Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

0ק"מ ,קרוז 2017 ב88K או אסטרה 2018 ב92K, או לעזוב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחיפוש אחרי רכב, כרגע הסיוויק על הכוונת, למרות שיש חשש מנושא המנועים,

בינתיים מצאתי את 2 אלה:

 

שזה הרבה פחות מהתקציב שלי, אך נשמע כמו רכבים חדשים ומעניינים, לפחות לפי הנתונים על הנייר, השאלה אם זה באמת שווה?

 

אסטרה:

https://carclick.co.il/campaign-product/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94/

 

קרוז:

https://motodeal.co.il/deals/%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98_%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%96_17

 

הקרוז חזקה יותר, אך נראה שהאסטרה חסכונית ובטוחה יותר,

איך האמינות? סחירות? וניהוג? בינתיים לפי מבחנים אני רואה שהאסטרה מכונית די מעניינת,

לדעתי, היא לא מוצלחת כל כך בארץ, או שאני טועה?

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמינות של שניהן טובה, סחירות גרועה מאוד, בטיחות פסיבית טובה בשניהם, באסטרה יש בלימה אוטונומית ושמירה על נתיב, שאין בקרוז, רק תדע, הם שניהם בנויות על אותה פלטפורמה, ומשתמשות באותו מחסן חלקים. לדעתי, רכב ל5 שנים, האסטרה טובה מאוד.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

מדובר למעשה באותו רכב (שלדה ומנוע) רק שהקרוז מגיעה ממקסיקו והאסטרה מאירופה (נראה לי בלגיה או גרמניה).

 

באסטרה תבדוק אם זה הדגם אחרי העדכון בו גם האסטרה הבסיסית קיבלה מערכות בטיחות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

תודה,

GUY ,כן, אני מתכוון להחזיק את הרכב הרבה זמן,

אך עדיין פוחד שיהיה לו שוק מת כמו ה301,

ממש לא בא לי שוב לירוק דם ברגע שארצה למכור את הרכב, וגם הערך המתרסק הזה די מדאיג.

 

איציק,

לפי מה שכתוב באתר, זה כן מגיע עם המערכות בטיחות, יש גם תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב.

פורסם (נערך)

אתה קונה רכב בארבעים אלף פחות מהמחירון, יש לזה סיבה, גם היבואן הרשמי לא הצליח למכור אותם, תהנה 5 שנים, אח"כ הוא לא יהיה שווה הרבה בכל מקרה, אם אתה רוצה רכב סחיר בתקציב לא גבוה, חפש סיאט ארונה או קיה סטוניק, הם עולת 110,הפחת יהיה כמעט בוודאות נמוך יותר ויהיה לך שוק עירני הרבה יותר, אבל תקבל רכב קטן וצפוף ותר והרבה פחות חזק, לשיקולך.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי guy.a
פורסם
תודה,

GUY ,כן, אני מתכוון להחזיק את הרכב הרבה זמן,

אך עדיין פוחד שיהיה לו שוק מת כמו ה301,

ממש לא בא לי שוב לירוק דם ברגע שארצה למכור את הרכב, וגם הערך המתרסק הזה די מדאיג.

 

איציק,

לפי מה שכתוב באתר, זה כן מגיע עם המערכות בטיחות, יש גם תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב.

 

השוק כניראה לא יהיה גרוע כמו של ה 301, אבל הוא גרוע. מאוד.

בכול מקרה אם התכנון הוא להרבה זמן, אז זה פחות קריטי

פורסם

מעניין אותי לדעת למה הוא גרוע?

 

הרכב לא נוח?

לא אמין?

לא איכותי?

לא חזק?

לא חסכוני?

לא יפה?

או סתם תדמית?

 

אני למשל יודע שהיו לנו לא מעט בעיות בחברה עם אסטרות 1.4T אך מהדגם הישן עם 140 כ"ס, ולא זה.

פורסם

לדגם הקודם היו בעיות, לכן אנשים לא רוצים, לדגם החדש אין בעיות, הוא אמין, יש את מקס, שמחזיק כמה כאלה, אבל וזה אבל גדול, השוק עבר לקרוס אובר, רכב משפחתי מת, רכב משפחתי מבית בעייתי, מת שבעתיים.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

הבעיה שאני ממש לא רוצה קרוסאובר, פשוט לא מדבר אלי, מתברר שלקנות רכב היום היא משימה קשה עד בלתי אפשרית.

פורסם

למה? דווקא עכשיו אתה יכול לקנות רכבים טובים בזול. אסטרה כזאת ב90 זאת תמורה מלאה לכסף שלך.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

לא יצא לי לנהוג על הרכבים הנ"ל ולכן לא אוכל לתת דעה בעניין זה, מה שכן לא הייתי נותן סכום כסף כמו שלך תמורת רכב שהשוק שלו בקרשים, בלי קשר לתמורה שהוא נותן.

פורסם
אתה קונה רכב בארבעים אלף פחות מהמחירון, יש לזה סיבה, גם היבואן הרשמי לא הצליח למכור אותם, תהנה 5 שנים, אח"כ הוא לא יהיה שווה הרבה בכל מקרה, אם אתה רוצה רכב סחיר בתקציב לא גבוה, חפש סיאט ארונה או קיה סטוניק, הם עולת 110,הפחת יהיה כמעט בוודאות נמוך יותר ויהיה לך שוק עירני הרבה יותר, אבל תקבל רכב קטן וצפוף ותר והרבה פחות חזק, לשיקולך.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

אני לא מצליח להבין אין הארונה והסטוניק יהיו עם שוק חזק יותר כאשר יש להם את הגיר הרובוטי הדו מצמדי, שבינתיים סובל רק מתדמית שלילית ואמינות בקרשים, או שמדובר כאן בגירים שונים וטובים?

פורסם

דו מצמדי, הוא לא נורא כמו שנדמה לך מקריאה בפורומים, צריך להחליף קלאצ בערך כל 60 עד 90 אלף ק"מ, וזהו, לא צריך לנסוע בדרך שונה, בעלות החלפה 2500 עד 3000 שקל, כמו עלות של החלפה של רצועת תזמון.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...