Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז ככה יש לי קיה ריו 2007 של מישהו מהמשפחה שלי שלא נסע כשנתיים

לקחתי אותו שבוע שעבר למוסך לעשות לו טיפול והוא החליף שמנים פילטרים וכו וכמובן גם מצבר(בנפרד)

והוא גם ניקה סתימה במנוע והכל יצא לי 800 בלי המצבר

הרכב עבר טסט בשישי שעבר והכל היה טוב נוסע מצויין

היום אני נוסע לכיוון תא ובאמצע כביש מהיר אני מרגיש שאני לוחץ על הגז כמו רעידות קטנות

אני מכין את עצמי לעצור כי אני בנתיב השמאלי בדיוק

לוקח לי בערך 100 מטר לעצור ויש נורה של שמן וגם מנעול והחום של המנוע עד הסוף

הרכב לאט לאט לא נותן גז ומרגיש עוד יותר רעידות עד שהוא עוצר ולא זז

ואני רואה עשן לבן מהחלון פותח את הפגוש ויש טיפה עשן מהאיזור של המים

ניסיתי להוסיף מים ואני לא יודע אם אני ככ עקום אבל אני רואה מלאה מים מתחת לרכב כאילו יש חור

המנוע לא מניע למרות שיש שהוא עושה רעשים של התנעה אבל חלשים

פתחתי את הפקק ברזל של המים והם היו חומים משום מה

אחי הגיע ודחפנו את הרכב לחניה כרגע אני לא יודע ככ מה לעשות

מה אתם חושבים שהבעיה ? לדבר עם המוסך שעשה לי טיפול?

עריכה אחרונה על ידי Or Simon Ex
פורסם (נערך)

המתינו לאור יום ובדקו מה הבעיה, או הזמינו גרר וקחו את הרכב למוסך.

 

ברכב ישן אשר עמד, ומחזירים לפעולה - צריך לבדוק בהרצה קלה את מערכות המנוע.

נזילות שמן ונזילות במערכת הקירור - אפשר והטרמוסטט נתקע.

מאחר והרכב לא עבד ויש מערכות אשר יכולות להתפס, או לקצר עקב אבק ומים.

ואו להיתייבש עקב אי שימוש הרבה זמן.

נראה כי יש בעיה במערכת הקירור - יצאו הרבה מי קירור החוצה.

אפשר ונקרע צינור גומי או חיבור נפתח, או בעיה בפקק מים.

 

אחת האפשרויות, כי עקב זה שהרכב עמד כ שנתיים.

צנרת הקירור התיבשה או צברה בלאי, ואו אחד מפקקי נוזל הקירור נפרץ.

וכאשר החום עלה הלחץ במערכת עלה, הצנרת נפרצה.

אפשר גם, כי המאוורר של מערכת הקירור נתפס - ולא נפתח לקרר את נוזל הקירור.

 

חובה גם לבדוק מחר - אם יש מעבר נוזל קירור לשמן המנוע.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ייתכן מאוד גם שהרדיאטור ניסתם ולא נוצרה סירקולציה טובה בו וכל מוסל הקירור עבר אל מיכל העיבוי וגלש דרכו לריצפה. יש לבדוק ביסודיות באור יום וכדאי לעדכן בהתפתחויות טרם תיקון כלשהו. אין עדיין מה להאשים את המוסך עד אשר תדע כיצד קרה הדבר.

פורסם
לוקח לי בערך 100 מטר לעצור ויש נורה של שמן וגם מנעול והחום של המנוע עד הסוף

הרכב לאט לאט לא נותן גז ומרגיש עוד יותר רעידות עד שהוא עוצר ולא זז

ואני רואה עשן לבן מהחלון פותח את הפגוש ויש טיפה עשן מהאיזור של המים

 

אם נדלקו מנורת שמן והרכב התחמם עד הסוף,צר לי שבניגוד למגיבים הקודמים אני לא אופטימי במיוחד וככל הנראה המנוע לא תקין- זו תוצאה של הצטברות דברים (כנראה מערכת קירור תקולה שלא תוטחזקה- רדיאטור סתום/צנרת /טרמוסטט שהיה כדאי להחליף לפני שהרכב יחזור לכביש).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אז ככה יש לי קיה ריו 2007 של מישהו מהמשפחה שלי שלא נסע כשנתיים

לקחתי אותו שבוע שעבר למוסך לעשות לו טיפול והוא החליף שמנים פילטרים וכו וכמובן גם מצבר(בנפרד)

והוא גם ניקה סתימה במנוע והכל יצא לי 800 בלי המצבר

הרכב עבר טסט בשישי שעבר והכל היה טוב נוסע מצויין

היום אני נוסע לכיוון תא ובאמצע כביש מהיר אני מרגיש שאני לוחץ על הגז כמו רעידות קטנות

אני מכין את עצמי לעצור כי אני בנתיב השמאלי בדיוק

לוקח לי בערך 100 מטר לעצור ויש נורה של שמן וגם מנעול והחום של המנוע עד הסוף

הרכב לאט לאט לא נותן גז ומרגיש עוד יותר רעידות עד שהוא עוצר ולא זז

ואני רואה עשן לבן מהחלון פותח את הפגוש ויש טיפה עשן מהאיזור של המים

ניסיתי להוסיף מים ואני לא יודע אם אני ככ עקום אבל אני רואה מלאה מים מתחת לרכב כאילו יש חור

המנוע לא מניע למרות שיש שהוא עושה רעשים של התנעה אבל חלשים

פתחתי את הפקק ברזל של המים והם היו חומים משום מה

אחי הגיע ודחפנו את הרכב לחניה כרגע אני לא יודע ככ מה לעשות

מה אתם חושבים שהבעיה ? לדבר עם המוסך שעשה לי טיפול?

מאוד פשוט מה לעשות, לגרור את הרכב למוסך לצורך אבחון.

ההסבר שלך לא מספיק כדי שאפילו ננחש מה בדיוק קרה לרכב.

×
×
  • תוכן חדש...