Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רכשתי רכב,ולאחר בדיקה ברישומט{הבעלים טען שהוא יד שניה וברשיון כתוב בעלים קודמים 02 מכאן שהוא יד שלישית}החלטתי לבדוק את זה.

ואז היה מופיע בתאריך הרישום שהוא רשום כרכב חברה.

האם הכוונה היא לליסנג או חברה שנתנה הטבה לעובד.אוסיף שברישון רכב אין שום איזכור לגבי זה שזה רכב חברה.

תודה לעונים.

פורסם

אני מניח שמי שמכר לך את הרכב הוא סוחר רכב אשר סביר להניח לא ביצע גילוי נאות על היותו שכזה.

מנסיון עבר שלי אני מניח שגם מד הק"מ ברכב טופל ....

אם נרשם במשרד הרישוי רכב חברה זה אינו רכב ליסינג מוצמד , אלא רכב אשר נקנה על ידי חברה ונרשם על שמה, המשמעות הוא אובדן ערך רציני בעת המכירה..

מכאן שבמידה והמוכר לא היה גלוי ניתן לדרוש ביטול עיסקה ..

קצת יותר פרטים יסייעו לעזור.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)

הרכב רשום על האבא שלו בשביל תו חניה,הוא לא סוחר.

ממש מוזר שאין רישום על כך ברישיון רכב.

עריכה אחרונה על ידי sagi berger
פורסם

לא ציינת איזה רכב זה, אבל רכב שייך לחברה זה באמצעות ליסינג, ועל זה יש הפחתה ממחיר מחירון.

 

אני רציתי גם לקנות רכב מסוחר שיש לו תו סוחר ולכן הוא לא נחשב כיד נוספת ברשיון, וברשיון לא היה כתוב מי היו הבעלים הקודמים והוא גם ניסה להסתיר את זה. יכול להיות שהסוחר שלך אין לו אפילו תו סוחר.

פורסם

מה קשור ליסינג או סוחר?!

 

הרכב היה בבעלות של חברה כיד ראשונה. זאת הפחתה משמעותית מהמחירון.

אמנם יש סיכוי שמדובר ברכב שנקנה עם 0 ק"מ אבל בלי מסמך רשמי אין תוקף להשערה הזאת.

פורסם

העיניין שלא היה רשום את המידע הזה ברישיון הרכב,רק לאחר בדיקה ברישיומט.בעל הרכב טוען שהרישיון נקי והוא כלל לא ידע על זה.

פורסם

חסר פה הרבה מידע כדי לגבש דעה.

 

ברשיון רכב שבעל הרכב הציג לך בזמן הקנייה מה כתוב בנקודות הבאות?

1) תאריך בעלות ? התאריך שבעל הרכב רכש את הרכב

2) תאריך רישום ? תאריך עלייה לכביש של הרכב

3) בעלים קודמים? כמות הבעלים שהיו לפני בעל הרכב שרכשת ממנו.

4) שם בעל הרכב? איך אתה בטוח שזה אבא שלו? ראית ת"ז זהות עם אותו שם משפחה?

 

בהיסטורית בעלים שהוצאת מהרשוימט מה כתוב? .

רק חברה? אין את שם החברה, האם כתוב תאריכי בעלות? האם עכשיו ברשיון שהוצאת על שימך כתוב 3 בעלים קודמים ?

פורסם
העיניין שלא היה רשום את המידע הזה ברישיון הרכב,רק לאחר בדיקה ברישיומט.בעל הרכב טוען שהרישיון נקי והוא כלל לא ידע על זה.

 

המידע הזה לא היה אמור להיות ברשיון הרכב. זאת הסיבה שתמיד מומלץ לפני הקנייה לבקש מבעל הרכב לעשות את הבדיקה דרך הרישומט.

במיוחד היום כאשר יש כל כך הרבה רכבים מ-0 ק"מ ללא רישום ליסינג.

פורסם

תאריך בעלות: 21.3.17

תאריך רישום:11.10.07

בעלים קודמים:02

השם רשום על שם האבא לא ראיתי תז אבל הם עם אותו שם משפחה.

ברישומט רשום רכב חברה אבל לא רשום את שם החברה.

ברישון שלי {כרגע ספח זמני של העברת בעלות זה לא רשום} אבל בריושמט זה רשום כן 03.

פורסם
לא ציינת איזה רכב זה, אבל רכב שייך לחברה זה באמצעות ליסינג, ועל זה יש הפחתה ממחיר מחירון. אני רציתי גם לקנות רכב מסוחר שיש לו תו סוחר ולכן הוא לא נחשב כיד נוספת ברשיון, וברשיון לא היה כתוב מי היו הבעלים הקודמים והוא גם ניסה להסתיר את זה. יכול להיות שהסוחר שלך אין לו אפילו תו סוחר.
אתה מבלבל פה קצת. חברה יכולה לגשת ליבואן ולרכוש רכב או מההון העצמי שלה או בעזרת הלוואה מבנק. במקרה כזה היא נרשמת כבעלת הרכב , מטפלת בו כראות עיניה , ויכולה לתת למספר נהגים לנהוג בו או לנהג בודד. שוב , החלטה של בעלי הרכב. חברה יכולה לשכור גם רכב לתקופה ארוכה (לרוב 3 שנים ) מחברת ליסינג ואז הרכב רשום על שם חברת הליסינג. במקרה כזה ירשם ברשיון הרכב על בעלים קודם חברת ליסינג. אם היד השניה מכר ליד השלישית ולא גילה את המידע לקונה , אז יכול להיות שהמוכר שלך לא היה מודע למצב. וביצע פעולה בתמימות. יכול להיות שלא. בכל מקרה אם מדובר במוכר פרטי ולא בסוחר. לדעתי תתקשה להוכיח. ולכן הכי טוב לבדוק האם הוא סוחר (מוכר עוד רכבים כעת ) ואז יש לך טיעון טוב יותר.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

ברכב מ 2008 מה שחשוב זה מצב הרכב. הפעם שכר לימוד נמוך מאוד, כי ההפחתה בגין רכב חברה לרכב בן 10 זניחה.

אם הרכב שמור ומטופל, ויש לך כוונה להחזיק אותו כמה שנים טובות - אפשר לנגיד שכמעט ולא נפגעת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...