאס אחד עשה עלייה.

 

בתכלס, מאוד הגיוני שכלמוביל יביאו אותו, ישתלב בצורה נפלאה באגף המסחריות שלהם שעושה עבודה מעולה עבור היבואן.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
אין להם כל כך מה להציע, ההיצע שלהם עומד על שלוש מכוניות פרטיות (500 ,טיפו סדאן ו500X) והשאר מסחריות (שגם לא עפות מי יודע מה).

גם כיצרן פיאט נמצאים בתרדמת(חוץ מדרום אמריקה, שם הם תחרותיים יחסית).

 

גם הטיפו עוד מעט עוזבת, בגלל התקנות החדשות ועכשיו זה מלאי שעוד לא עברה שנה.

מספיק לראות היום את קיה תחת טלקאר כדי להבין שעם סמל"ת הם לא מגיעים למצב הזה היום.

 

מדהים ש-Audi מוכר מפולקסווגן.

 

לא פלא, רוב המכירות של אאודי הם קרוסאוברים.

בפולקסוואגן?

הטיגואן נמכר רק בגרסת 2 ליטר כי כבר אין מלאי ל-1.4 ואין צפי הגעה ל-1.5 וגם הטיגואן 7 מושבים לא פה.

T-ROC מסורבת עלייה.

מעבר לכך הג'טה החדשה כבר לא מיוצרת לאירופה.

מה שמשאיר אותם עם פולו גולף, פאסאט עם מובילאיי (שגם בקרוב תעבור רענון), קאדי וטוארג.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אין להם כל כך מה להציע, ההיצע שלהם עומד על שלוש מכוניות פרטיות (500 ,טיפו סדאן ו500X) והשאר מסחריות (שגם לא עפות מי יודע מה).

גם כיצרן פיאט נמצאים בתרדמת(חוץ מדרום אמריקה, שם הם תחרותיים יחסית).

מרקיונה אמר שעם כל הצער, שזה יצרן ותיק, כיום לפיאט חוץ מ500 אין מה להציע לשוק, וככה גם היצרן מתנהג אליה, אין כלום, חוץ מרכבים ישנים ולא תחרותיים, ולא נראה לי שהמצב ישתפר.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

בנוגע לסמל"ת, זה הכל הם עושים ב 10 אצבעות ובכישרון רב (או בחוסר, תלוי בנקודת המבט).

 

ההדיוט מן הצד עוד עלול לחשוב שזה ביד מכוונת.

 

תכלס, עזבו אתכם מנישות כמו אלפא או פיאט, סובארו היום עם ליין מוצרים מעולה (XV, פורסטר, אאוטבק) שהם רק צריכים לפתוח את דלתות הסוכנוןיות ולהעיף ממנו כמויות מרשימות מאוד.

 

 

אבל הם לא...לסמל"ת פתרונים.

 

פוטינציאל מכירות סובארו בישראל שוכב ככל הנראה באותה תוכנית מגירה עם דו"ח "הגדלת פוטנציאל המכירות של ג'יפ בישראל".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

התקנות לזיהום אויר החדשות כבר נכנסו ?

ראב 4 - במחירון אני רואה שכבר העלו את המחיר ל 190 מ 177 לדגם הנמכר ביותר בחודש האחרון.

פורסם

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בנוגע לסמל"ת, זה הכל הם עושים ב 10 אצבעות ובכישרון רב (או בחוסר, תלוי בנקודת המבט).

 

ההדיוט מן הצד עוד עלול לחשוב שזה ביד מכוונת.

 

תכלס, עזבו אתכם מנישות כמו אלפא או פיאט, סובארו היום עם ליין מוצרים מעולה (XV, פורסטר, אאוטבק) שהם רק צריכים לפתוח את דלתות הסוכנוןיות ולהעיף ממנו כמויות מרשימות מאוד.

 

 

אבל הם לא...לסמל"ת פתרונים.

 

פוטינציאל מכירות סובארו בישראל שוכב ככל הנראה באותה תוכנית מגירה עם דו"ח "הגדלת פוטנציאל המכירות של ג'יפ בישראל".

 

FCA היא יצרן בינוני עם קיבולת ייצור של 5 מליון מכוניות בשנה, כ30 מפעלי ייצור בכל העולם וקושי גלובלי למכור את התוצרת. היא כנראה מספקת ליבואן את כל מה שהיבואן מסוגל למכור.

