Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

0ק"מ ,קרוז 2017 ב88K או אסטרה 2018 ב92K, או לעזוב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפות"ש, אנסה רק לתרום את חלקי כאן:

אני אישית מאוד מחבב את שברולט\אופל, עובדה שאני מחזיק 2 שברולטים. מצד שני בחיים לא הייתי קונה שברולט\אופל במחיר הזה, אני בכלל בעד קניה של רכב כשהוא לפחות בן 4-5, אבל זה נכון שבעתיים לשברולט\אופל\צרפתיות וכל מותג אחר שסובל מתדמית (בצדק או לא, לא נכנס לזה אפילו) שגורמת לערכו להתרסק די מהר.

 

אז אני אומר באופן כללי - שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, אני אמשיך לקנות רכבים זולים ולהנות מכל העולמות ושאחרים ישלמו יקר על קורולה בת 7, מצד שני עדיין לא הייתי משלם סכומים כאלה על שברולט\אופל. במחירים האלה עדיף כבר לקנת (לצערי!) איזה משהו יפני\קוריאני\Vag כי לפחות הן שומרות על הערך. אל תנסה לשנות את העולם אלא זרום עם מה שיש והכר במגבלות השוק, תחסוך הרבה כסף בהמשך.

 

אז אלא אם אתה בונה על להחזיק את הרכב 9-10 שנים, הייתי יורד מהשתיים האלה לגמריי.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
1. ממה שכתבת כאו לא ממש ברור אם אתה מחפש לרכוש רכב או לרכוש הנחה.

2. אם ברצונך לרכוש רכב ולמכור אותו תוך שנתיים-שלוש לרכוש רכב עם סחירות נמוכה זה רעיון רע.

3. אם ה-301 סה"כ משרת את צרכיך, תשאר איתו.

4. לא מבין למה "נכנסת" בפריג'י הוא כתב לך דברים מאד נכונים.

 

לו אני במקומך הייתי נשאר עם ה-301, ולא מממש את ההפסד.

 

ה301 נמכרה.

 

תודה רבה למי שעזר, אני באמת מודה מקרה לב, אסתדר לבד, אני פשוט לא מחפש אויבים.

פריג'י, מתנצל אם פגעתי, תודה על הדעה המפורטת.

פורסם

אם אתה רוכש רכב לשנים רבות האסטרה בהחלט יכולה לתת תמורה מצוינת לכסף - א-ב-ל קח בחשבון שלרכב אין שוק, כלומר אם תנסה למכור אותו עוד שנתיים ההפסד יהיה דומה לזה שחווית עם הפיג'ו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
רון אל תהיה נאייב,

אני לא עד כדי כך משעומם,

החשבון הישן פשוט נחסם, ואתה יודע למה?

כי טענתי של308 יש שוק עיף, יחיה הצדק.

 

אתה חושב שבאמת בגלל זה נחסמת ??..

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה.

פורסם

במחיר של קצת מעל 100K אתה יכול לרכוש הונדה סיוויק 2018 מנוע 1600.

הרכב ספג את הירידה הראשונה ותקבל כנראה רכב יפה,אמין ועם שוק טוב לשנים רבות

פורסם

לפי דעתי בלבד: מהרשימה שלך: תדמית+אמינות+אחזקה יקרה(טיפולים וחלקי חילוף) +ו תוסיף את עניין הסחירות (אין שוק בכלל=אי אפשרות למכור את הרכב).

נ.ב. אתה מכיר מישהו שקנה אופל או קרוז חדש מהחברה ?

יש אנשים שנקודתית עניין השנתון+תזרים המזומנים לאותו הרגע בשילוב אופציה לתשלומים נוחים/טרייד גבוהה לעיתים על מנת לקדם מכירה, גורמת להם כן לבצע רכישה לרוב אימפולסיבית.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

מה אתה רוצה? לא, באמת, מה אתה רוצה?

לפני שאתה מתפתה לעסקאות 0 ק"מ והנחות מפליגות, שב עם עצמך ורשום מה הדרישות שלך מהרכב - לא רק מהרכב כרכב (ביצועים, מרווח וכו') אלא מחווית הבעלות באופן כללי. אחרי שתעשה רשימה, תחזור ונעזור לך.

