Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

לפני 25 דקות, Blaz00r כתב:

ומה קשור 308 משנת 2014 למנוע PureTech 1.2?..

 

חברים שהחליפו להם את הרצועה במסגרת הריקול, אשמח לדעת איפה עשיתם את זה & כמה ק"מ עברתם.

 

@Jeka88 החליפו לך את הרצועה?

היי,

 

דחיתי את הריקול ל12 לאפריל כי קפץ לי איזה בלת״ם שלא יכולתי להזיז..

בכל אופן אני החלפתי את הרצועה שלי לרצועה החדשה  בצורה יזומה כשהרכב עבר 80 אלף ק״מ(לא נדלקה שום נורה של לחץ שמן או משהו אלא רק עשיתי את זה בשביל השקט הנפשי שלי) כשהרצועה הוחלפה אמרו לי במוסך שאם הייתי ממשיך עוד 2000-3000 ק״מ סביר להניח שהייתה נדלקת הנורה או שהייתה נקרעת הרצועה כי היו מלא חלקי גומי שהתפוררו מהרצועה הישנה, היום הרכב עם 113 אלף ק״מ והוא צורך שמן בצורה מטורפת, משהו באיזור ה800 - 900 מ״ל לאלף ק״מ.

 

נראה מה יגידו על זה בריקול.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעה, Blaz00r כתב:

ומה קשור 308 משנת 2014 למנוע PureTech 1.2?..

 

חברים שהחליפו להם את הרצועה במסגרת הריקול, אשמח לדעת איפה עשיתם את זה & כמה ק"מ עברתם.

 

@Jeka88 החליפו לך את הרצועה?

קשור קשר עמוק..קשר דם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Blaz00r כתב:

ומה קשור 308 משנת 2014 למנוע PureTech 1.2?..

 

חברים שהחליפו להם את הרצועה במסגרת הריקול, אשמח לדעת איפה עשיתם את זה & כמה ק"מ עברתם.

 

@Jeka88 החליפו לך את הרצועה?

אולי בגלל שמדובר בדיוק באותו מנוע. ובכדי למנוע טעות לא מדובר ב 308 הקודם, שלזכרוני הלא חד נמכר באותה שנה, לפחות בתחילתה, יחד עם הדגם הנוכחי וזכה ל"הנות" ממנוע  1.6 וגיר AL4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Jeka88 כתב:

היי,

 

דחיתי את הריקול ל12 לאפריל כי קפץ לי איזה בלת״ם שלא יכולתי להזיז..

בכל אופן אני החלפתי את הרצועה שלי לרצועה החדשה  בצורה יזומה כשהרכב עבר 80 אלף ק״מ(לא נדלקה שום נורה של לחץ שמן או משהו אלא רק עשיתי את זה בשביל השקט הנפשי שלי) כשהרצועה הוחלפה אמרו לי במוסך שאם הייתי ממשיך עוד 2000-3000 ק״מ סביר להניח שהייתה נדלקת הנורה או שהייתה נקרעת הרצועה כי היו מלא חלקי גומי שהתפוררו מהרצועה הישנה, היום הרכב עם 113 אלף ק״מ והוא צורך שמן בצורה מטורפת, משהו באיזור ה800 - 900 מ״ל לאלף ק״מ.

 

נראה מה יגידו על זה בריקול.

גם אני החלפתי רצועה באופן יזום בטיפול 75000(208 שנת 2016) ומאז אני צריך להוסיף שמן לעיתים תכופות.

היום הרכב עם 99000.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, shud shuf כתב:

גם אני החלפתי רצועה באופן יזום בטיפול 75000(208 שנת 2016) ומאז אני צריך להוסיף שמן לעיתים תכופות.

היום הרכב עם 99000.

מה זה לעיתים תכופות?כמה מ״ל זה ל1000 ק״מ?

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי אחרי ההחלפה של הטיימינג התחילה אכילה של שמן- סדר גודל של ליטר ל10K

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בטח עלה אבל אני לא ממש מוצא את זה כררגע, האם הבעיה הזו עלתה גם במנועים אחרים בקבוצה?

החלפתי את ה308SW לסיטרואן 1.6 (שנת 2017) ופתאום אני חושש שזה ירדוף אותי גם לשם..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, אני לפני רכישה של 208 ידנית ללא הטורבו. מתכנן להחליף את הרצועה וכל נוזלים והפילטרים באופן יזום בכל מקרה ורציתי לדעת האם הבעיה נפוצה גם במנוע זה? הרכב מ2014 וטופל במוסך מורשה עד לפני שנתיים, לא עבר את ההחלפה וגם לא מופיעה קריאה לריקוייל בלובינסקי. יד 00 ברישיון אם זה משנה והקליומטראז' על 130K עד כמה זה מדאיג?

עריכה אחרונה על ידי Iwind
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במנוע ללא הטורבו יש את אותה הרצועה וגם היא מתפוררת. 
פשוט מסיבה כלשהי המנוע פחות רגיש לשביבי הרצועה ועד כה לא שמעתי על מנועים ללא טורבו שזה גרם בהם לבעיות. בניגוד למנועי הטורבו שיש מקרים בהם נושא הרצועה גרם נזק כבד למנועים.
עם זאת 135 אלף קילומטר זה הרבה ועל פי תקנות הטיפולים החדשות הרצועה צריכה להיות מוחלפת כל 100 אלף קילומטר לכן יש צורך להחליף את הרצועה במיידי.

חברה שמדווחים על אכילת שמן לאחר החלפת רצועה, אם המצב לפני החלפת הרצועה היה תקין אני חושב שהבעיה יכול לנבוא ממשהו בתהליך ההרכבה והפירוק של הרצועה. יש מחזיר שמן שמומלץ להחליף עם החלפת הרצועה, הייתי מתחיל מלבדוק אותו אם הוא נוזל.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שתחליף. אגב ההנחייה השתנתה לכל 6 שנים במקום 10 שנים, נבדק מול מוסך מורשה של לובינסקי ועלות ההחלפה במורשה לובינסקי היא כ 1700 שקלים למנוע האטמוספרי (גם לי יש 208 ידנית שנת 2014 בדקתי מול 2 מוסכים של לובינסקי). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש 208 ידנית אטמוספרית 2015, החלפתי רצועה באיזור 100 אלף קילומטר. הרצועה אכן התחילה להתפורר אך לא הספיקה לעשות נזק. אני ממליץ לך כן להחליף אותה על כל מקרה.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

mm1987 כמה עלתה לך ההחלפה אם יורשה לי לשאול? האם החלפת גם מכסה שסתומים? האם חלה עליה בצריכת השמן? האם החלפת גם משאבת מים?. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...