Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב

אני מבוטח בהפניקס און ליין ,לאחר שנים שבהם לא נוצלה הפוליסה תבעתי בתביעות רכוש את הפוליסה לפני כחצי שנה

 

לאחרונה היה לי שוב ארוע פתחתי קצת דלת החנייה ורעב נסע צמוד אלי ופגע בדלת

 

חקנתי את הרכב במוסך הסדר וחשבתי כי ניתן להפעיל שוב את הפוליסה

 

ואז נאמר לי כי אם אפעיל אותה לא יחדשו לי את הביטוח בעתיד

 

כמו כן ניסיתי לברר בחברות ביטוח אחרות והן ממש לא רוצות לבטח את הרכב

 

חברה אחת דיברה על סכום למקיף מעל 7000 ש כשאני משלם כיום 2600

 

מה אתם.מציעים לעשות

האם.להפעיל.הפוליסה ולהסתכן בבעיה ביטוחית

מה עושים במצב כזה.

 

האם לתבוע בבימש לתביעות קטנות כשאין לי ביטחון מה יהיה שם

 

בקיצור מה עושים במצב כזה שבו לא נתקלתי מעולם

לאחר עשרות שנים של עבר ביטוחי נקי

 

תודה

פורסם

זה מחיר של מנוע משומש. נשמע מאד גבוה . איזה רכב מדובר פה ?

באיזה מוסך קיבלת הצעה כזו להחלפת דלת ? מוסך יבואן ?

בקש עוד הצעה ממוסך פרטי.

האם נפגע גוף הרכב חוץ מהדלת ?

נסית למצוא דלת משומשת בפירוקיות ? צובעים ומתקינים.

פורסם (נערך)

מה הסיכוי לתבוע את הרכב הפוגע? אני כותב זאת למרות שעקרונית פתיחת הדלת היא באחריותך.

 

לפני כשנתיים היתה לאשתי תאונה דומה והנזק הסתכם בפחות מ-3000 ש"ח, כולל מע"מ (סויפט). כמובן שלא תבעתי את הביטוח.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הנזק שלי 14000 ש

שילמת 14,000 ש"ח על תיקון דלת פיז'ו 208 ועוד במוסך הסדר???

אני מניח שהתכוונת ל-1,400 ש"ח ואז הכל מסתדר. במקרה כזה, לא הייתי תובע את פוליסת הביטוח שלי. פשוט לא משתלם כלכלית. עדיף לספוג את הנזק מאשר להיאלץ להשתמש בשירותי חברת הביטוח "הפול".

ארז רונן

פורסם

אחרי 2 תביעות ב3 שנים באמת מאוד קשה לבטח את הרכב.

הייתי ממליץ ממך לקבל הצעת מחיר במוסך אחר רצוי לא מהיקרים ולתקן בעצמך.

פורסם
אחרי 2 תביעות ב3 שנים באמת מאוד קשה לבטח את הרכב.

הייתי ממליץ ממך לקבל הצעת מחיר במוסך אחר רצוי לא מהיקרים ולתקן בעצמך.

 

רק אני חושב שזה הזוי שנכול להיות לך 40 שנה רשיון ללא תביעה ואז 2 תביעות תוך 3 שנים ובחברת ביטוח אומרים לך שלא יבטחו אותך אם תתבע ? אני מבין אם כל מקרה היה לגופו (למשל נהיגה פרועה וכו) אבל בצורה גורפת !? למה בביטוח רפואי זה לא קורה ואתה יכול לתבוע את הביטוח גם 10 פעמים בשנה ועדיין הביטוח מחוייב להמשיך לבטח אותך ...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

ההבדל הוא שהביטוח הרפואי רציף, לא מתחדש מדי שנה. נסה לרכוש ביטוח רפואי כאשר יש "מצב רפואי קיים". ובכל מקרה, בכל ביטוח יש הגבלה על התביעות (מספרן וסכומן, לכל מקרה ובמצטבר).

 

חברות הביטוח קובעות את מחיר הפוליסה לפי תחשיב של סיכון. אם היו לך שתי תביעות ב-3 שנים כנראה שמבחינתן אתה מבוטח מסוכן עם סיכוי גבוה שתגרום להן הפסדים, אז לא רוצים לעשות אתך עסקים. ודרך אגב - מדובר על עצם התביעה, לא על אחריות לתאונה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ההבדל הוא שהביטוח הרפואי רציף, לא מתחדש מדי שנה. נסה לרכוש ביטוח רפואי כאשר יש "מצב רפואי קיים". ובכל מקרה, בכל ביטוח יש הגבלה על התביעות (מספרן וסכומן, לכל מקרה ובמצטבר).

 

חברות הביטוח קובעות את מחיר הפוליסה לפי תחשיב של סיכון. אם היו לך שתי תביעות ב-3 שנים כנראה שמבחינתן אתה מבוטח מסוכן עם סיכוי גבוה שתגרום להן הפסדים, אז לא רוצים לעשות אתך עסקים. ודרך אגב - מדובר על עצם התביעה, לא על אחריות לתאונה.

 

על זה בדיוק אני מלין. זה שאתה תובע , לא אומר שאתה מסוכן.

אם כבר צריך לבדוק רצף גבוה יותר למשל תביעות ב 10 שנים האחרונות ומהות התאונה . יכול להיות לך חוסר מזל שדפקו אותך ולא השאירו פרטים .

אני מבדיל בין עלייה של הפרמייה עקב אובדן הנחת העדר תביעות ב 3 שנים לסירוב לבטח אותך רק בגלל שהיו לך 2 תביעות ב 3 שנים. יש גם הבדל אם תבעת על נזק 3000 שח לעומת 60000 שח (מבחינת כמה אתה ״שווה״ לחברת הביטוח)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם

תראה שאול, אפשר להאריך את תקופת המבחן. אבל זה יקרה בשני הכיוונים, כלומר ייקח לך 10 שנים ללא רבב להגיע להנחה המכסימלית, וכמובן שסיכוי לתביעה ולאיפוס המונה בתקופה כה ממושכת כבר לא זניח. מתאים לך?

 

המשחקים האלה הם לשני הכיוונים, אם כי, כמובן, הכוח בידי חברת הביטוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
על זה בדיוק אני מלין. זה שאתה תובע , לא אומר שאתה מסוכן.

אם כבר צריך לבדוק רצף גבוה יותר למשל תביעות ב 10 שנים האחרונות ומהות התאונה . יכול להיות לך חוסר מזל שדפקו אותך ולא השאירו פרטים .

אני מבדיל בין עלייה של הפרמייה עקב אובדן הנחת העדר תביעות ב 3 שנים לסירוב לבטח אותך רק בגלל שהיו לך 2 תביעות ב 3 שנים. יש גם הבדל אם תבעת על נזק 3000 שח לעומת 60000 שח (מבחינת כמה אתה ״שווה״ לחברת הביטוח)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

חברות הביטוח רוצות להרוויח לכן אם הם מחליטים לא לבטח אותה , זה לאחר שהגיעו למסקנה שאתה גורם להם להפסד.

 

יותר פשוט מזה אי אפשר לכתוב.

 

וכנראה שהם לא צריכים את הכללים שלך/ שלנו לחשב את מידת הסיכון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...