 

לעומתה, סובארו היא יצרן קטנטן ושמרן, שני מפעלים (כשהגדול היה מושבת לאחרונה), קיבולת ייצור של כמליון מכוניות בשנה וביקוש גלובלי ער לתוצרת. משום שזה המצב, אני בכלל לא בטוח אם סמל"ת לא מוגבלת בהקצאות מהיצרן. גם העובדה שהיא התחילה למכור כאן מכוניות שיורדות מפסי הייצור שמיועדים לארה"ב (הגדולה והמשמעותית בניגוד לאירופה הזניחה והדי מאופסת מבחינת סובארו) יכולה להעיד על נסיון של היבואן להתברג לכמה שיותר סלוטים של היצרן.

פורסם
התקנות לזיהום אויר החדשות כבר נכנסו ?

ראב 4 - במחירון אני רואה שכבר העלו את המחיר ל 190 מ 177 לדגם הנמכר ביותר בחודש האחרון.

 

לא נכנסו לתוקף אבל כל המלאי לרכבים שיגיעו עד אפריל נמכר והמחיר החדש מתייחס למלאים שיגיעו לאחר מכן.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
FCA היא יצרן בינוני עם קיבולת ייצור של 5 מליון מכוניות בשנה, כ30 מפעלי ייצור בכל העולם וקושי גלובלי למכור את התוצרת. היא כנראה מספקת ליבואן את כל מה שהיבואן מסוגל למכור.

 

לעומתה, סובארו היא יצרן קטנטן ושמרן, שני מפעלים (כשהגדול היה מושבת לאחרונה), קיבולת ייצור של כמליון מכוניות בשנה וביקוש גלובלי ער לתוצרת. משום שזה המצב, אני בכלל לא בטוח אם סמל"ת לא מוגבלת בהקצאות מהיצרן. גם העובדה שהיא התחילה למכור כאן מכוניות שיורדות מפסי הייצור שמיועדים לארה"ב (הגדולה והמשמעותית בניגוד לאירופה הזניחה והדי מאופסת מבחינת סובארו) יכולה להעיד על נסיון של היבואן להתברג לכמה שיותר סלוטים של היצרן.

 

בחייאת,

 

סמל"ת הם מכונה משומנת של החרבת מותגי-על שבידיים של סמל"ת הופכים לאבק.

 

איפה כל הפיאטים על הכבישים?

 

סובארו?

אולי יחסית יצרן קטן אבל אם לפני 40 (!!!) שנה עמד בייעדי ייצור שהציפו את הארץ בעשרות אלפי לאונות, אין שום סיבה שכושר הייצור/שיווק שלו כיום, לא יוכל להביא לפה כמויות של אימפרצות/ XV שהמגרשי חניה בנמל אילת יגיעו לפאתי גבעתיים.

 

קאיה?

שוב נשמע את התירוץ הלא פשוט ממגוחך שקאיה בידי סמל"ת היו טרום הפריצה הגדולה שלהם (או איזו בדיחה בסגנון)?

 

מה עם להביא איזה דודג' (צ'ארג'ר, צאלנג'ר, דורנגו, ג'ורני, גרנד קרוואן) לארץ, מעבר להל קט שמיכאל הביא לעצמו? אפשר?

 

כולם מסביב מוכרים, מוכרים ועוד שוברים שיאים חדשים כל שנה ורק המכונת החרבת מותגים הזו מתמחה בעיקר בייצור, פיתוח ושיווק תירוצים ל"למה אנחנו קורבן של הנסיבות וזה בכלל לא אנחנו אשמים".

 

וואללה, אם הייתי חסיד תאוריות קונספירציה הייתי חושב זה מכבסה, לא סוכנות רכב...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אין תירוץ לכשלון של קיה עם סמל"ת - עובדה שיונדאי באותם שנים היו סגנית המכירות.

הספורטאג' והסיד למשל הגיעו רק שהייבוא עבר לטלקאר - לפני זה הם מסורבי עלייה (חוץ מכמה דוגמיות של ספורטאג' שהגיעו ב-2005).

כמה זמן לקח לריו באותם שנים להגיע? מעל שנה וחצי מאז שהציגו אותו, הרכב גם הוצג לפני האקסנט התאומה, אבל היונדאי הגיעה קודם לארץ.

הדבר היחיד שסמל"ת עשו טוב זה להכניס את קיה לשוק המוניות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לגבי פיאט כבר כתבו שאין להם שום היצע של רכבים וממילא פיאט הוא מותג מוקצה בישראל ומה שהיה לפני שנים לא רלבנטי יותר.

 

לגבי סובארו מדובר ברכבים יקרים מדי, עם הנעה מיותרת לכל הגלגלים ועם צריכת דלק גבוהה. הדגמים פשוט לא תחרותיים. גם היבואן הקודם לא הצליח עם סובארו.

 

אין שום קשר לסמל"ת הם יכללו ללהטט ולשלוף שפנים מהכובע והתמונה לא הייתה משתנה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...