 

אסטרה וקרוז אחלה מכוניות, בכלל המכוניות של אופל לא רעות ואני די מתחבר אליהן, סוג של פולקסווגנים קצת יותר מעניינים, ושברולט זה פחות או יותר סוג של פולקסווגנים אמריקאיים. יחד עם זאת, אם חשובה לך שמירת הערך (אני לא יודע, חשובה לך?) לא הייתי קונה אוטו שעוד לפני שהצמיגים שלו נגעו באספלט איבד 40K מהמחיר שלו (וזה לא משנה אם הרכב 2019 או 18, הוא עדיין חדש). מצד שני, קונים בזול - מוכרים בזול. זו גם טקטיקה מקובלת ונפוצה. הנקודה היא שצריך להגיע לרכישה מוכנים לקראתה ולא להיות מופתעים כשהרכב שווה חצי מהמחיר ששילמת עליו אחרי 4 שנים. להיפך, אתה צריך להגיד תודה על זה שאתה לא אחד מהפראיירים המסכנים שאשכרה שילם מחיר מחירון ועכשיו האוטו שלו שווה שליש ממה שהוא שילם לפני אותם 4 שנים.

 

אם מתאים לך כזה דבר, לך על זה. ככל הנראה תקבל רכב הרבה יותר מעניין מכל טויוטה, קיה או יונדאי שתעלה סכום דומה.

אם לא מתאים לך, דפדף הלאה. חבל שלא תקבל מהרכב את החוויה שאתה רוצה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

תודה,

 

בסוף הלכתי על סיוויק, 1.5T עם גיר רציף, אני חושב שרכב יפני כזה עם ערך מוסף יהיה כיף וסחיר אחרי 5-6 שנים.

פורסם

תתחדש! סיויק טורבו נשמע טוב וגם בוודאי תשמור על הערך שלה.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
תודה,

 

בסוף הלכתי על סיוויק, 1.5T עם גיר רציף, אני חושב שרכב יפני כזה עם ערך מוסף יהיה כיף וסחיר אחרי 5-6 שנים.

 

כדאי לקרוא את השרשורים לגבי הסיוויק עם המנועים הנ"ל, הבנתי שהיתה שם בעיה של טיפולים מקדימים (ולא הכי זולים) כדי למנוע בעיה של ערבוב דלק בשמן וכו'.

 

ותתחדש כמובן!

Opel Adam S 2017

פורסם

תודה לכולם,

 

LIAV, אתה צודק

 

הטיפול המקדים הוא החלפת שמן ומסנן שמן שלא כזאת יקרה כמו שאתה מתאר, והיא לפי מחשב הרכב, והיא גם מתקזזת מטיפול ה15,

 

נושא ערבוב דלק בשמן, קראתי כבר על זה, וזה משהו נורמלי בהזרקת דלק ישירה, ואפילו כתוב שכל עוד זה עד 2.5 אחוז, זה תקין,

בגדול, בהונדה המחשב יודע לזהות את הרמה הדרושה לאיכות השמן, בגלל זה הוא מתריע על החלפת שמן כל 8 או 11 אלף קילומטר, תלוי באופי הנהיגה שלך וכמות הלחיצות,

נכון שהיו תלונות של לקוחות לגבי זה, בחלק מהמנועים כנראה היה פגם ייצור שגרם לערבוב מרובה של דלק ושמן וזה העלה את המדיד, לפי מה ששמעתי, היו מקרים בודדים בכל העולם שטופלו, הונדה כבר מכרה יותר ממליון יחידות מהסיוויק הזו, היא בודקת את הנושא כמובן ואם צורך את תוציא ריקול, בינתיים זה נשמע כמו מקרים בודדים בלבד, והמנוע הבעייתי באמת, הוא של הCRV.

פורסם
הבנתי שהיתה שם בעיה של טיפולים מקדימים (ולא הכי זולים) כדי למנוע בעיה של ערבוב דלק בשמן וכו'.

 

קצת מוזר מה שאתה מספר - כי כל ההונדה סיוויק עם המנוע הזה עמוק בתוך האחריות. ואם צריכים לעשות "טיפולים מקדימים" (מה זה בכלל?) הרי שעלותם מכוסה במסגרת אחריות היצרן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כדאי לקרוא את השרשורים לגבי הסיוויק עם המנועים הנ"ל, הבנתי שהיתה שם בעיה של טיפולים מקדימים (ולא הכי זולים) כדי למנוע בעיה של ערבוב דלק בשמן וכו'.

 

ותתחדש כמובן!

 

הבעיה שהמנועים האלה נדפקו על ימין ושמאל,לא קשור לטיפולים.


×
×
  • תוכן חדש...