Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

0ק"מ ,קרוז 2017 ב88K או אסטרה 2018 ב92K, או לעזוב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגזמתם, נדפקו על ימין ועל שמאל? טיפולים מקדימים?

אין באירופה ובישראל, להם רלוונטי המנוע המדובר, תיעוד שאפילו מתקרב לזה (המנוע האמריקאי דומה מאוד אך לא זהה).

שמישהו יביא תיעוד של מנוע אחד שהוחלף בארצנו... בעיקר אני רואה פאניקה.

היצרן מודע לעניין, יש אחוז ערבוב מותר וכדי למנוע צרות פוטנציאליות הומלץ להקטין את מרווח החלפת השמן. קראו לזה סוג של ריקול שקט.

כמובן שכמו בכל מנוע שהוותק שלו קצר, הפתעות יכולות לקרות, נסמוך על הונדה והמוניטין הרב שלה שתדע להתמודד עם זה (שומע את האינסייט מתקרבת).

 

תהנה מהרכב, קנייה מצויינת.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שיהיה בשעה טובה!

הונדה היא יצרנית המנועים הגדולה ביותר בעולם ובניגוד ליצרנים אירופאים מסוימים, היא חיה על השם הטוב שלה כך שאני מאמין ומקווה שגם אם יהיה צורך בתיקון ליקויים, היצרן יתייחס לזה ברצינות.

פורסם (נערך)
קצת מוזר מה שאתה מספר - כי כל ההונדה סיוויק עם המנוע הזה עמוק בתוך האחריות. ואם צריכים לעשות "טיפולים מקדימים" (מה זה בכלל?) הרי שעלותם מכוסה במסגרת אחריות היצרן.
ועוד איך צריך לשלם על החלפת שמן ומסנן שמן כאשר נדלקת נורת התרעה. בטיפול המקדים הזה מקבלים מסמך משפטי ארוך ומייגע שמסביר על אופן טיפול שגרתי בהונדה טורבו, שונה מטיפול בכל רכב אחר ( לא לפי מרווחי הזמן/ קילומטרים אלא לפי איכות השמן אותה בודק חיישן ). כביכול השגרה הזאת מבחינת היצרן תקינה לחלוטין.

יש לי חבר בעבודה עם רכב כזה, בן שנה. הוא כבר לפני כמה חודשים נפרד מ 300-400₪ כאשר נדלקה הנורה ב 8000 קילומטרים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

משלמים על הטיפול מכספך, לא תחת אחריות החברה (התשלום בלבד), משהו סביב 500 ש"ח, חבר שקנה את הרכב קיבל התראה במחשב הרכב לאחר כ 8000 ק"מ בערך וניגש לעשות את זה.

זה מופיע כטיפול A וטיפול B ואכן קיבל מסמך משפטי מוזר לגמרי שלא ראיתי אף פעם.

לא יודע אם זה מתקזז מעלות הטיפול השנתי (גם לא מכיר את המחיר).

מעבר לזה היה מרוצה מהרכב ללא שום בעיות לאורך שנה שהיתה ברשותו

Opel Adam S 2017

פורסם

אי אפשר להתעלם מזה שנושא החלפת השמן די מעצבן,

אך לדעתי הרכב שווה,

החלפת השמן אכן מתקזזת מהטיפול השנתי, כבר ביררתי,

לגבי הקילומטראז', זה תלוי באופי הנסיעה, יצא לי לבדוק עם בעל רכב כזה שעשה החלפה ב11000 ק"מ.

פורסם

זה אמנם לא נפוץ אבל זה גם לא מיוחד לסיויק. לאותה סדרה 1 שהזכרתי בשרשור הקודם שלך היה מרווח טיפולים של שנתיים או מתי שהאוטו מבקש.

בגדול, החלפת השמנים היתה צריכה להתבצע כל בערך 12,000 ק"מ אבל בטיפולים הראשונים האוטו ביקש להחליף באיזור ה9,000 ובהמשך זה גם עבר מעט את ה12,000.

פורסם

אם הרכב אמין, אני לא צריך אותם כל כך,

למרות שבאמת מגיע ליורומוטורס קרדיט, מוסך מצויין.

 

אך זה כבר לא משנה :), הסיוויק בדרך.

פורסם

תתחדש ,אני בטוח שההונדה תיתן לך שקט נפשי לשנים רבות.

מה שקרה לך עם הצרפתיות לא יחזור כאן ואני בטוח שהסטנדרט שלך של אמינות ישתנה ולא תוכל לחזור אחורה...

פורסם

אמינות-או-נמות, מה שנקרא.

 

אני לא הייתי בונה על מנוע טורבו הזרקה ישירה ראשון של הונדה כמתכון לאמינות מופתית, מה גם שמרווחי החלפת השמן המדוברים בשרשור המקביל מרמזים על צורך להחזיר לתחנות הדלק את תחנות הסיכה(...).

 

פות"ש, המלצה נוספת אליך - תחשוב שוב אם זה הסוס שאתה מתכוון להמר עליו.

פורסם

פריג'י, אני מבין,

אז מה אתה הייתה ממליץ?

פורסם

הדעה שלי - מוצא רכב משומש בן שנה - שנתיים, כמו שהכי מתאים לי.

ככה גם אם ירידת הערך שלו גדולה, כשאתה תמכור אותו, בכסף זה לא המון ויהיה פחות ממה שעלה לבעלים הראשון.

 

אם אתה מעוניין בחדש, אני הייתי הולך על משהו מוכח ומוכר. למשל 3008 דיזל עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית, או סקודה כלשהי 2 ליטר דיזל עם dsg רטוב (סתם דוגמאות)

פורסם

אני לא פריג'י,

אבל אם אתה רוצה להמר על בטוח, למה לא מאזדה 3 למשל? (הסיבה היחידה שלא הייתי רוכש כרגע, אם אפשר לחכות, היא הדגם החדש שצריך להגיע)

מנוע אטמסופרי עם ביצועים נחמדים וצריכת דלק די טובה בשביל מנוע 2000, גיר אוטומטי סטנדרטי, מאובזרת, נוחות טובה (לא ברמה של הצרפתיות שאני מכיר, אבל לא גרועה), לא חסר אבזור בטיחותי, נחשבת מבוקשת ולא ידועה כבעייתית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מאזדה 3. אין סימני שאלה של אמינות, היא מתנהגת *מאוד* יחסית לקטגוריה וכנראה שגם תשאר סחירה בעוד X שנים.

 

*עדכון - dorsht הקדים אותי.

פורסם

לא רוצה דיזל ולא ג'יפון,

אם כך נראה שאבטל הכל ואלך על מאזדה 3,

אך אני אחפש משומשת בת שנה שנתיים אפילו 3, מכיוון שאוטוטו דגם חדש, שנית, אני אשאר במעקב אחרי הסיוויק, במידה ותוך שנה וחצי שנתיים כל התעלומה הזו תפטר, כנראה שזה יהיה הרכב אחרי ה3, פשוט התאהבתי ברכב הזה.

 

תודה רבה חברים.


×
×
  • תוכן חדש...