Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן דיזל 14' - ניקוי יזום ל-DPF ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שטיפה וניקויי מבוצע ישירות לתוך לוכד החלקיקים ולא דרך מיכל הדלק. חומר השטיפה הוא על בסיס מים ולא ישרוד את טמפרטורות השריפה בחלל הצילנדר.

אני מניח שמדובר ברכב כבד, שכן ברכב פרטי מסנן החלקיקים לא ניתן לפירוק וניקוי בקלות

יום טוב גם לך

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
[/right]

אני מניח שמדובר ברכב כבד, שכן ברכב פרטי מסנן החלקיקים לא ניתן לפירוק וניקוי בקלות

 

ברכב עד 5 טון ראה קישור:

פורסם
לפני הכל, אם אתה רוצה יעוץ רציני, חשוב שנבין מה הסמפטום ברכב, נורת DPF דולקת? נורת תקלה דולקת? חוסר סחיבה? משהו אחר?

רק כעת ראיתי את השאלות משום מה.

הרכב נכנס לטיפול שוטף, התלונה היחידה היתה צריכת דלק שנראית מעט גבוהה לרכב הזה. (לא מצליח לרדת מ-1/15 בערך, נוסע בעיקר בין עירוני, אמנם גם פקוק) חשדתי ב-DPF סתום. הרכב סוחב כרגיל, וללא נורות תקלה כלשהן.

פורסם

אני לא יודע מה הבסיס לטעון שצריך רגנרציה לפני הטיפול, אבל לא פוסל שיש כזה. אולי חשש מערבוב סולר בשמן, כך שהחלפת השמן למעשה לא שווה כלום?

 

בכל אופן, אני במקומך יוצא עכשיו בלילה לנסיעה בריאה של שעה וחצי ברציפות, 45 דקות הלוך-חזור, על כביש מהיר מישורי במהירות 100-110 קמ"ש על בקרת השיוט, לאחר החצי הראשון של הנסיעה מאפס מחשב דרך ובודק את צריכת הדלק בחצי השני של הנסיעה. אתה צריך לקבל סביבות 20-22 קמ"ל בקלות. אם אתה עדיין ב-15 - יוסטון יש לנו בעיה.

חזיר דיזל

פורסם

1 ל 15, לדעתי זה הרבה מאוד גם עבור נסיעה עם פקקים.

 

 

רק מי אמר שבנסיעה בכביש בניעירוני אפילו של שעה המחשב יפעיל רגנרציה? רגנרציה רצה בערך כל 1000 ק"מ.

 

 

פורסם

זה כי אתה רגיל לברלינגו, שאותו לא מעניין פקקים, נסיעה עירונית או כביש מהיר, הוא על 18 קמ"ל קבוע. אצלנו זה אחרת.

 

המטרה של התרגיל שהצעתי היא לאפשר לרכב, במידה ומתחשק לו, לבצע רגנרציה במשך 45 דקות הראשונות, ולאחר מכן, בין אם בוצעה ובין אם לא, לבצע את מדידת צריכת הדלק.

 

אני מסכים שאין שום וודאות שתופעל רגנרציה דווקא בנסיעה הזו, הרושם שלי הוא שבכלל די קשה להבחין בביצוע רגנרציה בנסיעה מהירה, אני מניח שהדרך היחידה לוודא זאת היא ע"י נסיעה עם מחשב דיאגנוסטיקה מחובר. אבל אפשר לקבל אינדיקציה לפי עליה של 20% בערך בצריכת הדלק, מניסיון אישי.

חזיר דיזל

פורסם

אגב אצלי האפליקציה מראה שני נתונים:

Weight of soot in the FAP, g/l

Deposits in the FAP, g

 

הנתון השני קרוב ל 20 גרם (17-18). הראשון סביב 10-11.

 

 

על איזה משניהם מדובר?

 

 

פורסם

נסיעה ארוכה מתוכננת ליום ה'. נעדכן בע"ה.

 

הבוקר, לאחר נסיעה של כ-40 דקות בבין-עירוני פקוק, הורגשו ריחות לא נעימים, אפילו חריפים, כמו של נסיעה מאחורי דיזל מעשן ויותר, כשלפנינו לא היה שום רכב כזה.

זו הפעם השלישית לאחרונה שאני חש בזה. חושב/חושד שזו רגנציה.

 

מישהו יודע לומר מידיעה מה התנאים להפעלת רגנציה עצמאית ע"י מחשב הרכב?

פורסם (נערך)

גם אני נתתי היום בבוקר דגימה בעקבות השרשור הזה. ניתן לראות שרגנרציה אחרונה בוצעה לפני קרוב ל700 קמ, והבאה מתוכננת בעוד כ200 (הערכה על פי ממוצע), המחשב מדווח על 86 גרם במסנן ולא מתרגש מזה במיוחד.

מצטרף לשאלה של בוקי לגבי הנתון השני שמוצג ביחידות של g/l

.Screenshot_20181113-081048_FAP.jpeg

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

ראו כאן

מצויין שם שכשהערך הראשון מגיע ל-6, מתחיל תהליך רגנציה.

 

עריכה: חושב בקול; בוקי, יתכן שאצלך לא מתרחש התהליך למרות הערך הגבוה, בשל מערכת האוריאה.

עריכה אחרונה על ידי TDI
פורסם (נערך)
ראו כאן

מצויין שם שכשהערך הראשון מגיע ל-6, מתחיל תהליך רגנציה.

 

אני מכיר היטב את הסרטון הזה..

אבל תשים לב שאצלי כרגע הנתון הזה נמצא על 0.25 אחרי קרוב ל700 קמ. אין סיכוי שהוא יקפוץ ל6 תוך 200 קמ נוספים.

מעניין גם לראות בסרטון שהנתון המוצג בגרמים עומד על 11 גם לפני וגם אחרי הרגנרציה. אולי באמת אנחנו מסתכלים על הנתון הלא נכון.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך


×
×
  • תוכן חדש...