Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, מצאתי דגם בדיוק כפי שאני מחפשת.

מאזדה 2, שנת 2008, דגם דינאמיק, 180 ק"מ, יד שניה ובפחות מ16 אלף שח עם טסט לשנה.

כשהתקשרתי לשאול הוא ענה לי "על איזה רכב את שואלת?" (כנראה פרסם כמה) אז שאלתי אם כל הידיים פרטיות או שזו איזו חברת ליסינג שמפרסמת כמה מכוניות (כתוב ידיים פרטיות). אמר לי משהו כמו "כן הן פרטיות פשוט יש לנו חברת טרייד אז יש לנו כמה רכבים" משהו כזה... לא כזה הבנתי.

בנוסף יש אופציה לתשלום באשראי (מה שבדרך כלל לא קורה עם בן אדם פרטי, אם אני לא טועה).

אמר לי שהמודעה רלוונטית אבל שבדיוק מגיע אליו בחור היום לראות את האוטו והוא יחזיר לי תשובה. אחרי זה שלח לי הודעה שאני יכולה להגיע לראות.

בתנאים כאלה איך הבחור ההוא לא קנה? לא שאני יכולה לשפוט אבל זה קצת מוזר וגם מהתשובה שלו לא כזה הבנתי מה זה אומר.

אני גרה די רחוק אז חשוב לי לא להגיע סתם ולכן בודקת.

האם זו סיבה לחשש ?

עריכה אחרונה על ידי YuVaLiK
פורסם

זה סוחר רכב ולא חסרות סיבות למה הבחור השני לא קנה.

גם כאלה שתלויות ברכב וגם אישיות.

 

ממליץ לחפש אחת מיד פרטית ולא ללכת למגרשים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

נשמע כמו סוחר רכב. רכבים שהגיעו לסוחרים הם בדרך כלל רכבים שלא הצליחו להימכר בשוק הפרטי מסיבות כאלו ואחרות.

סוחרי רכב מרתיעים מאוד קונים ולכן זו הסיבה שההוא לא קנה (בהנחה והיה קיים בכלל קונה פוטנציאלי מלכתחילה).

האם זה אומר שאסור לקנות מסוחרי רכב? לא. זה רק אומר שצריך לבדוק את הרכב שבעתיים ובזהירות וחשדנות יתרה.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

בן אדם פרטי לא מוכר כמה מכוניות, מכאן תביני לבד מי המוכר. לגבי :

בדיוק מגיע אליו בחור היום לראות את האוטו " - זה טריק ידוע של סוחרים/מוכרים/משווקים למיניהם. משפט כזה בצירוף "על איזה רכב את שואלת?" זה מספיק כדי להבריח כל קונה מנוסה.

פורסם

אני באופן אישי לא הייתי נוסע רחוק בשביל לראות רכב במחיר הזה במגרש מהחשש שאין מציאות במגרשים במחירים נמוכים הרבה פעמים מדובר על רכבים עם עבר לא מזהיר.

אך כמובן שזה לא מחייב כול רכב וכול מגרש, אם זה לא רחוק אפשר היה להגיע לראות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קודם כל לא הצלחתי להבין מה הם מתנאים המיוחדים העיסקה המוצעת.

מדובר במגרש רכבים, הרכב עם קילומטראז' ממוצע ועל זה שהרכב יד שניה - צריך לבדוק ברישיונות.

אם את מדברת על מחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק, אז תדעי שאין מתנות חינם!

אם הרכב מפורסם ב 16 ובטח שישמח למכור ב-15. אז תדעי שהוא קנה אותו בהרבה פחות! מי שמכר לו במחיר הזה ידע למה.

בקיצור, את לקוחה חסרת ניסיון והבנה בענף הרכב ולכן את "טרף קל" לסוחרים.

אני לא אומר שכולם רמאים, פשוט צריך לבדוק כל פרט ופרט (אימות בעלות ומספר בעלים, אימות קילומטראז', בדיקת הרכב במכון מורשה שאת בוחרת, בדיקת משכון ושיעבוד).

אומנם מדובר בבדיקות שמומלץ לעשות בכל קניית רכב, אבל כאשר מדובר בסוחר חייבים להיות זהירים פי כמה.

בקיצור, חבר טוב שלי פעם אמר שכשאתה קונה רכב מסוחר, אתה יודע שעבדו עליך ותהיה מוכן לכל תרחיש...

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...