Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן דיזל 14' - ניקוי יזום ל-DPF ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אני מבין נכון מהתצלום (עם האנגלית הדלה שלי לצערי), התנאי הוא נסיעה מעל 12mph ומנוע חם?
אכן זה מה שכתוב

יום טוב גם לך

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מכיר היטב את הסרטון הזה..

אבל תשים לב שאצלי כרגע הנתון הזה נמצא על 0.25 אחרי קרוב ל700 קמ. אין סיכוי שהוא יקפוץ ל6 תוך 200 קמ נוספים.

 

אצלי הנתון הזה על 11 ומשהו, רגנרציה בעוד 400 ק"מ. גם בפעמים הקודמות שבדקתי היה סביב הערך הזה.

 

כנראה שאנחנו לא מבינים מה הנתון אומר וגם בסרטון לא...

 

 

פורסם

נחמד גם היה לשמוע מפי אותו מוסך, על השיקולים שלו, ואולי אף הנחיית היצרן שהובילה אותו להמליץ ללקוח על ניקוי שכזה עם תוסף יעודי..

יום טוב גם לך

פורסם

היום בבוקר Weight of soot in the FAP היה על 11. נסעתי היום כ 200 ק"מ, עלה ל 12.81.

 

סקרן לדעת מה זה אומר...Screenshot_2018-11-13-18-21-49.jpeg

 

 

פורסם
היום בבוקר Weight of soot in the FAP היה על 11. נסעתי היום כ 200 ק"מ, עלה ל 12.81.

 

סקרן לדעת מה זה אומר...[ATTACH]512259[/ATTACH]

 

ניראה שגם הנתון השני עלה קצת, לא?

יום טוב גם לך

פורסם

האמת שלא יודע על כמה בדיוק היה הנתון השני בבוקר אבל בנסיעה חזרה מחיפה לנתניה עקבתי, הוא לא השתנה. עומד על 23.

 

 

הראשון עולה כל כמה ק"מ ב 0.1.

 

 

פורסם
היום בבוקר Weight of soot in the FAP היה על 11. נסעתי היום כ 200 ק"מ, עלה ל 12.81.

 

סקרן לדעת מה זה אומר...

 

ניסית להציץ בפורומים הרוסיים?

פורסם
זה כי אתה רגיל לברלינגו, שאותו לא מעניין פקקים, נסיעה עירונית או כביש מהיר, הוא על 18 קמ"ל קבוע. אצלנו זה אחרת.

 

 

זה הממוצע של היום. כמעט הכל בינעירוני...המזגן דולק אבל עכשיו הוא עובד בספיקה נמוכה. בקיץ באותם תנאים בדיוק הצריכה גבוהה יותר. 20181113_211116.jpeg

 

 

פורסם
היום בבוקר Weight of soot in the FAP היה על 11. נסעתי היום כ 200 ק"מ, עלה ל 12.81.

 

סקרן לדעת מה זה אומר...[ATTACH]512259[/ATTACH]

לא כל כמות הפיח נשרפת, אין 100 אחוז וגם הטמפ' של fap אצלך נמוכה נכון לאותו רגע.
פורסם
TDi כתב:
המוסכניק אומר שמכיוון שזה מעל 10g, זה לא יכול להתבצע בדרך הרגילה ע"י מחשב ניהול המנוע, וגם בגלל שהרכב הזה נוסע בעיקר בין עירוני די פקוק, ולדבריו הניקוי העצמי מתחיל רק לאחר 20 דקות של נסיעה רצופה מעל 80-90 קמ"ש. (הרכב מגיע לזה לעיתים, אך לא ביום יום.)

 

לאור האמור, נראה שזה קשקוש מוחלט.

פורסם

האוטו שלי הריץ רגנרציה לפני 9 ק"מ, הנתון הראשון ירד מ 12.81 ל 3.38, הנתון השני ללא שינוי.

 

 

 

Screenshot_2018-11-14-14-25-07.jpeg

 

 

פורסם
TDi כתב:
לאור האמור, נראה שזה קשקוש מוחלט.

 

לא הייתי ממהר לטעון שזה קישקוש מוחלט. המערכת של PSA לא בהכרח מתוכננת ועובדת כמו המערכת של רנו ושל יצרנים אחרים (שימוש בנוזל FAP למשל, שייחודי ל-PSA). מעבר לכך, לדעתי יש מן ההיגיון שרגנרציה הכי אפקטיבית בנסיעה מאומצת ומהירה היכן שמסנן החלקיקים מתחמם לטמפ' מקסימלית.

 

היה יכול להיות מעניין לו יצאת לנסיעה ארוכה כפי שהומלץ לך, שלאחריה תבדוק את כמות האפר שנשארה.

 

לצערי לפחות לרכבי רנו סורק סיני סטנדרטי לא מספיק כדי להגיע לפונקציונליות DPF (כמו עוד הרבה מאוד דברים אחרים), ואני משתעשע באפשרות לקנות משהו רציני יותר, נניח Launch או Foxwell NT650 משומש.

חזיר דיזל

פורסם

ברכבי דיזל שאין בהם נוזל מיוחד למסנן החלקיקים צריך לצאת לנסיעה מחוץ לעיר לכמה דקות טובות בכל x זמן כדי לפרק את חלקיקי הפיח, מחשב מנוע יתן לנהג התראה כזאת כשצריך במידה והרכב נוסע הרבה בתוך העיר.

 

נוזל יעודי למסנן חלקיקים עוזר בפירוק החלקיקים כבר באזור ה400 מעלות ולא ב600, במיוחד כשהמסנן חלקיקים רחוק מהחום של הממיר.


×
×
  • תוכן חדש...