Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תאריך בעלות: 21.3.17

תאריך רישום:11.10.07

בעלים קודמים:02

השם רשום על שם האבא לא ראיתי תז אבל הם עם אותו שם משפחה.

ברישומט רשום רכב חברה אבל לא רשום את שם החברה.

ברישון שלי {כרגע ספח זמני של העברת בעלות זה לא רשום} אבל בריושמט זה רשום כן 03.

 

יפה,

בגדול סביר להניח שאם היתה פה חברה היא הייתה היד הראשונה.

יד שניה ידע שהוא קונה מחברה , לא הגיוני שהוא לא ידע

אבל היד שלישית (שמכר לך ורשם את הרכב על שם אבא שלו) קנה את הרכב רק לפני שנה וחצי

ויתכן שהוא לא ידע שהרכב היה חברה. וגם יכול להיות שהוא חשב שהוא קונה רכב יד ראשונה והוא יד שניה.

 

לאדם פרטי אסור לשקר שהוא מוכר רכב אבל הוא לא מחויב בגילוי נאות, אם תצליח להוכיח שהוא ידע שהרכב

הוא רכב חברה, או ידע שהרכב יד שלישית .

ורק לך הוא שיקר אז אולי תצליח להוציא ממנו כמה אלפי שקלים בתביעה קטנה.

אבל אם הוא יתגלה כבחור תמים שעבדו עליו, השופט יכול להתרשם שאתה קונה לא אחראי , כי יכולת לגלות את 2 הנקודות האלה

בבדיקה פשוטה לפני הקנייה (הסתכלות על רשיון הרכב, והוצאת הסטוריה ברישמנט).

ואז אתה תחוייב בהוצאות משפט.

 

בכל מקרה כמו שרשמו לך, מה שחשוב זה הרכב עצמו ולא ההיסטוריה שלו.

אם הק"מ סביר והוא עבר אחזקה טובה אז אין משמעות לזה שהוא היה רכב חברה בעבר.

מכיר הרבה אנשים פרטיים שמזלזלים ברכב שלהם יותר מאשר עובדי חברה

פורסם

עד 1.1.2008 רכב לא היה לרכב ליסינג רישום מיוחד - והוא נרשם כרכב חברה רגיל. יכול בהחלט להיות שגם מי שמכר לך רכש בתום לב ולא חדע עך עברו של הרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כי יכולת לגלות את 2 הנקודות האלה

בבדיקה פשוטה לפני הקנייה (הסתכלות על רשיון הרכב, והוצאת הסטוריה ברישמנט).

 

 

 

זה לא מדוייק בכלל.

 

ברישיון הרכב בעלות חברה לא מופיעה בשום מקום. לא ברישיון המקורי ולא בחידושים.

 

 

רק אם יתאפשר לך לראות רישיון מלפני 10 שנים של הבעלים הראשון תוכל לראות שם בשם הבעלים שרשום "משה את יוסי אחזקות בע"מ" או משהו כזה.

 

אם אין את הרישיון המקורי של היד הראשונה

נה, אי אפשר לדעת כלום על פי הרישיון.

 

 

מידע ברישיומט רק בעל הרכב יכול להוציא. אתה לא יכול לקבל את המידע הזה עבור רכב שאתה מתעניין לקנות, אלא רק אם תבקש אותו מבעל הרכב.

 

 

לא ברור לי למה כן מציינים ברישיון בעלות ליסינג/השכרה אבל בעלות חברה כלשהי במשק לא מציינים.

 

אבל זה המצב, והדרך היחידה לבדוק היא לבקש תדפיס מידע מבעל הרכב. שזה משהו שלדעתי רוב הקונים לא עושים.

 

מכוניות עם רישום עד 2008 שהייהת בליסינג = כמו חברה. זאת אומרת לא רשום כלום. רק השכרה היה רשום.

חברה - לא רשום כלום עד היום.

 

 

סביר להניח שהאוטו היה בליסינג 3 שנים. סיריון הייתה נפוצה בליסינג.

 

 

פורסם

יש שתי דרכים (שאולי) אפשר לדעת בלי הרישיומט. לעיתים יש ספר רכב מקורי של הרכב ובדף הראשון שלי כתוב או מודבקת מדבקה עם שם הבעלים הראשון.

 

לחפש עקבות של דלקן ליד פתח התדלוק. בד"כ תהיה מבדקה על דלק המיכל מבפנים ו/או טבעת דלקן מסביב לפתח התדלוק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

1. בהחלט, שכחתי מזה. את ספר הרכב ואת חוברת השרות רוב האנשים שומרים ומעבירים עם הרכב לידיים הבאות.

 

2. יש אנשים פרטיים שמתקינים דלקן. ויש (במכוניות שזה אפשרי) התקנה מוסתרת של הטבעת, ככה שלא רואים כלום מבחוץ.

 

 

 

אגב קוריוז, יש לי אוטו ישן משנות ה 80. קניתי אותו מזמן. אני יד 4.

הוצאתי לפני כמה חודשים תדפיס ברישיומט וגיליתי שהיד הראשונה לפני 30 שנה הייתה חברה... המוכר לא אמר לי :-)

אבל יפה שהרישום ישנו.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...