Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב טוחן דלק אופל קורסה 2018


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, יש לי רכב חדש. קורסה 18 הגעתי כבר ל5000 אלף ק''מ, לפי הרצאה סיימתי כבר מזמן.

מילאתי טנק מלא שבת שעברה, והיום כמעט ריק.

רושם שהרכב אוכל מ14 ועד 15.7 ליטר ל100 ק''מ. לדעתכם יש בעיה?

 

אתמול גם עשיתי בדיקה, צצו לי שתי בעיות משום מה, מערכת EGR אנה תקינה וכלל כנראה חיישן מד אוויר, יש לי תחושה שזה קשור איכשהו, דתעכם?

vx7Vg40SRaRQwMnB3gCiqKhi6lLmQzEB2m9f11G_RbAC1mmtH94ygX4u9q4n9mnLqEpvbreoX_joitnWyg-PiUx_tMrud8JipAooZ2_2yj30MnBkEh7bUriQDUiZs79A1aNmikRHtDThFY38CxsZh-fKSqQHdv__AeVGX-eUCyja2sc5PreL8ezP7_j3c9KtfXOZlNHvDpbT4CEU27K10BbE_2Gbgnx9gvZFFAtyTG4XV_WOOpaAhg68pgSKsP_DVH_Bj0vBWF1VT4A7rkvM0pT0V5WG2iMT0gnXjc1J9JkDN2UlN41qmFjV5d2V9XjBfI_lJzGlr3A6sBrmme39jqcnjR_i4Wo4pTTkt6wc8LCtrElnMLvH0x0uO0YylrtJMhXIvqJRIJuHqZV8QjkP7drS1_rrUV2QLhIj9oCHU_NpEURKDbjam2h5IUt28nCtdoENb1vUj6A5SiaJFi0P463YzFyIKOaYV6tAIi4Q-Ez7AW1-tvTch8X0butPVSFfNIZcWe5lqgN2G_d0FwrHVB9X3YBEcmSwvDcc5q9hMWjnPV0UBPxcDnN0Rc2ITBzEZBmhA_ppU_ARSSt--4H0XGoe7qR-EBMzEb5Tg5HEZSdTMF29sldQfHWrLIuP5QN1=w528-h938-no11jbcK1Hb2JYHGsIlQM0ZK4PsSTalc3umreSfJadHg3MJMub9ptB9q6AT0cMfOdFLlyGUedq6c-Qo1fiuyNiePBzd4pduPp6-1PsMezrmJBQqsioUNwEwLTWznVfGJc5lkyjFTYKwncGn3q8LTQtkqzVnk3ORvYqnarSZ8-HUen9zhS0dE9_5Kg3atmduOPmNM8QTG8-Kg6gEvPME70NZTJINpJhHITT3sOorGHHusyMBG_tTUCCV8sP2brzkS79EXEWSfhz_oq2ru1dp_6CBo5d1RwRkPcw9PgaGRFLc92vHqGH8Ui52MhZvrfA8BAD__YrqkWk8LbahpDXqKzxZh3wGY-qOaP5h0u3Y2uKXjfolSdUoTQaxGHYS7O6fn8cGeNd15gAVz8hNARzNw1m0q4imjMiGl0uCVu6_k3haMjfhsFmTCtlr3MZj_ePr2twitucE2v1CJ8RTTS-uujf4d6UGqg_KahMM9qouzqggl_RmrCqdyF6799296P8xzgrsMiJFCl5k8d1o_fnhX7RIRu9UPmMKd6y3zQZqfxV5FLZQIG-y47UbRe8GIuENmcuoPdvwRoAbBbfcnDwEx1nscWN0t8A-gE4RX4nzK1RAgSpckoofUlbm8vqcH135j5j=w528-h938-no

פורסם
איפה רשום Egr ?

איפה רשום חיישן כמות אוויר?

התמונה הראשונה באדום. egr monitor bank 1

והשנייה באדום. O2 heater monitor bank 4 sensor 4

פורסם

התמונות שלך חסומות.

 

אני מניח שמדובר בצריכת הדלק במחשב הדרך. האם אתה מודד ומחשב במשאבה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
התמונות שלך חסומות.

 

אני מניח שמדובר בצריכת הדלק במחשב הדרך. האם אתה מודד ומחשב במשאבה?

 

אי אפשר לראות את התמונות. בהנחה שקיימת תקלה במערכת ה-EGR, בהחלט יתכן שצריכת הדלק תיפגע.

היי, העלתי את התמונות מחדש:

https://prnt.sc/l7xdc5

https://prnt.sc/l7xd3q

בשני הקישורים התמונות

פורסם

אמרת רכב חדש? יש תקלה? לך למוסך. למה סתם לאכל סרטים. ואם יגידו x או שיגדו y? הכי בטוח לך למוסך.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
אמרת רכב חדש? יש תקלה? לך למוסך. למה סתם לאכל סרטים. ואם יגידו x או שיגדו y? הכי בטוח לך למוסך.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

אלה בעצם לא יודעים לטפל בתקלה חחחחח. הייתה לי תקלה במד של הדלק. שעתיים הם לא ידעו מה לעשות

פורסם
מה הייתה התקלה עם המד דלק?

 

בדגמי הקורסה נתקלתי ברכבים חדשים שהגיעו עם שסתום קניסטר תקול .

לא הדליק נורית מנוע .

 

בבקשה:

חחחח משהו שפמנייה של החג

×
×
  • תוכן חדש...